Page 1 of 8 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 184

Thread: EA fr serise tv lige nu.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Default EA fr serise tv lige nu.

Der er en trd p Reddit her hvor en Officiel kommentar fr massive downvotes som slr alle rekorder.
    Tidligere mest downvotede post p reddit ramte 24K.. I skrivende stund har EA's post fet 239K..

https://www.reddit.com/r/StarWarsBat...ocked/dppum98/

rsagen er 2 ting:

Bde at Star Wars Battlefront 2, stadig har et semi-pay2w system. De har forbedret det, men ikke nok.

Men den ekstra nye rsag, er at det nu viser sig at spillet udkommer med en del heroes som er lst.
    De kan kun lses op ved at tjene ingame credits, og de er meget dyre.

Det er alts ikke noget med rigtige penge, men de credits man vinder ved at spille.
    Men de credits bruger folk allerede til at bne de problematiske lootboxes. S at man pludselig ogs skal bruge dem p heroes er for meget.
    Og prisen for eks. Darth Vader er 60.000 credits.. Folk har regnet ud at de kan man ca. tjene p 30-40 timers spil. Det er total overkill for kun 1 hero.

S ja - EA fr massive hvl , ikke kun p reddit, men det vlter nu ud med youtube videoer, som igen tager fat p sagen..

Jeg er rimelig sikker p at det fr konsekvenser p den gode mde for os spillere.

Lidt info fra en af de mest populre SW-gaming fan kanaler p youtube:
    Last edited by wOOOOt; 13-11-2017 at 14:46.
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Add wOOOOt p Steam til PUBG grupper og andet sjov. Online spiller jeg pt. mest PUBG og Fortnite.
    Elsker VR og har en HTC Vive.

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    BDO

EA er lidt mrkelig omkring det med forbruger kan lide dem eller ej.

Nr de f en masse negative omtale, siger de at de vil prve forbedre sig. De var de frst(eller nogen af de frste) der droppet de online pass som var i konsol spil til at forhindre brugt spil salg.
    Efter mass effect 3 og dragon age 2, og alt det negative feedback de fik, kom dragon age 3, som blev modtaget meget positive, og folk s ud til hade dem mindre.
    S kom masse effect 4 og folk var sure igen, s fik vi battlefield 1 og folk s ud til vre ret glade igen for EA.
    Nu er vi s tilbage til fuck delen af EA, lave 2 battlefronts som folk ikke helt er tilfreds med, mens de p samme tid lukke at lave et stort singleplay star wars spil.

Et sted derinde er der s ogs alt det med simcity og sims spillerne.
    Deres sport spil er vist ogs en op og ned tur.

EA skal bare prve heletiden af presse s meget lort som muligt ned p deres kunder og se hvor langt de kan g. Nr de s g for langt, prver de at undskylde, jeg sider lidt og hber p athem bliver deres undskylding, men det ender nok bare med en mase lootboxes.
    BDO: MegaGame(Family name) Calitaz(Combat main) Cutala(Life main)
    Steam: MegaGame
    Blizzard battle.net: MegaGame#2416
    Epic: MegaGameDK

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

S lnge EA eksisterer, s har de ikke fet tsk nok.

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

SD Medlem Marquis of the Board HolgerDK's Avatar
    Spil
    WoW

Den er nede p -273k nu og fuldt fortjent.
    HolgerDK Strkodder Shocknorrs Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Socialt Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Det ender i DEN grad med lootboxes i anthem. Jeg synes det s interessant ud da de viste de frste videoer fra det, men jeg har ingen intentioner om at skulle spille det, for jeg ved hvad det ender ud i.

EA har lige kbt studioet bag titanfall og dermed rettighederne til den franchise, p bekostning af at de oplste studioet bag dead space serien. S det er endnu et studio i rkken som EA har kbt og lukket ned. Gad vide hvem de nste bliver.

Deres sports serie bliver lavet om s der ikke kommer nye hvert r, men i stedet opdateringer til dem som spillerne kan kbe i form af en abonnement betaling.

De har udtalt at det kun er multiplayer spli EA er interesserede i, da det er dem der bedst kan lave dem penge i form af alle de her microtransactions og lootboxes. Det hele er blevet s fucking corporate at det er til at brkke sig over.

