Results 1 to 12 of 12

Thread: Ansøgning til Destiny 2

SD Medlem Forum Neophyte Lex's Avatar

Default Ansøgning til Destiny 2

Hej Semper Danica

Jeg har kigget lidt rundt på siden, idet jeg skal starte op på Destiny 2 ved udgivelsen til PC, og kan se at der er nogle her fra klanen som ligeledes har intentioner om dette. Dog kan jeg fornemme at der ikke er taget en reel beslutning om hvorvidt Destiny 2 skal være et spil som SD officielt går ind i.

Jeg har tidligere været en del af klanen, i de spæde SWG dage, først som allieret via The Northern Alliance, og senere som fuldgyldigt medlem, trådte dog ud da interessen for SWG og WoW forsvandt.

Jeg hedder Martin, er 31 år og er lige flyttet til Farum med min kæreste Glenn, som det også kunne tænkes lagde en ansøgning til SD, indefor den kommende fremtid.

Erhvervsmæssigt er jeg Ambulancebehandler i Falck Redningskorps, med knap 10 år i rygsækken, indenfor dette fag.

Min fritid går med at jeg gamer, jeg har to slædehunde som holder mig godt i gang, og så er vi som sagt lige flyttet i et rækkehus i Farum - hvilket indebærer en del renovationer.

Spil-mæssigt vil jeg betegne mig selv som casual gamer, jeg har været inde omkring de fleste større MMO som har været ude igennem de sidste mange år. Det sidste spil jeg har lagt mange timer i var Destiny 1 på PS4, og har naturligvis store forventninger til PC porten og fortsættelsen af historien.

Grundet mine skiftende arbejdstider vil jeg være at finde online på meget forskellige tider af døgnet.

Jeg håber at denne korte beskrivelse af mig var hvad I søgte, hvis der er behov for opklarende spørgsmål, så står jeg selvfølgelig til rådighed.

Med venlig hilsen

Martin

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej Martin og velkommen til(bage)

Din ansøgning er helt fin men der er pt ikke rigtigt nogen snak om at gå officielt ind i Destiny 2, af hvad jeg ved.
    Dog er du sikkert mere end velkommen til at spille sammen med de SD'ere som vil spille spillet, jeg har personligt ikke lige så meget styr på spillet, så ved ikke engang om man kan lave ingame clans/guilds?
    Men hvis man kan og vi går den uofficielle vej så er du/i stadig velkommen til at spille med SD og hvis der skulle vise sig at være nok til en mere officiel tilgang til spillet, så vil din ansøgning her selvfølgelig blive behandlet derefter

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Perfekt!

Der er netop i Destiny 2 blevet tilføget nogle bedre muligheder for at lave klaner, og der er faktisk kommet rigtig mange fordele ved at være en del af en klan. Jeg håber selvfølgelig at jeg vil blive lukket ind i folden, til trods for at jeg vil deltage i den uofficielle del af klanen.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Velkommen tilbage.

Skal selv helt sikkert spille Destiny 2, har da i hvert fald købt deluxe udgaven

Tvivler på at det bliver et officielt spil i SD, men det betyder jo ikke at du ikke kan spille med os

Tror alt info og kommunikation vedrørende spillet kommer til at foregå herude i det åbne og du er selvfølgelig også velkommen på vores mumble til at komme og hygge/spille med os

SD Medlem Forum Adept

Hva satan da, sådan en skide helsingkniser

WB for pokker. Du er selvskreven til en thumbs up fra mig

Hej Deadlock, den har vi også bestilt to styk af.

Men betyder det så at jeg skal trække min ansøgning tilbage, eftersom jeg ikke intendere at spille et af SD's officielle spil jeg kommer til at spille?

Hvad helvede, Meng - Er du ikke kommet videre?

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Må du helt selv bestemme ellers lad den blot ligge som en hilsen post til dem du kommer til at spille Destiny 2 med indtil videre
    Men trækker du den tilbage og skulle spillet vise sig (mod nuværende forventning) at blive populært nok til en officiel titel, så kan du jo bare skrive en ny ^^

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Jeg lader den da stå, så må vi se om jeg er værdig til at blive inviteret indenfor, trods min uofficielle spilsmag.

Guest Forum Convert

Efter samtale med Lex, starter han d.d. på trial efter det nye system.

Kan lige fortælle at vi hade Lex med på leviathan clear i tirsdags og virker til være en rigtig hyglig fætter
    Så tag enlig og spil med Martin vis i spiller Desinty.

Quote Originally Posted by Xean View Post
    Efter samtale med Lex, starter han d.d. på trial efter det nye system.

Kan lige fortælle at vi hade Lex med på leviathan clear i tirsdags og virker til være en rigtig hyglig fætter
    Så tag enlig og spil med Martin vis i spiller Desinty.
    Jeg takker ydmygt, har dog den fornøjelse at være på vagt i aften/nat, så der får i desværre ikke glæden af mig!
    steam: 350993
    discort: martinjt#0395

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Så fik jeg skrevet med Martin via Discord

Aktiv fyr på forum & det er blevet besluttet at han får sit SD medlemskab
    Velkommen i tossefolden

Kodi