Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 94 of 94

Thread: Division 1.8 - er der nogen som vil med tilbage?

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Kan være jeg bare skal sælge alt som tanken var og slette 3 chars, og køre med 1.
    Fair - hvilke 2-3 sæt er værd at samle på nu? - Spillestil Standard DPS uden en masse situations bestemt "tryk på X og Y når A og B er lige"
    Hvad betyder classified gear? Står det på alle items hvis de er "Classified" så det er nemt at sortere?
    Classified er en bedre 'kvalitet' af et sæt item og har 6-sæt bonuser i stedet for kun 4-sæt. Det kræver dog at alle 6 items er classified, så du kan ikke mix and match med normale sæt items og classified for at få 6-sæt bonus.

Når du kigger på selve item ikonet, så er der til højre et lille ikon der ligner en folder, så ud fra den er det nemt at se, både hvis noget dropper og i dit inventory, om det er Classified eller ej. Det står også i item beskrivelsen når du kigger på stats, for oven, at det er classified hvis det er. Og så er stats generelt bare højere på classified items.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Socialt Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Kan være jeg bare skal sælge alt som tanken var og slette 3 chars, og køre med 1.
    Fair - hvilke 2-3 sæt er værd at samle på nu? - Spillestil Standard DPS uden en masse situations bestemt "tryk på X og Y når A og B er lige"
    Hvad betyder classified gear? Står det på alle items hvis de er "Classified" så det er nemt at sortere?
    Hvorfor slette toons? med mindre du skal bruge de 3 slots?

Classified gear har et lille ikon i hjørnet som det kan kendes på. Ikke helt så synligt som jeg gerne ville have haft, men når du ved hvad du kigger efter kan du rimelig nemt se det.

Det er nok ligesåmeget et spørgsmål om hvad du er til. DPS/tank/healer, sniper, assault eller melee (eller tæt på). De fleste sæt er jo blevet skrevet lidt om i form af classified. Der er 5 & 6 set bonus og denne patch ændrer også lidt på de stats der er på alt gear. Inden du sletter alt for meget skal jeg nok lige minde om, med mindre du selv har set det, at det er ikke alle sæt der er kommet i classified endnu. Der kommer 3 eller 4 nye classified versioner i denne patch, men når de er landet mangler de stadig at komme 3-4 sæt. Kan ikke huske hvilke sæt udover tactician og alpha bridge (eller kommer den nu, i dunno). Det må lige snuse igennem på nettet hvis du vil vide

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Så I kan ikke pege på 1-2 sæt som bare er gode dps-range?

Hvad med våben? Er mine gamle exotics noget værd? er de blevet ændret?
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Nogle exotics er vist blevet rettet lidt til, som de gør indimellem. Men vist ikke noget der skulle gøre dem ubrugelige.

Uden at have sat mig voldsomt ind i de nye sæt og deres (og de andre sæt, for den sags skyld - jeg har ikke selv fået fuldført nogen sæt) så vil jeg mene at det igen kommer an på spillestil fremfor så meget andet. Alle sæt kan skrues til en eller anden form for dps. Personligt kører jeg med alpha bridge (assault rifle for mig, men det kan jo være hvilke som helst våben) og det sæt er jeg glad for. Har Reclaimer som sekundært sæt og mangler vist kun et enkelt stykke fra at kunne klare 6 sæt bonus. Dette synes jeg også godt om, men det er jo mest fokuseret på at skulle hold gruppen stående frem for at lave vild skade.

Predators mark skulle være rimelig godt, både pve og pvp, med de nye tiltag til hvordan bleed effekten virker. Firecrest skulle ikke være så godt. Deadeye er også rimelig godt, her behøver du ikke være godt til headshots. Sentrys call også rimelig godt, kræver bedre headshot abilities med sniper. Striker skulle også stadig være fint, kræver du er god til at ramme.

Det er nok de sæt jeg personligt ville klassificere som dps. Jeg ved at du kender de fleste sæt, sikkert alle, i forvejen, så beklager hvis jeg skriver det som om du er ny i spillet. Det er bare ment som en reminder .

Jeg plejer selv at kigge på våben først og finde ud af hvad jeg kan lide at bruge (sædvanligvis assault rifles og smg) og når det er gjort så kigger jeg på sæt bagefter.

Så spørgsmålet er, er du sniper eller assault?

Wow, er lige ved at hente patch - 10GB. Skal virkelig snart have anskaffet mig mere HD plads

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Nogle exotics er vist blevet rettet lidt til, som de gør indimellem. Men vist ikke noget der skulle gøre dem ubrugelige.

Uden at have sat mig voldsomt ind i de nye sæt og deres (og de andre sæt, for den sags skyld - jeg har ikke selv fået fuldført nogen sæt) så vil jeg mene at det igen kommer an på spillestil fremfor så meget andet. Alle sæt kan skrues til en eller anden form for dps. Personligt kører jeg med alpha bridge (assault rifle for mig, men det kan jo være hvilke som helst våben) og det sæt er jeg glad for. Har Reclaimer som sekundært sæt og mangler vist kun et enkelt stykke fra at kunne klare 6 sæt bonus. Dette synes jeg også godt om, men det er jo mest fokuseret på at skulle hold gruppen stående frem for at lave vild skade.

Predators mark skulle være rimelig godt, både pve og pvp, med de nye tiltag til hvordan bleed effekten virker. Firecrest skulle ikke være så godt. Deadeye er også rimelig godt, her behøver du ikke være godt til headshots. Sentrys call også rimelig godt, kræver bedre headshot abilities med sniper. Striker skulle også stadig være fint, kræver du er god til at ramme.