EA er ikke de eneste der giver den gas p den front. Take2 (som ejer bl.a.: GTA, red dead, Xcom, borderlands, civilization, bioshock - bare for at nvne nogen f af de store) har ogs offentliggjort hvor meget de tjener p microtransactions og deres planer fremadrettet. De er ikke gode.. Activision (Call of duty og destiny, bl.a.) har lige patenteret 2 ting som i den grad ndrer hvordan spillerne bliver targeted til at kbe ting i spillene (de er dog ikke implementeret helt endnu, men det er bare et sprgsml om tid). De kommer i den grad til at vre i sgelyset i fremtiden og kommer til at st for skud for en masse had fra spillerne. Ubisoft, som i lngere tid har vret mlet for forbrugernes had er det stadig (og det har jeg selv synes et langt stykke hen ad vejen), men de ser skrmmende nok ikke s slemme ud i forhold til de ovennvnte.

Det er virkeligt svrt at se lyse tider for spil industrien. Det er frustrerende at det er kommet til at man ikke lngere kan vre hyped p et nyt spil der udkommer for man ved ikke hvilke nederdrgtige ting det kommer til at indeholde for at udgiverne kan stvsuge dine pengepung for hver en mnt. Man skal til at sidde og sortere spil (fra) og lave research p dem for at finde ud af hvad man i virkeligheden kan forvente det bliver til og om man er villig til at betale for dem. Spil kommer til at blive tilpasset microtransactions, s spillet f.eks. bliver slowed down for at opfordre folk til at kbe exp boost eller direkte at kbe de items man ellers burde spille for at f. Jeg synes sgu ikke det er i orden. Men dem der er i samme bd som mig er minoriteter iflge salgstallene, s jeg frygter det krer helt at sporet inden de resterende fr nok.

Jeg overvejer helt serist om jeg skal finde mig en anden hobby

Socialt Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

Quote Originally Posted by Drek Durshell View Post
    S lnge EA eksisterer, s har de ikke fet tsk nok.
    Quote of the day. kan kun vre enig.

BDO Officer Forum Warden Caligo's Avatar
    Spil
    BDO

Vi skal ikke forvente de store ndringer, grundet flgende:
    I had the opportunity of speaking to someone who worked in Activision and helped the development of DLC for multiple COD games before leaving for another opportunity. I took the chance to ask them about MTX and whether they thought it was negatively or positively impacting the gaming industry and I was kind of stunned how few people it takes to make MTX insanely profitable.They said that after GTA V came out and developers saw the huge success GTAV:O was having with their Shark Cards, it blew the industry wide open for everyone to try and find their own MTX system that worked. They said Advanced Warfare was the first "test case" so to speak where they tried to implement loot crates and they saw the huge potential but it needed a lot of refinement. Eventually, BO3 rolls around and it was ready to be released with a good system and plan in mind for MTX and loot crates were a huge profitable success.
    They said that the most astonishing part though was how profitable these MTX schemes were by only having such small portion of player base buying into them. If at least a fraction (<10%) spent money, it was unbelievably profitable. Not only that, but there was the (<1%) who spend astronomical amounts of money alone and made up the bulk of the profits. They gave accounts of single individuals who would drop over $10k on loot crates alone. Those were the extremes, but it goes to show how effective the system could by pulling people to drop anywhere from small fortunes to $60 here and there on a frequent basis. Because of those few people, now we are where we are. The problem is that unless the larger community understands this situation and refuses to buy the ENTIRE game OUTRIGHT, it doesn't really matter or make a difference if we just ignore the MTX system when we play. By playing, we become complacent and agree to a small percentage of people dictating the experience the larger community has. Games are no longer being made for people like us, their being made for the few suckers that fall into the MTX system, but those few end up basically dictating the development of the entire game for the rest of us.
    TLDR; Unless people stop purchasing entire games outright, and not just resorting to ignoring MTX after buying the game, the small fraction of players who buy into these systems will always dictate that games revolve around a system of MTX. The only way for us to counteract the huge incentives these companies make by including MTX is by making them lose out on far larger amounts by having masses of people refusing to pay the initial $60 for the game in the first place. If not, we've got a dreadful future to look forward to in the gaming community.
    Hvilket vedkommende har fuldstndig ret i.. s lnge spilindustrien udnytter afhngighedsadfrd hos deres brugere p lovligvis s kan de skovle penge ind fra relativt f brugere.

kilde: https://www.reddit.com/r/gaming/comm..._is_crumbling/

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    BDO

Visceral blev ikke lukket s EA kunne kbe titanfall studioet, EA kbet dem fordi ellers hade et andet firma kbt dem, og EA kunne ikke lave mere titanfall, og det ville nok ogs give problemer med de andre spil de laver for EA. Ja det ser drligt ud for EA, men de 2 ting hade ikke noget med hinanden at gre.

