Page 2 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 184

Thread: EA fr serise tv lige nu.

Socialt Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Quote Originally Posted by Caligo View Post
    Well det kan da mrkes for EA nu i det mindste... og den er stadig stt faldende.
    Attachment 12569
    Jeg tvivler p at en diskussion p Reddit pvirker aktiekursen. Overhovedet!

De fleste investerer i aktier fordi de har en forventning om at virksomheden vil tjene penge - ikke fordi virksomheden er populr eller mindre populr (selv om popularitet naturligvis godt kan pvirke indtjeningen). Og et dagligt udsving p 1% er jo helt normalt. For vrigt er EA-aktien noget nr sit toppunkt i syv r, s den har vret en rigtig god investering hvor den siden 2013 er steget med ca. 500%.

Og selv om mange virksomheder oplyser at de arbejder for "shareholder value", s kan man ikke lede en virksomhed baseret p om aktiekursen gr op eller ned. Aktiekurser kan ofte svinge ganske betragteligt selv over f dage og uger, men virksomheder ledes p et langt mere strategisk plan. Og en god ledelse m ikke lade sig pvirke af et eventuelt fald i aktiekursen. Faldet betyder intet for virksomheden. det pvirker kun dem som ejer aktier i virksomheden, men da disse i sidste ende er virksomhedens ejere kan et fald i aktiekursen vre et udtryk for mistillid til ledelsen, og det kan fre til udskiftning af ledelsen. Men der er ikke noget som tyder p at det vil ske hos EA lige nu.

At tro at "det kan mrkes og mske "gr ondt" p EA hvis deres aktiekurs falder er forkert. Og et kursfald p 1% er jo bare "another day at the office". I gr faldt General Electric 7% og Vodafone nsten 2%.

Bemrk at jeg ikke forholder mig til om EA er "gode" eller "onde".

SD Medlem Marquis of the Board HolgerDK's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Saliq View Post
    syntes det er for dumt at folk brokker sig s meget, vi fr gratis DLC og content.
    Crates kan ikke give legendary, og efter kort tid i spillet kan du selv begynde at crafte kort og kbe crates.
    Heroes er get ned i pris, og ja det var hjt fr, men der skal jo ogs vre noget at spille for, noget at g efter.

Folk som har spillet MMO's ved at vi jagter de fedeste ting, og dette er ikke s meget anderledes, nogle fr tingene fr andre, men alle har adgang til det, om du har brugt penge eller ej.
    DLC er sgu ikke gratis nr vi betaler for det.
    HolgerDK Strkodder Shocknorrs Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Marquis of the Board HolgerDK's Avatar
    Spil
    WoW

Lootcrates ville vre der under alle omstndigheder, det er ret normalt med mange af de spil fra EA, og folk bruger en masse penge p dem ligemeget om det er p2w, fluff eller andet.
    Og jeg forstr godt hvad du mener, jeg syntes bare at folk efterhnden som der ogs bliver sagt, vil have alt forrende og miste alt hvad der hedder progression i spil.
    Det er bare rgeligt for dit argument at lootboxes bla. bliver brugt skippe til at lgge en indsats i et spil og dermed miste at lave sin egen progression. Lige njagtig det modsatte af dit argument.
    HolgerDK Strkodder Shocknorrs Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Lootcrates ville vre der under alle omstndigheder, det er ret normalt med mange af de spil fra EA, og folk bruger en masse penge p dem ligemeget om det er p2w, fluff eller andet.
    Og jeg forstr godt hvad du mener, jeg syntes bare at folk efterhnden som der ogs bliver sagt, vil have alt forrende og miste alt hvad der hedder progression i spil.
    Det er da ikke at folk vil have det forrende... mere at du kan smide en masse penge for at f det forrende. Kunne man ikke det, s tror jeg ikke folk ville brokke sig over at skulle grinde mange timer for at unlocke heroes

Socialt Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

Det er ikke modstridende da det er et valg, du vlger om du vil bruge en masse penge eller om du vil kre det grind stilen, i sidste ende er det ligemeget hvordan noget krer, folk vil altid brokke sig, og det bliver vrre og vrre for de nyere generationer af gamers.

