Results 1 to 17 of 17

Thread: Resto druid Kenshinkan genansøger om medlemsskab

SD Trial Forum Learner

Default Resto druid Kenshinkan genansøger om medlemsskab

Hej Semper Danica

Gammelt member genansøger, kan se jeg joinede i 2003 så er oldtimer på forumet

Mit navn er Kenneth og er 39 år. Har kæreste og 3 børn på 2,4 og 6. Vi har valgt at jeg har gået hjemme og passet dem til de var to så har været "hjemmegående husfar" de sidste mange år

Der er ikke meget fritid med små børn så det har knibet med de store fritids interreser Men nu genfandt jeg wow igen da der er blevet noget mere tid efter alle er startet i instition og skole.

Startede med at spille star wars galaxies med jeg hvor jeg var officer og en af vores første jedi Så rykkede jeg til wow da det udkom og var med 3-4 år. Joinede jer igen da SW:TOR kom ud for en 6 års tid siden og var med der, men det var der børne begyndte at vælte ud så det blev ikke til hvad jeg håbede.

Var coreraider da jeg var med i wow og ved hvad der skal til. Bruger næsten ligeså meget tid på at sætte mig ind i tingene som jeg gør på at spillle

Spiller Kenshinkan en resto druid lige nu, det gølder om at få ham i max asap og så vil jeg prøve nogle af de andre classes med lidt heirlooms og endeligt vælge en main derefter.

Har ikke kunne finde en afskedstråd da jeg nok altid har håbet at der blev tid til at komme tilbage.

Once SD always SD som i kan se på min 10 gamle trøje der stadig får en enkelt eller to dag i solen hvert år

Kebeol
    Attached Images Attached Images

SD Medlem Forum Learner Pilinias's Avatar
    Spil
    WoW

Må da lige hilse på Hejsa, og velkommen tilbage. Rigtig god ansøgning, så os der har joinet senere, lige får et indblik i, hvilken fisk du er :P
    God fornøjelse.

Peep peep! Peeeep!

Social Officer Forum Knight Trine's Avatar

Hej Kenneth.

Det er dælme lang tid siden du sidst var her i SD, men hvor hyggeligt at du har fundet tilbage til vores forum.

Jeg kan ikke umiddelbart se hvornår du er røget ud af SD, men jeg tænker det har været i en oprydning af inaktive medlemmer, fra inden vi satte sådanne oprydninger mere i system her på forum.

Jeg skriver inde på det interne forum at du har genansøgt, og så går der et par dage hvor medlemmerne har lov til lige at komme forbi og hilse på. Hvis ikke der er kommet noget negativt ind på de par dage, så bliver du sendt videre i hænderne på vores søde rekrutteringsteam.

Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar
    Spil
    WoW

Held og lykke med gen-ansøgningen!

Glæder mig til at spille med dig.

Social Officer Forum Knight Trine's Avatar

Hej Kenneth.

De to dage er gået siden at jeg skrev, og der er ikke kommet noget negativt ind, så jeg sender dig trygt videre i hænderne på vores rekrutterings team. @Harpos og @Xean, vil en af Jer være søde at tage over herfra?

Held og lykke med genansøgningen.
    Hilsen Trine.

SD Trial Forum Learner

Det var måske dumt at søge ind før jeg var 110. Der gik lige et par uger eller 3 før det var muligt at finde grupper. Vi arbejde en del hårdere på at få nogle små random grupper med jer nu da leveling er overstået.
    Håber der kan gives dispensation og jeg får lov at forsøge at få nogle thumbs up lidt længere en den sædvanlige måned man er trial.

Spil
    WoW

Det tror jeg sagtens kan lade sig gøre!

Hvis i ser Gefion online så bare send en whisper - så kan vi løbe noget dungeon værk (Jeg er healer)

WoW Officer Forum Senior Najsen's Avatar

Hej :-)
    Dejligt du er blevet lvl 110
    Jeg vil opfordre dig til at være på mumble, det alene er en god måde at samle thumps på
    This is hell, welcome to my home.
    <a href=http://imageshack.us/photo/my-images/829/najsensignature.png/ target=_blank>http://imageshack.us/photo/my-images...signature.png/</a>

SD Medlem Forum Elder Deadlock's Avatar
    Spil
    WoW

Kan kun bakke op om Najsens forslag, det er en dejlig hyggelig måde at lære hinanden på samt mange ting bliver lavet på mumble mythic run/m+/lfr eller hvad man nu finder på

SD Trial Forum Learner

Skal nok forsøge at komme på, men med 3 små børn er det begrænset hvor meget hangout tid der er

SD Trial Forum Learner

Nå så blev første run taget med team Onslow i tos. Der var lige et par mechanics der lige skulle prøves en enkelt gang eller to, men eller synes jeg at det gik meget godt

Skal jo bruge nogle thumbs up så alle jer der lagde mærke til kenshinkans awesome healing power må gerne smide en

SD Medlem Forum Neophyte
    Spil
    WoW

Spil
    WoW

SD Trial Forum Learner

Thumbs kommer ikke af sig selv så ville lige sige jeg var med på endnu et succesfuldt tos run i går

SD Medlem Forum Acolyte
    Spil
    WoW

Du får lige en fra mig

En god ide, hvis du vil med i næste uge, kan være at tage et screenshot af mumble, så kan du nemlig tagge os her i din ansøgning, ellers kan vi godt lidt have en tendens til at glemme det. Især når der er så mange alts med at man kan blive helt i tvivl om hvem der er alts og hvem der er ansøgere

SD Medlem Forum Convert Flagg's Avatar
    Spil
    WoW

Som helt nyt medlem skal jeg selvfølgelig være varsom med thumbs. Men her kommer alligevel en jeg trygt kan smide efter Kenshinkan udfra mit livslange venskab og kendskab til tidligere engagement i SD og WOW generelt. Selvom han ikke ligefrem er "in your face" hele tiden, kan jeg garantere et motiveret medlem, der går langt for optimering af rollen som guild member. IRL rogue og mester i behind the scenes business er trademark. Vi kommer ikke til at fortryde...

-----> Fudilaus Rogue <-----