EA vil ogs gerne lave spil der ikke er multiplay, s lnge de spil har en mulighed for at have microtransactions/lootbox i dem, og det hade Viscerals star wars spil ikke, det var et linear story spil, s der var vist ikke rigtig noget stort open world eller mulighed for grind, hvilken lootbox krver for at virke.

Activision er ikke dem der laver Destiny, de er udgiver, jeg ville faktisk nske det var dem der lavet det, for s kunne deres support fix mit problem, istedet for bungie som bare har et forum, hvor man let kan blive overset og ikke f lst i skid.

Vi kan jo ogs set at nogen spil frst fr lootbox efter spillet er udgivet, for netop at ung negative score/feedback fr det er forsent, mange spilanmelder kigger slet ikke p om det har microtransactions/lootbox. Og spil er 100% ndret for at slge de ting, der er marketsfolk der bare sider og kigger p hvor meget man kan g en spiller p nerverne s de kber ting i spillet uden af stoppe med at spille.
    Der er et firma til mobil spil, der bruger personlig data til af bedst f dig til at kbe ting og stter enda prisen op eller ned iforhold til de data.

For mig fortller lootboxes mig af devs synes deres gameplay er vrdigls hvis det er bedre at betale for at undg at spille deres spil.
    Den eneste grund til jeg personligt er ligeglad med destiny 2 lootbox(bright endgram), er fordi de er meningsls og add ikke noget til gameplay.

Quote Originally Posted by MegaGame View Post
    Visceral blev ikke lukket s EA kunne kbe titanfall studioet, EA kbet dem fordi ellers hade et andet firma kbt dem, og EA kunne ikke lave mere titanfall, og det ville nok ogs give problemer med de andre spil de laver for EA. Ja det ser drligt ud for EA, men de 2 ting hade ikke noget med hinanden at gre.

EA vil ogs gerne lave spil der ikke er multiplay, s lnge de spil har en mulighed for at have microtransactions/lootbox i dem, og det hade Viscerals star wars spil ikke, det var et linear story spil, s der var vist ikke rigtig noget stort open world eller mulighed for grind, hvilken lootbox krver for at virke.

Activision er ikke dem der laver Destiny, de er udgiver, jeg ville faktisk nske det var dem der lavet det, for s kunne deres support fix mit problem, istedet for bungie som bare har et forum, hvor man let kan blive overset og ikke f lst i skid.

Vi kan jo ogs set at nogen spil frst fr lootbox efter spillet er udgivet, for netop at ung negative score/feedback fr det er forsent, mange spilanmelder kigger slet ikke p om det har microtransactions/lootbox. Og spil er 100% ndret for at slge de ting, der er marketsfolk der bare sider og kigger p hvor meget man kan g en spiller p nerverne s de kber ting i spillet uden af stoppe med at spille.
    Der er et firma til mobil spil, der bruger personlig data til af bedst f dig til at kbe ting og stter enda prisen op eller ned iforhold til de data.

For mig fortller lootboxes mig af devs synes deres gameplay er vrdigls hvis det er bedre at betale for at undg at spille deres spil.
    Den eneste grund til jeg personligt er ligeglad med destiny 2 lootbox(bright endgram), er fordi de er meningsls og add ikke noget til gameplay.
    Nej, du har ret, det er ikke activision der laver destiny. Men da det er dem der str for at udgive det og smide penge efter det for at f det op at st, efterflgende at holde det krende og for at f det udgivet, s skal man da godt nok vre naiv for ikke at kunne se sammenhngen. De har ganske simpelt ingen interesse i at lave eller sttte spil hvis der ikke er muligheder for at smide microtransactions i som i sidste ende kan tjene dem oceaner af penge.

