Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: Subtlety Rogue - Fudilaus genansøger om medlemsskab af SD, WOW

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Default Subtlety Rogue - Fudilaus genansøger om medlemsskab af SD, WOW

Genansøgning til Semper Danica

Hej igen SD

Tidligere medlem søger tilbage i rækkerne hos de stolte danskere. Det var en god tid i gamle dage, wow er nærmest et helt kapitel i mit liv, ligesom efterskole eller gymnasiet også danner rammerne fra en periode med en masse minder, sjov og ballade. Tænker faktisk tit tilbage, også selvom det er længe siden, det var gode tider...

Jeg tror der kom en kedelig periode i wow, hvor man havde oplevet og set det meste, hvorefter trangen til at prøve noget nyt overtager. Jeg blev lidt træt af skrivebordsgaming og blev sofagamer med min playstation. Så fik man nyt job, nye kollegaer og venner, som gjorde at man aldrig helt fandt tilbage i de gamle vaner.

Flere år er gået, man har fundet sig en kone, 1 pige på 2 år og et sæt tvillingepiger på 11 mdr. Vi sidder bogstavelig talt i lort til halsen og imellem skrig og skrål har man behov for at koble grundigt af og fokusere på noget helt andet. En snak med en kammerat undrede vi os over hvorfor vi overhovedet stoppede i sin tid, når nu det var så hyggeligt. Vi installerede og prøvede, hvor vi hurtigt blev interesseret i alt det nye.

Jeg har tidligere spillet rogue, helt tilbage hvor man kun kunne maile ét item ad gangen, vanilla style, med raid et par gange om ugen. Men har nu valgt at starte en ny char, der også er rogue, men forfra fra lvl 1 - subtlety, så jeg kan vænne mig til alle de nye skills, talents og mechanics. Hvorfor subtlety, siger i? Fordi mine grundige undersøgelser viser at de er sjove og klarer sig udmærket på DPS, hvis man kan spille dem godt. Det er svært, men som man siger "We choose to go to the moon in this decade and do the other things, not because they are easy, but because they are hard, because that goal will serve to organize and measure the best of our energies and skills, because that challenge is one that we are willing to accept, one we are unwilling to postpone, and one which we intend to win, and the others, too."

Man skal være grundig, undersøge, spørge, vurdere, afprøve, godkende. Der findes intet bedre end at nørde med addons, UI, DPS, raid og alt det der er så fedt at man får helt sved på panden.

Jeg har gamet hele livet, siden min første Commandore VIC 20, så reflekserne burde være i orden. Forstår gameplay, mechanics og teamwork.
    Jeg har længe savnet wow, savnet SD hvor jeg har været aktiv og deltagende, både ingame og på forum.

Nu er mit liv lidt anderledes end første gang jeg spillede og derfor ansøger jeg med henblik at afprøve min kones temperament, hvilket afgør hvor meget spilletid jeg kan afvikle. Jeg forestiller mig en raid dag ugentligt, måske 2. Når jeg engang har fået gearet til det selvfølgelig.
    Min erfaring i spillet burde kunne holde stand imod nye bosser, taktiker og krav dertil.
    Herudover kæmper jeg dagligt med IRL raidboss og 3 adds herhjemme. De kræver lidt kiting, tanking, healing (IKKE DPS, så den må jeg afvikle ingame).

Lidt om mig personligt:
    Jeg hedder Robert
    Bor i Kastrup
    Arbejder som IT-tekniker

Jeg søger ind med min nye char Fudilaus, rogue subtlety. Han er ikke helt 110 endnu, men tænker at søge ind allerede nu, så vi kan lære hinanden at kende på vejen, få tips og vejledning og eventuelt lidt hjælp også.
    Min interesse ligger primært på PVE, men PVP for afvekslingens skyld er også helt fint.

Jeg er indforstået med jeres betingelser og respekterer naturligvis jeres værdier.

Mvh
    Robert Nielsen
    AKA Flagg
    Nickname Fudilaus

Guest Forum Convert

Velkommen tilbage på SD's forum

Der går lige nogle dage hvor social teamet ser på din Historik i SD, og gamle members har tid til at komme input. Vis intet negativt kommer op, bliver du sendt videre til hvor søde rekrutterings team

Mvh Xean

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Jamen, jeg vil da bare sige velkommen tilbage Har ikke hilst på dig før, så det var en rigtig fin ansøgning at læse.
    God fornøjelse.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

FLAGG!

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Robert.

Velkommen tilbage til SD's forum, hvor er det hyggeligt at du har fundet vejen tilbage til os efter så mange år.

Jeg har netop skrevet inde på det interne forum, at du har genansøgt, og så får din genansøgning lov til at stå i et par dage som Xean også skrev.