Jo det er netop lige prcis det med at folk vil have det forrende, de vil ikke arbejde for det, men heller ikke bruge penge p det og her snakker vi ikke om spillet som du har brugt penge p, men betalte services eller smutveje.

Socialt Medlem Forum Convert Cynhaeth's Avatar

Quote Originally Posted by Quinn View Post
    Det er da ikke at folk vil have det forrende... mere at du kan smide en masse penge for at f det forrende. Kunne man ikke det, s tror jeg ikke folk ville brokke sig over at skulle grinde mange timer for at unlocke heroes
    Amen! Et eksempel kunne vre progression i det gamle COD4: Modern Warfare (fr activision smed lootcrates som man kan betale penge for, ind i et f*cking remake ).
    "You know, I'm sick of following my dreams, man.

I'm just gonna ask them where they're going and hook up with 'em later."

- Mitch Hedberg

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    BDO

Det er lige omvent, folk vil have progression tilbage, og ikke have den lange grindfest som lootcrates krver for at f folk til at kbe dem.
    Det er netop folk da vil have lootcrats der vil have ting nu og her. Du selv sagde du ville f "gratis dlc", det er da netop at f ting uden at gre noget for dem.
    BDO: MegaGame(Family name) Calitaz(Combat main) Cutala(Life main)
    Steam: MegaGame
    Blizzard battle.net: MegaGame#2416
    Epic: MegaGameDK

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Det er s sdt at gamers tror de kan ndre spil-giganternes quest for money. De ruller sgu da af grin, over alle de idioter der sidder og brokker sig p reddit, hvor de ved at, af de folk der brokker sig som rent faktisk har tnkt sig at spille alligevel, der har 75% sgu sikkert allerede pre-ordered og 30% af dem kommer ogs til at kbe lootcrates, selvom de sidder og flamer det lige nu

De skal nok give spillerne en falsk fornemmelse af at de har noget at sige, men tag endelig ikke fejl - det er pengene der styrer spillet, ikke spillerne. Den eneste mde man rent faktisk kan lave et statement, var hvis ingen kbte spillet. Men nr folk brokker sig til ingen ende og s stadig kber spillet, s er dobbeltmoralen jo p sit hjeste og s har de jo bare bevist, at de kan gre lige hvad der passer dem og det praktisk talt ingen effekt har alligevel, s lnge man fik givet spillet det rigtige navn og det rigtige koncept.

S de eneste der fr tv, bliver flelsesmssige tv til de spillere der har brokket sig, nr det rent faktisk gr op for dem, at det gjorde 0 forskel alligevel. EA skal nok tjene styrtende p det spil, uanset hvad folk siger og mener, for de selvsamme folk spiller det selv alligevel

Skal lige siges, jeg er imod alt der hedder loot boxes, med mindre det udelukkende er for cosmetic items. S snart du kan f in-game currency og ting du kan bruge til at progress, s er det delggende for progress og ofte spillets konomi. Men selvom jeg er voldsomt trt af den drejning det har taget, s er jeg ikke s naiv, at jeg tror det kommer til at gre en forskel at brokke sig. Jeg lader dog bare vre med at kbe spillet, mske jeg prver det en dag hvor jeg kan f det for en slik, men s bliver det udelukkende for at se 'what all the hype was about'..
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Er ikke enig da det er selv valgt, og man har adgang til de samme ting hvis du grinder...
    I sidste ende s er jeg fuldstndig ligeglad med hvordan de har lavet BF2, det rr ikke rigtigt mig men det irriterer mig bare at se s mange mennesker klage over hvad der har vret normen i en del r...
    nyd historien, galaksen, den flotte grafik og den setting den er i...
    resten er sgu bagateller 😜

Efter min mening, et rigtig godt review, at en streamer der rent faktisk HAR lavet p2w og beskriver hvilken indflydelse det har, men samtidig synes jeg det generelt er et positivt review. Det fik mig nsten til at overveje at kbe spillet...det ser da sprdt ud

Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Socialt Medlem Forum Adept

DLC ER GRATIS.. serist..man betaler for spillet bum punktum s har du ikke behov for at betale for en djt mere end of story og s har du adgang til alt DLC der kommer fremadrettet, om man har lyst til at bruge penge p lootcrates er helt op til dig selv inden alt det med lootcrates blev annonceret og der var ballade omkring det var der allerede annonceret 4 DLC til BFII og at de var gratis. selv om ingen kbte en eneste lootcrates ville alle 4 DLC stadig komme, ellers ville det vre tbeligt af dem at annoncere det allerede da de fortalte de var gratis hvis blot man har kbt hoved spillet. (og det var fr man viste spillet ville indeholde lootcrates)

Og ja jeg har kbt spillet jeg var vild med frste spil og glder mig til II specielt single player delen, og fik rigtig mange timer til at g med MP delen ogs.