Min pointe i ovennvnte post er at de nvnte udgivere er mastodonter inden for spilbranchen og de kommer ganske simpelt til at diktere hvordan det bliver generelt i, hvis ikke alle, s de fleste spil. Mindre udviklere bliver ndt til at flge trop for simpelthen at kunne f tingene til at kre rundt.

Det kan godt vre at mange synes tingene man kan kbe bare er "fluff" og at man bare kan lade vre med at kbe det. Men det er et faktum at spil bliver skrddersyet omkring lootboxes/microtransactions. Vi er ved at g fra (eller har mske allerede taget skridtet) at lave et spil der er microtransactions i (men som kan st alene med godt gameplay - fluff kan kbes hvis man har lyst), til "hvilket slags spil kan vi lave hvor vi kan slge flest boxes", hvor gameplay er skrddersyet til at p det kraftigste at opfordre folk til at kbe, ellers kan de ganske simplet ikke vre med eller finde tide til at klare hele spillet (achievement inkl.).

Flere har fundet frem til at battlefront 2 ER p2w, ved at kbe deres lootcrates og se hvordan de klarer sig efterflgende og hvor meget det giver dem - p trods af deres ndringer. De klarer sig markant bedre. Problemet er bare at EA presser deres lort 10cm frem, nr forbrugerne s kalder dem ud og beder om ndringer s trkker de sig 2cm tilbage. Forbrugerne fler s de har fet lidt ret og har haft indflydelse p slagets gang. De glemmer s bare at se at EA stadig har fet 8cm ud af det. Dette vil de gre p stort set hver titel der kommer fra nu af (med undtagelse mske, af dem der kommer s tt p hinanden at lugten fra den tidligere titel smitter for meget af p den nye) og hele tiden prve at flytte grnserne hvad de kan tillade sig.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

338K lol
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Add wOOOOt p Steam til PUBG grupper og andet sjov. Online spiller jeg pt. mest PUBG og Fortnite.
    Elsker VR og har en HTC Vive.

Socialt Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Der er ingen tvivl om at MTX er et kmpe problem s lnge det er pay2win eller DLC i nogen form - kosmetiske ting er noget andet, fordi det giver som sdan ikke noget specielt content med mindre man er vild med at have en pink riffel istedet for en rd.

That said, s skal der heller ikke vre nogen tvivl om, at selvom man stopper med at kbe den slags spil, s krver det jo bare at den spillerbase som smider 1.000-10.000 USD p MTX, bliver ved med at gre det, fordi hvis et spil koster 50 USD, s er det jo ikke som sdan spillet de tjener p, men det er de mange der kber MTX for absurde belb.

Der skal ikke herske tvivl om at MTX er noget rv for spillerbasen, men for firmaerne bag er det guldgruben, og jeg tvivler p at de har tnkt sig at stoppe med det.

SD Medlem Marquis of the Board HolgerDK's Avatar
    Spil
    WoW

-361k - fucking lol.
    HolgerDK Strkodder Shocknorrs Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    BDO

Mindre udviklere bliver IKKE ndt til at flge trop for simpelthen at kunne f tingene til at kre rundt. De tjener jo ikke mindre end de gr fr ved ikke at putte MTX ind i deres spil, faktisk f de en masse gratis omtale ved netop sige deres spil ikke f det.

MTX/lootbox ser ud til netop ikke pvirke slget af spil, spil slger stadig i massives selv om drlige omtale af lootboxs. Selv om 300k+ folk har downvoted battlefront 2, s tro jeg ikke det gre en skid i sidste ende, fordi enten kber folk det selv om de har downvoted det, eller ogs hade de ikke tnket sig at kbe det overhovedet. Folk downvoted det sikkert nu fordi det er popoulrt af downvoted, men er ret ligeglad med det ellers.
    MTX p denne mde som det er nu, er rv for spillerne, fordi enten er spillet et kmpe grind, eller ogs betaler man s fra at spille spillet, og grindet m helst ikke vre alt for sjovt, ellers har man jo ikke noget imod at grinde og derved kbe sig forbi det.
    Og nej de stopper ikke fr der sker et skift i loven(hvilken de bare vil lobby sig fra) eller den mde folk kber spil, alts grunden til de kber de spil.

