Results 1 to 19 of 19

Thread: Pakke fra USA er væk?

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Default Pakke fra USA er væk?

Jeg har købt en lille vive'n'chill blæser til mit VR i en crowdfund.
    Ikke noget stort, 26$ med forsendelse, så ingen panik hvis den er tabt.

Men jeg forstår ikke lige forløbet.
    I kan se det herunder. Det mærkelige er at der koorekt den 9 sept står arrived i SF og så departed lidt senere.
    Men seneste post øverst er Denmark "Departed" - Så der mangler en "arrived"

Date Time Location Status
    September 10, 2017 14:16 COPENHAGEN,DENMARK DEPARTED
    September 9, 2017 17:29 SAN FRANCISCO,UNITED STATES DEPARTED
    September 9, 2017 13:31 SAN FRANCISCO,UNITED STATES ARRIVED
    September 8, 2017 10:50 ISC SAN FRANCISCO (USPS) PROCESSED THROUGH FACILITY
    September 8, 2017 05:13 SAN FRANCISCO CA INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER DEPARTED USPS REGIONAL FACILITY
    September 8, 2017 05:13 SAN FRANCISCO CA INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER ARRIVED AT USPS REGIONAL FACILITY
    September 8, 2017 05:13 ISC SAN FRANCISCO (USPS) ARRIVED AT FACILITY
    September 8, 2017 03:58 SAN JOSE,CA,95138 ACCEPTED AT USPS ORIGIN FACILITY
    September 6, 2017 PRE-SHIPMENT INFO SENT TO USPS, USPS AWAITING ITEM

Postnord siger de ikke kan se pakken, så den er ikke ankommet til dem i DK endnu?
    Og afsenderen mener at når der står Denmark Departed, så er den i DK??

Kan den være havnet i tolden? og hvis den er, hvor kontakter man så for at undersøge det?

Nogen med erfaringer med dette?
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

kommer vel an på om det er med skib eller om det er med fly det bliver transporteret, kan være det stadig er undervejs.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Kontakt USPS og spørg dem om status

https://www.usps.com/help/contact-us.htm
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Der er noget mærkeligt med internationale pakker og tracking i Danmark.

Jeg fik i en periode de her "Loot crates" som altid blev fanget i Tolden. Postnord kunne aldrig finde noget info på pakkerne i Danmark men efter noget tid dumper der info ind fra Told&Skat.

Som jeg husker det var det fordi pakkerne fik en ny Track&Trace i det de bliver en del af Postnord og Told&Skat, derfor kan USPS ikke længere se opdateringer og Postnord har ingen data på USPS tracking.

Det er min teori

Jeg er fanme bare glad for at det ikke var TPCast, til trådløs VR for 2700,- jeg havde bestilt der ;p
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Det er garanteret postnord der har fucket det op. De har præsteret at aflevere 18 kg hundefoder jeg havde købt online på en tysk hjemmeside, hos en anden person, der hedder Lars Jensen i den anden ende af byen og nægtet at det var deres ansvar!! På trods af at alle de forsendelspapirer jeg havde modtaget fra leverandøren havde min adresse stående.

Håber du får din pakke leveret, trods alt...

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    Det er garanteret postnord der har fucket det op. De har præsteret at aflevere 18 kg hundefoder jeg havde købt online på en tysk hjemmeside, hos en anden person, der hedder Lars Jensen i den anden ende af byen og nægtet at det var deres ansvar!! På trods af at alle de forsendelspapirer jeg havde modtaget fra leverandøren havde min adresse stående.