Det her er ikke en rant men det virker som om folk er overbevist om at man ikke kan leve uden de lootcrates og det kan du alts godt desuden kan du bruge dine ingame credits du tjener efter vrt spil, eller crafte de samme kort i lootcrates osv.

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Det er s sdt at gamers tror de kan ndre spil-giganternes quest for money. De ruller sgu da af grin, over alle de idioter der sidder og brokker sig p reddit, hvor de ved at, af de folk der brokker sig som rent faktisk har tnkt sig at spille alligevel, der har 75% sgu sikkert allerede pre-ordered og 30% af dem kommer ogs til at kbe lootcrates, selvom de sidder og flamer det lige nu

De skal nok give spillerne en falsk fornemmelse af at de har noget at sige, men tag endelig ikke fejl - det er pengene der styrer spillet, ikke spillerne. Den eneste mde man rent faktisk kan lave et statement, var hvis ingen kbte spillet. Men nr folk brokker sig til ingen ende og s stadig kber spillet, s er dobbeltmoralen jo p sit hjeste og s har de jo bare bevist, at de kan gre lige hvad der passer dem og det praktisk talt ingen effekt har alligevel, s lnge man fik givet spillet det rigtige navn og det rigtige koncept.

S de eneste der fr tv, bliver flelsesmssige tv til de spillere der har brokket sig, nr det rent faktisk gr op for dem, at det gjorde 0 forskel alligevel. EA skal nok tjene styrtende p det spil, uanset hvad folk siger og mener, for de selvsamme folk spiller det selv alligevel

Skal lige siges, jeg er imod alt der hedder loot boxes, med mindre det udelukkende er for cosmetic items. S snart du kan f in-game currency og ting du kan bruge til at progress, s er det delggende for progress og ofte spillets konomi. Men selvom jeg er voldsomt trt af den drejning det har taget, s er jeg ikke s naiv, at jeg tror det kommer til at gre en forskel at brokke sig. Jeg lader dog bare vre med at kbe spillet, mske jeg prver det en dag hvor jeg kan f det for en slik, men s bliver det udelukkende for at se 'what all the hype was about'..
    Nu er gamere ogs aktiehandlere. EAs aktier bundede ud i gr p 111. S var de ude og trkke i land og lavede ndringer. Derefter steg prisen sjovt nok igen og er klatret op p 112
    Fald p 1%, stigning p 0,5%.

Jeg er enig i en "boycutt EA kampagne" ingen effekt har i sig selv (der er det klassiske billede af en boycutt COD group p steam hvor alle spiller det). Men en PR shitstorm skal nok f day traders til at reagere.

Quote Originally Posted by PriestDK View Post
    DLC ER GRATIS.. serist..man betaler for spillet bum punktum s har du ikke behov for at betale for en djt mere end of story og s har du adgang til alt DLC der kommer fremadrettet, om man har lyst til at bruge penge p lootcrates er helt op til dig selv inden alt det med lootcrates blev annonceret og der var ballade omkring det var der allerede annonceret 4 DLC til BFII og at de var gratis. selv om ingen kbte en eneste lootcrates ville alle 4 DLC stadig komme, ellers ville det vre tbeligt af dem at annoncere det allerede da de fortalte de var gratis hvis blot man har kbt hoved spillet. (og det var fr man viste spillet ville indeholde lootcrates)

Og ja jeg har kbt spillet jeg var vild med frste spil og glder mig til II specielt single player delen, og fik rigtig mange timer til at g med MP delen ogs.