Hvis bare spillerne blev gratis ligesom deres mobile counterparts, men n nej.
    Men igen nr man ser hvor meget et simple spil som star trek timelines kan tjene ved bare at give spillerne et billede af en person fra serierne, og der er folk der giver over 700kr for 2-3 personer i star wars galaxy of heroes, s er det ikke overraskeren af det nu ogs er over i "normale" spil.
    Trist, men ikke overraskeren.

Socialt Medlem Forum Convert Cynhaeth's Avatar

Beskriver det hele. Jeg fortryder egentligt at jeg kbte Overwatch.. heldigvis fik de ikke lokket mig til at bruge penge p deres crates, men de fik mig til at kbe et spil hvor det simpelthen slet ikke burde vre der til at begynde med.
    "You know, I'm sick of following my dreams, man.

I'm just gonna ask them where they're going and hook up with 'em later."

- Mitch Hedberg

Quote Originally Posted by MegaGame View Post
    Mindre udviklere bliver IKKE ndt til at flge trop for simpelthen at kunne f tingene til at kre rundt. De tjener jo ikke mindre end de gr fr ved ikke at putte MTX ind i deres spil, faktisk f de en masse gratis omtale ved netop sige deres spil ikke f det.

MTX/lootbox ser ud til netop ikke pvirke slget af spil, spil slger stadig i massives selv om drlige omtale af lootboxs. Selv om 300k+ folk har downvoted battlefront 2, s tro jeg ikke det gre en skid i sidste ende, fordi enten kber folk det selv om de har downvoted det, eller ogs hade de ikke tnket sig at kbe det overhovedet. Folk downvoted det sikkert nu fordi det er popoulrt af downvoted, men er ret ligeglad med det ellers.
    MTX p denne mde som det er nu, er rv for spillerne, fordi enten er spillet et kmpe grind, eller ogs betaler man s fra at spille spillet, og grindet m helst ikke vre alt for sjovt, ellers har man jo ikke noget imod at grinde og derved kbe sig forbi det.
    Og nej de stopper ikke fr der sker et skift i loven(hvilken de bare vil lobby sig fra) eller den mde folk kber spil, alts grunden til de kber de spil.

Hvis bare spillerne blev gratis ligesom deres mobile counterparts, men n nej.
    Men igen nr man ser hvor meget et simple spil som star trek timelines kan tjene ved bare at give spillerne et billede af en person fra serierne, og der er folk der giver over 700kr for 2-3 personer i star wars galaxy of heroes, s er det ikke overraskeren af det nu ogs er over i "normale" spil.
    Trist, men ikke overraskeren.
    Nej, de behver mske ikke microtransactions. Der er da nok heldigvis nogen idealister der vil gre det uden. Men du prver vel ikke at fortlle mig at du tror at omkring 90% af andre udgivere eller udviklere ikke vil tjene (flere) penge. Nr nu de store s pnt har vist vejen, hvorfor s ikke flge trop? Dont underestimate the power of the dollar

Spil
    BDO

Well det kan da mrkes for EA nu i det mindste... og den er stadig stt faldende.
    image.jpg

I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Spil
    BDO

De gr hvad de kan pt for at komme blgen af negativitet til livs
    https://www.ea.com/games/starwars/ba...Localized=true
    De snker hermed alle hero priser med 75% dvs vader og luke nu kun koster 15k
    Deres aktier er s ogs nede og vende ret lavt i dag, mener jeg s den nede p -1,33%

Det med aktierne kan jeg lide at hre . Mere af det!

Det andet er vel ogs fint nok for jer der spiller - men trods alt kun en lille sejr i en stor krig. Der kommer vel en deflection om at "det stadig er fr launch og intet final endnu, og at de har planer om at rette til undervejs, alt efter feedback fra spillerne" (hvis den ikke allerede er kommet)

Socialt Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

syntes det er for dumt at folk brokker sig s meget, vi fr gratis DLC og content.
    Crates kan ikke give legendary, og efter kort tid i spillet kan du selv begynde at crafte kort og kbe crates.
    Heroes er get ned i pris, og ja det var hjt fr, men der skal jo ogs vre noget at spille for, noget at g efter.