De sidste 3 "pakker" jeg har fået leveret, har alle havnet på post udleverings sted til afhentning, med en hvid note i min postkasse.
    Alle 3 pakker, var de små, flade forede kuverter, som snildt kunne gå i postkassen - alle 3!
    Jeg tør sværge på at postbuddet står nede ved sin cykel, bladrer pakkerne igennem, og skriver noter for alle, som han så går ind i opgangen og smider i postkassen.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    De sidste 3 "pakker" jeg har fået leveret, har alle havnet på post udleverings sted til afhentning, med en hvid note i min postkasse.
    Alle 3 pakker, var de små, flade forede kuverter, som snildt kunne gå i postkassen - alle 3!
    Jeg tør sværge på at postbuddet står nede ved sin cykel, bladrer pakkerne igennem, og skriver noter for alle, som han så går ind i opgangen og smider i postkassen.
    Det er deres afløsere der ikke gider passe deres fucking arbejde. Jeg har prøvet at få en sms om en pakke kom en mandag og jeg var hjemme hele dagen. Kl. 13.22 fik jeg så en sms om at de havde prøvet at aflevere en pakke til mig men at jeg ikke var hjemme - uden at min telefon havde ringet (dørtelefonen ringer til mit mobilnummer). Da jeg så klagede over at fik jeg en æske chokolade som kompensation for at skulle ned i postbutikken efter pakken når der var betalt for omdeling, og jeg fik at vide at afløseren ville aflevere chokoladen personligt med en undskyld. Det lille svin stoppede den i min postkasse, der sidder bagved vores hoveddør.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Jeg er så træt af det firma... Vælger altid GLS, DAO el.lign hvis jeg har muligheden - Også selvom det skulle betyde en lille meromkostning, hvilket det så næsten aldrig gør. Det værste er deres kundeservice - Fuldstændig ligeglade med deres ansvar uanset hvor meget man hidser sig op over telefonen.

Vores nabo har også fået vores pakker fra zooplus et par gange, samt den er 3 gange forsvundet fra deres fordelingcenter i Kolding. Skulle du komme ud for det igen, så få sags nr. fra post nord og gi det til zooplus, så er de altid søde at sende nye vare på deres regning.

Quote Originally Posted by Puzle View Post
    Vores nabo har også fået vores pakker fra zooplus et par gange, samt den er 3 gange forsvundet fra deres fordelingcenter i Kolding. Skulle du komme ud for det igen, så få sags nr. fra post nord og gi det til zooplus, så er de altid søde at sende nye vare på deres regning.
    Det er gjort... Jeg kørte hen til den anden adresse hvor de påstod at have afleveret min pakke, men der var ingen pakke og ingen der lukkede op, så jeg tog kontakt til zooplus og fik en ny pakke uden beregning. Har også sagt til dem at jeg ikke vil købe hos dem igen, hvis de bruger postnord igen.

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Det er nok Kim der har taget pakken

LOL - Pakken er ankommet.
    Postnord forklarer nu, at det som USA kalder en pakke, der kan trackes, er i DK et almindeligt brev, så der forsvandt trackingen.

Nå, men alt er godt - god weekend!

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    LOL - Pakken er ankommet.
    Postnord forklarer nu, at det som USA kalder en pakke, der kan trackes, er i DK et almindeligt brev, så der forsvandt trackingen.

Nå, men alt er godt - god weekend!
    postnord er stadig nogle klaphatte

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

jeg vil hellere svømme nøgen igennem en sø af pigtråd med min diller i en handske, end at stole på at Postnord kan levere en pakke på min bopæl på min fridag. Det firma er så ligeglade med deres kunder.

Godt at høre du fik styr på din pakke @wOOOOt

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Jeg arbejder i supermarked hvor vi har post butik fra postnord og udlevering fra 3 fra de store pakke firmaer.
    Postnord er klart størst i antal pakker, og de har klart bedst bagland tilstand hjælpe hvis noget går galt undervejs fra afsender til modtager, men også deres bude der laver flest fejl!!!
    Gls vinder kampen på lang sigt!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...obilen/6838192

SD Medlem Forum Trainee

Hehe kan godt lide udtagelsen,
    Og nogle gange viser det sig, at modtageren faktisk er hjemme, men bare ikke lige har hørt dørklokken, men for eksempel er i bad eller i haven, fortæller Jørgen Fischer.
    Er ved at være længe siden jeg sidst har valgt at få pakker omdelt, hvis de kan hentes i en boks er det hvad jeg vælger.