Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34

Thread: Division 1.8 - er der nogen som vil med tilbage?

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Super, hvem skal have sidste plads med en ny char?
    wOOOOt
    Talnox
    Kodimagnyl
    Bump - kom 4. mand/kvinde?
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Add wOOOOt på Steam til PUBG grupper og andet sjov. Online spiller jeg pt. mest PUBG og Fortnite.
    Elsker VR og har en HTC Vive.

BDO Sergeant Forum Elder JesperM's Avatar
    Spil
    BDO

Det er en god ide for folk at udnytte den her global event den her fandme sjov, man laver rigtig meget skade i close combat med mobs og de laver sindssyg skade på afstand så man er lidt tvungen til at bruge cover for at komme tæt på dem for at lave skade, så mekanikken er lidt anderledes pt og jeg har ihvertfald haft det sjovt idag med the division.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

BDO Sergeant Forum Elder JesperM's Avatar
    Spil
    BDO

Har lige gået igang med at spille på PTS og opdaget at ens gear sets giver division tech når man dismantler det og vi kommer til at skulle bruge 50 pr gang vi vil upgrade et item med optimization stationen så vi kommer til at skulle bruge en hel masse af det så jeg begynder at få min main toon og alts så småt pakket med grønt gear efter jeg har spillet lidt mere på pts serveren nu hvor jeg endelig har tømt mit stash for alt inklusiv mit grønne og exotic gear jeg ikke brugte.

Der kører det event ambush på PTS pt. og de næste par dage fremad rettet, og ved det event så giver den en hjelm hvis man har 6 exotics aka all gear items mangler bare backpack med det nuværende build de har af mit på PTS, så man kan få lidt sjov ud af at rende inde i PTS men regner ikke med at gå for meget i dybden med den her update da jeg gerne vil have noget nyt indhold at give mig i kast med når patchen endelig rammer ville mest af alt se på det med optimization station og hvordan det var med den og den kommer til at kræve en hel del Division tech.

Hmm det er så ikke helt klart om det bare er en chance for division tech fra de sæt eller hvad fik ikke noget den her gang men det kan være fra diverse items med specifikke boosts til division gear.
    Last edited by JesperM; 10-10-2017 at 18:54.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Er der nogen dato på 1.8 endnu?
    Add wOOOOt på Steam til PUBG grupper og andet sjov. Online spiller jeg pt. mest PUBG og Fortnite.

SD Medlem Forum Elder Talnox's Avatar

Er der nogen dato på 1.8 endnu?
    Har luret efter det, men kan ikke finde en. Er stadig frisk på at level en char op når det kommer, har dog også en level 30 som er fornuftig udstyret nu
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Har luret efter det, men kan ikke finde en. Er stadig frisk på at level en char op når det kommer, har dog også en level 30 som er fornuftig udstyret nu
    Så har du givet den meget godt gas.

Jeg afventer lige og ser - vi manglede også en sidste mand til gruppen.
    Leveling er ok med 3 mand, men endgame kræver 4.
    Der er også mange andre ting som trækker i den kommende tid.

Så har du givet den meget godt gas.

Jeg afventer lige og ser - vi manglede også en sidste mand til gruppen.
    Leveling er ok med 3 mand, men endgame kræver 4.
    Der er også mange andre ting som trækker i den kommende tid.
    Regnede egentlig heller ikke med det blev før patch 1.8, også derfor jeg gik gang med en selv, også for lige at få prøvet spillet af. Det er sgu meget sjovt og synes det er meget fedt at der er mulighed for så mange forskellige spillestile.

Og ja, den fik lige en skalle. Har man ikke prøvet det før, er det jo rigtig fedt, men kan så også godt se hvorfor det kan blive trivielt efter noget tid.
    Last edited by Talnox; 11-10-2017 at 10:45.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Regnede egentlig heller ikke med det blev før patch 1.8, også derfor jeg gik gang med en selv, også for lige at få prøvet spillet af. Det er sgu meget sjovt og synes det er meget fedt at der er mulighed for så mange forskellige spillestile.

Og ja, den fik lige en skalle. Har man ikke prøvet det før, er det jo rigtig fedt, men kan så også godt se hvorfor det kan blive trivielt efter noget tid.
    Jeg tror du med succes kan købe den dlc med underground og survival - de to er virkelig fede.

Jeg tror du med succes kan købe den dlc med underground og survival - de to er virkelig fede.
    Har Season Pass og har leget med begge dele

Page 2 of 2 FirstFirst 12