Folk som har spillet MMO's ved at vi jagter de fedeste ting, og dette er ikke s meget anderledes, nogle fr tingene fr andre, men alle har adgang til det, om du har brugt penge eller ej.

SD Medlem Forum Acolyte Mushizo's Avatar
    Spil
    WoW

folk p reddit er generelt nogle kmpestore downvoteklikkende tudefjs. Vi ser gang p gang at de skaber sig helt vanvittigt p reddit og lige s snart der skal ske noget handling bag ordene, s sker der intet. Vi s det i forbindelse med den amerikanske valgkamp og vi har set det i forbindelse med "Boycot <insert karma-upvote-worthy-emne> trde der gang p gang florerer derinde.

Gaming-Redditbrugerne har vildt travlt med at hipsterflge alt hvad der lyder godt p karma-kontoen... uanset om det er "hate p EA" eller "upvoting af det nye FIFA"

Socialt Medlem Forum Disciple Desoco's Avatar

Quote Originally Posted by Caligo View Post
    De gr hvad de kan pt for at komme blgen af negativitet til livs
    https://www.ea.com/games/starwars/ba...Localized=true
    De snker hermed alle hero priser med 75% dvs vader og luke nu kun koster 15k
    Deres aktier er s ogs nede og vende ret lavt i dag, mener jeg s den nede p -1,33%
    https://www.vg247.com/2017/11/14/sta...-the-campaign/
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

Socialt Medlem Forum Adept

Quote Originally Posted by Saliq View Post
    syntes det er for dumt at folk brokker sig s meget, vi fr gratis DLC og content.
    Crates kan ikke give legendary, og efter kort tid i spillet kan du selv begynde at crafte kort og kbe crates.
    Heroes er get ned i pris, og ja det var hjt fr, men der skal jo ogs vre noget at spille for, noget at g efter.

Folk som har spillet MMO's ved at vi jagter de fedeste ting, og dette er ikke s meget anderledes, nogle fr tingene fr andre, men alle har adgang til det, om du har brugt penge eller ej.

Kunde ikke vre mere enig. folk sparer over 1000 kroner p de mindst 4 DLC som de har annonceret som normalt koster omkring en 250 pr stk. Dem skulle man betale for i frste spil, folk er s dovne nu til dags i spil og vil have det hele forret der skal sku da vre en gulerod, ellers bliver nogle spil bare for kedelige alt for hurtigt.

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    BDO

Quote Originally Posted by PriestDK View Post
    Kunde ikke vre mere enig. folk sparer over 1000 kroner p de mindst 4 DLC som de har annonceret som normalt koster omkring en 250 pr stk. Dem skulle man betale for i frste spil, folk er s dovne nu til dags i spil og vil have det hele forret der skal sku da vre en gulerod, ellers bliver nogle spil bare for kedelige alt for hurtigt.
    DLC er ikke gratis, det er bare andre mder det bliver betalt, som med lootcrate, hvis du ikke kber lootcrate og stadig f dlc, s har du bare lade andre betale for dig. Jeg er modstander af et system der lader 10% af spillerne betale for nsten alle andre. Jeg er modstander af et system der udnytter menneskers svaghed for tjene penge.

Hvis man er ligeglad med andre og synes det er fint de betaler for en, s er der stadig den del med af ens egne opleveles af spillet bliver pvirket, at normalt fortjeneles i spillet bliver slve ned, og i pvp spil er det spiller altid har en fordel over andre.

Socialt Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

Lootcrates ville vre der under alle omstndigheder, det er ret normalt med mange af de spil fra EA, og folk bruger en masse penge p dem ligemeget om det er p2w, fluff eller andet.
    Og jeg forstr godt hvad du mener, jeg syntes bare at folk efterhnden som der ogs bliver sagt, vil have alt forrende og miste alt hvad der hedder progression i spil.

Socialt Medlem Forum Convert Cynhaeth's Avatar

Quote Originally Posted by Saliq View Post

Du har kbt spillet kan jeg fornemme p det hele. Haha.
    "You know, I'm sick of following my dreams, man.

I'm just gonna ask them where they're going and hook up with 'em later."

- Mitch Hedberg

Page 1 of 8 12345 ... LastLast