Du skriver i din genansøgning, at du vil have afprøvet din kones temperament :P Men jeg bliver da lidt nysgerrig på hvad der er sket med dit eget temperament - har det ændret sig i løbet af alle de år der er gået siden du var her sidst

Hilsen Trine.

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    FLAGG!

Hold nu op hvor blev jeg glad da jeg så du skrev Holger. Så længe siden og alligevel så vigtig en person for mig. Jeg elsker at du stadig er her og håber vi kan nå at spille sammen inden alt for længe. Tak for thump, godt at vide nogen husker mig

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Robert.

Velkommen tilbage til SD's forum, hvor er det hyggeligt at du har fundet vejen tilbage til os efter så mange år.

Jeg har netop skrevet inde på det interne forum, at du har genansøgt, og så får din genansøgning lov til at stå i et par dage som Xean også skrev.

Du skriver i din genansøgning, at du vil have afprøvet din kones temperament :P Men jeg bliver da lidt nysgerrig på hvad der er sket med dit eget temperament - har det ændret sig i løbet af alle de år der er gået siden du var her sidst

Hilsen Trine.
    Hehe, jeg tænkte nok det ville blive bragt på banen

Jeg kunne gøre det kort og sige jeg er blevet gammel nu og derfor mere rolig.

Det passer egentlig også meget godt.

Men!
    Jeg har aldrig været så god til at tænke og puste ud inden jeg taler. Det jeg ER blevet bedre til til gengæld, er at der skal mere til at gøre mig ophidset.
    Jeg har siddet og kigget nogle af de gamle tråde igennem og har da også stødt på et par, hvor jeg nu selv kan blive lidt overrasket over, hvor højt et gear jeg opnår. Til mit eget forsvar, kan jeg kun huske specifik episode, hvor der opstod et brud i rækkerne. Det var jeg meget ophidset over, og eftersom jeg er ualmindelig loyal overfor mine nærmeste, gik det lidt over gevind, fordi jeg så hvor berørte vi alle sammen var. Det jeg siger er, at SD stod mit hjerte meget nært og derfor fremstod min reaktion ærligt og uden filter.

Forskellen nu er, at jeg ikke længere sidder i mine forældres kælder, hvor min største bekymring var at nå raid til tiden. Jeg har fået børn og kan derfor ikke udelukkende bekymre mig om hvad der nu foregår på forum. Jeg er nød til at tage tingene lidt mere afslappet nu.

Hvis i har brug for en der sidder i hjørnet og hidser sig op, så må i finde en anden at give høtyven til. Jeg er træt og "far agtig". Tag det nu roligt, er en yderst benyttet sætning herhjemme

Quote Originally Posted by Pilinias View Post
    Jamen, jeg vil da bare sige velkommen tilbage Har ikke hilst på dig før, så det var en rigtig fin ansøgning at læse.
    God fornøjelse.
    Tak for en fin velkomst. Vi ses nok derinde (håber jeg)

SD Medlem Forum Adept

Hej Flagg

Velkommen tilbage, må være ærlig og sige at jeg kan ikke huske dig som person, men kan godt huske at vi har spillet sammen

Hvis du mangler nogen at lege med ingame så hiv fat i mig, jeg er sikkert på min nydingede 110 warrior Sgaj, som jeg skal have gearet op så jeg forhåbentlig kan få den med på raid på onsdag.

Quote Originally Posted by Sgaj View Post
    Hej Flagg

Velkommen tilbage, må være ærlig og sige at jeg kan ikke huske dig som person, men kan godt huske at vi har spillet sammen

Hvis du mangler nogen at lege med ingame så hiv fat i mig, jeg er sikkert på min nydingede 110 warrior Sgaj, som jeg skal have gearet op så jeg forhåbentlig kan få den med på raid på onsdag.
    Halløj
    Congrats med de 110
    Jeg kan også godt huske navnet, men det er jo også snart 8-10 år siden, så vi må bare indhente det forsømte når vi kan. Jeg arbejder stadig på at blive 110, der går nok lige lidt. Mangler stadig at få styr på rotation og en masse nye forvirrende talents Når jeg laver random groups fyrer de afsted og jeg kæmper for at nå med og bare ramme en smule... Lidt flovt men det skal nok komme. Håber på jeg snart kan lave nogle runs med venner på Mumble, så man kan få lidt gode råd og et lidt mere pædagoisk tempo

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

En lækker ansøgning - kan se du er lidt før min tid, men jeg glæder mig da til at spille med dig.

Nu har jeg jo selv spillet rogue i 10 år i streg uden at have andre mains, så er da altid fedt med flere rogues. Jeg spiller dog ikke mere Rogue, da jeg har skiftet til Priest Healer i patch 7.2.5 :-)

Held og lykke med ansøgningen.

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    En lækker ansøgning - kan se du er lidt før min tid, men jeg glæder mig da til at spille med dig.