Det er nok de sæt jeg personligt ville klassificere som dps. Jeg ved at du kender de fleste sæt, sikkert alle, i forvejen, så beklager hvis jeg skriver det som om du er ny i spillet. Det er bare ment som en reminder .

Jeg plejer selv at kigge på våben først og finde ud af hvad jeg kan lide at bruge (sædvanligvis assault rifles og smg) og når det er gjort så kigger jeg på sæt bagefter.

Så spørgsmålet er, er du sniper eller assault?
    Kom til at sidde og se lidt videoer
    Lader til at våben er godt balanceret, men Assault M4 er rigtig god allround, og det passer godt til mig. The House SMG skulle være ny exotic og et af de bedste våben.
    Tror også jeg kigger på Alpha Bridge. Det har jeg været glad for tidligere, og sæt6 bonus virker ret vild.

Nå, jeg må vel hellere geninstallere når jeg kommer hjem ;p
    Samler vi folk på mumble?
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Jeg har en masse våben jeg ville gemme men kan se de har ændret på det hele igen så alle våben og gamle armor stumper ryger ud, jeg fik åbnet alle mine exotic caches men damn man skal bruge meget division tech havde omkring 800 det er til 16 opgraderinger og det var det koster jo 50 per styk, så der er langvej til max gear lvl pt for mit vedkommende.

Fik devil marksman rifle udgaven og Big Alejandro LMG og den pistol Damascus så jeg har lidt af de nye exotic våben nu og fik så 5 ferro masks og 3 barret chests og 2 ninja backpack så en del armor stumper jeg ikke får brugt alligevel, deconstructede en del og exotics gav ihvertfald division tech hver gang og andre ting ind imellem fik man lidt derfra.

Jeg skal desværre til en familie middag i aften så når nok ikke det helt vilde idag.
    Last edited by JesperM; 05-12-2017 at 15:44.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Kører selv med MDR/LVOA-C Sentry spec. MDR er efter min mening, totalt suveræn i PvE, 300+k headshots med 43 skud i magasinet er ikke at kimse af og da det er en semi-automatic assault rifle, får man Sentry bonus også på de 15% for 4-sæt. Kan dog også godt lide tacticians, dog mest til solo. Kører set-less i PvP med Skull handsker. Overheal chest osv er sgu meget nice i et stand-off. Er dog også spændt på at se Predator ændringerne, det kunne godt blive et meget brugbart sæt.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Gode tips til den nye pve resistance.

Socialt Medlem Forum Greenhorn

Jeg kigger også på Division nu med den nye patch 1.8. Jeg har dog intet classified gear, så skal til at rå farme bosser og Division Tech.

Jeg gik også lidt i gang i går, og brugte 1½ time på at rydde op i inventory og stash.
    Tror ikke jeg har noget classified, og kan ikke rigtig vælge hvad af mit gamle jeg skal beholde og hvad der ryger ud.
    Så gik kold, og blev befriet af et par kampe i Battlefront2!
    Ingen af jer var på mumble, så heller ingen motivation at finde der. - Prøver måske igen i aften =)

Jeg ved ikke hvor meget jeg er på i aften, men er på efter kl 15 og frem til aftensmad - måske lidt mere efter.

Jeg gik også lidt i gang i går, og brugte 1½ time på at rydde op i inventory og stash.
    Tror ikke jeg har noget classified, og kan ikke rigtig vælge hvad af mit gamle jeg skal beholde og hvad der ryger ud.
    Så gik kold, og blev befriet af et par kampe i Battlefront2!
    Ingen af jer var på mumble, så heller ingen motivation at finde der. - Prøver måske igen i aften =)
    Har du checket om folk sidder på Discord i stedet? Ved ikke om det er tilfældet, men det er der jeg sidder når det er, da Mumble har været helt tom de gange jeg har været på.

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Har du checket om folk sidder på Discord i stedet? Ved ikke om det er tilfældet, men det er der jeg sidder når det er, da Mumble har været helt tom de gange jeg har været på.
    Jeg mindes ikke at se nogen officiel SD Discord info?
    Men jeg ved godt I har en, og har også tidligere fået invites. Troede bare stadig Mumble var den I bruger.
    Hvis I kører to voicechats, så bør I måske vælge at skifte helt til Discord?

Forum Elder Beawolf's Avatar

Gah! Er også startet op igen .... tak for det ;-)
    'BeaWolf' since 2008

Men jeg ved godt I har en, og har også tidligere fået invites. Troede bare stadig Mumble var den I bruger.
    Tænker også det kan være noget der bliver arbejdet på, men ting tager tid

Der kommer et global event her i næste uge så der kan i få det helt nye og især det shield sæt skulle være godt nu her i classified, så næste uge der får i smidt classified i nakken.

Bare sørg for at få fat i de exotic caches da de giver omkring 30+ division tech.

Jeg kører mumble indtil vi officelt skifter til discord, hvis det bliver tilfældet

Har slet ikke fået sat discord op endnu

Så I kan ikke pege på 1-2 sæt som bare er gode dps-range?

Hvad med våben? Er mine gamle exotics noget værd? er de blevet ændret?
    Deadeye sættet er et mange som laver pvp går efter, og nokl det bedste cc sæt bliver released i næste uge med global event firecrest sættet jeg ikke sikker dog på om det er i den her global event.

Jeg bruger selv sentry's call og reclaimer som mine da jeg kunne få fat i fuldt sæt af de 2 i classified, reclaimer er dog healing og kanon i de legendary missions hvis ikke andre kører med det så kan jeg.

Det nye shield sæt kommer i den her global event næste uge og det skulle være et godt sæt til både dps og til at holde aggro.
    Last edited by JesperM; 06-12-2017 at 20:14.

Page 4 of 4 FirstFirst 1234