Nu har jeg jo selv spillet rogue i 10 år i streg uden at have andre mains, så er da altid fedt med flere rogues. Jeg spiller dog ikke mere Rogue, da jeg har skiftet til Priest Healer i patch 7.2.5 :-)

Held og lykke med ansøgningen.
    Tak
    Kan være det er dig jeg skal have tips af? Der er sket så meget siden jeg var aktiv...

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by Flagg View Post
    Tak
    Kan være det er dig jeg skal have tips af? Der er sket så meget siden jeg var aktiv...

Jeg må ærlig erkende at jeg altid (næsten) har spillet Assassination - det er jo først her nu at Subtlety er blevet "God-mode". Det har jeg ikke den store erfaring med. Spillede det kun i Siege of Orgrimmar (Mist of Pandaria expansion).

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Flagg View Post
    Hehe, jeg tænkte nok det ville blive bragt på banen

Jeg kunne gøre det kort og sige jeg er blevet gammel nu og derfor mere rolig.

Det passer egentlig også meget godt.

Men!
    Jeg har aldrig været så god til at tænke og puste ud inden jeg taler. Det jeg ER blevet bedre til til gengæld, er at der skal mere til at gøre mig ophidset.
    Jeg har siddet og kigget nogle af de gamle tråde igennem og har da også stødt på et par, hvor jeg nu selv kan blive lidt overrasket over, hvor højt et gear jeg opnår. Til mit eget forsvar, kan jeg kun huske specifik episode, hvor der opstod et brud i rækkerne. Det var jeg meget ophidset over, og eftersom jeg er ualmindelig loyal overfor mine nærmeste, gik det lidt over gevind, fordi jeg så hvor berørte vi alle sammen var. Det jeg siger er, at SD stod mit hjerte meget nært og derfor fremstod min reaktion ærligt og uden filter.

Forskellen nu er, at jeg ikke længere sidder i mine forældres kælder, hvor min største bekymring var at nå raid til tiden. Jeg har fået børn og kan derfor ikke udelukkende bekymre mig om hvad der nu foregår på forum. Jeg er nød til at tage tingene lidt mere afslappet nu.

Hvis i har brug for en der sidder i hjørnet og hidser sig op, så må i finde en anden at give høtyven til. Jeg er træt og "far agtig". Tag det nu roligt, er en yderst benyttet sætning herhjemme
    Tusind tak for dit svar Som du selv skriver, så ville det jo blive bragt op på en eller anden måde. Dog ligger det også så mange år tilbage, og der sker jo meget med en person på knap 10 år, så jeg ville skam bare lige høre nu du selv nævnte noget med temperament

De to dage er gået siden at jeg skrev, og der er ikke kommet noget negativt ind, så jeg sender dig trygt videre i hænderne på vores rekrutterings team. @Harpos og @Xean, vil en af Jer være søde at tage over herfra?

Held og lykke med genansøgningen.
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Jeg må ærlig erkende at jeg altid (næsten) har spillet Assassination - det er jo først her nu at Subtlety er blevet "God-mode". Det har jeg ikke den store erfaring med. Spillede det kun i Siege of Orgrimmar (Mist of Pandaria expansion).
    mener nu faktisk vi var 3+ sublety rogues på Coreraider holdet da vi raided BWL.... white dmg var king

Hej @Flagg kan sagtens huske dig Og vist nok kun for det positive... medmindre du huggede gear fra mig!
    Last edited by Quinn; 04-10-2017 at 7:46.
    Quinn - One name. One legend

Quote Originally Posted by Quinn View Post
    medmindre du huggede gear fra mig!
    Det vil jeg hverken be- eller afkræfte

Jeg kan også godt huske dig forresten. Det er rart at gense gamle bekendte
    Last edited by Flagg; 04-10-2017 at 10:40.

Jeg har hørt det er nemmere at tagge medlemmer i stedet for at sidde og vente
    @Harpos @HolgerDK @Locoid @Lummer @Vox @Najsen

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Det var da en hyggelig aften og vi fik da lavet lidt sjov og fik et par gode grin sammen.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Du virker som en rigtig fin gut :-)

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Der bliv sgu hygge snakket idag og han lyder som en hyggelig fyr så han får en
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Error 402 Payment Required.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Acolyte

Ja det tæller som thumbs down ikke at blive nævnt når nu vi konstaterede at der var forskel på dine usb indgange til dit headset Ellers enig med Holger

Guest Forum Convert

Jeg syns Flagg er super sød når han kommer på mumble for helt løst til at kramme ham.

Så @Flagg du siger bare til, vis du skal tur med ned i fars kælder

Forum Apprentice Vox's Avatar

Ind over ... Har man været medlem før, er det også svært at finde argumenterne for, hvorfor han ikke skulle være SD matriale =D

Jeg ville gerne sige tak til dem der kigger forbi, men jeg har ikke tid... Jeg skal først finde Xean's kælder!