Det her er ikke en rant men det virker som om folk er overbevist om at man ikke kan leve uden de lootcrates og det kan du alts godt desuden kan du bruge dine ingame credits du tjener efter vrt spil, eller crafte de samme kort i lootcrates osv.
    Ja, de announcede det fr man vidste der var loot crates i spillet, men det vidste de jo godt selv...s de har brugt de DLC'ere for at kunne 'soften the blow' nr de s introducerede loot crates. "Hey hey! Vi ved godt at man kan betale sig fra at vre en del af eliten og have det 10% sjovere end alle andre, men se! Vi har lavet det her content til jer, helt gratis! Det koster jer ingenting!" At vi s har betalt for det content 45x per spiller inden det kommer, i form af loot crates, er s en hel anden ting, men det gr dem jo ikke gratis

Skriver det ikke for at bashe spillet eller loot crates for den sags skyld, men skriver det fordi man ikke skal vre s naiv. Der har vret en klar plan om at tjene oceaner af $ p det spil inden det overhovedet blev announced og alt de laver, er med det forml. Men intet er gratis og er man en af dem der spiller uden at kbe loot crates, s kan man bare takke alle dem der gr, for det er dem der er skyld i at du fr 4 gratis DLC'er

Socialt Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Det har vret normen i en del r i NOGEN spil, ikke alle. Nu spreder det sig til at vre strstedelen af spil inden for de nste r. Bare fordi noget har fundet sted i nogle r uden forbrugerne har formet at gre noget ved det eller i det hele taget set det som et strre problem, gr det jo ikke til acceptabelt eller rigtigt.

@Talnox tilgiv mig prdiken, men det er den holdning der gr at der netop ikke sker noget. Str mange forbrugere sammen s kan der rent faktisk godt ske noget. I england har de lavet en underskrifts indsamling som er net op p over 10.000 for noget tid siden. Rammer det tal 100.000 vil det blive taget op i parlamentet. Jeg vil give dig ret i at det nok er noget i den stil der skal til for at gre noget ved epidemien, for firmaerne bag er sgu ligeglade om de er bussemnd. De griner hele vejen til banken.

Quote Originally Posted by Kebra View Post
    Nu er gamere ogs aktiehandlere. EAs aktier bundede ud i gr p 111. S var de ude og trkke i land og lavede ndringer. Derefter steg prisen sjovt nok igen og er klatret op p 112
    Fald p 1%, stigning p 0,5%.

Jeg er enig i en "boycutt EA kampagne" ingen effekt har i sig selv (der er det klassiske billede af en boycutt COD group p steam hvor alle spiller det). Men en PR shitstorm skal nok f day traders til at reagere.
    Som @Doomgrip ogs allerede har pointeret, s betyder 1% *intet* for EA eller deres aktionrer. Nu har jeg ikke kigget p historikken af deres aktier, men er da overbevist om at det hverken er frste eller sidste gang den siger og falder, hvad enten nogen brokker sig eller ej. Og igen, brok er ikke noget vrd, hvis folk alligevel kber spillet og kber loot boxes, og det gr de jo. S den del har haft 0 indflydelse p aktierne, da aktierne handler om penge, og det kommer EA til at vlte sig i og dermed ogs deres aktionrer. Hvis EA har valgt at ndre nogle ting, tror jeg det har mere med moral at gre, end at de er bange for deres aktier skal falde, eller endda at folk ikke vil spille spillet.

Der sidder vel ogs en enkelt eller 2 der har lidt og sige, der har samvittighed til om spillerne rent faktisk fr en god oplevelse ud af det, s det ikke KUN er penge det handler om.

Socialt Medlem Forum Adept

Men normen i dag i de fleste spil uanset hvad er sjovt nok at tjene penge i en eller anden form....Og jeg vil sku hellere have gratis content som gr spillet holdbart i lngere tid/p lngere sigt og s skulle bruge lidt mere tid i et spil jeg sjovt nok syntes om at spille for at fr det samme som dem der bruger ekstra penge p det.

Quote Originally Posted by Moody View Post
    @Talnox tilgiv mig prdiken, men det er den holdning der gr at der netop ikke sker noget.
    Det var netop ogs det der var min pointe. Jeg skriver dog ikke i trden, fordi jeg er p et korstog for at f folk til at stoppe med at kbe hverken spil eller loot crates, men udelukkende for at f folk til at lade vre med at vre s naive omkring de 'gratis' ting, de fr tilgengld for at loot crates kommer til at spille en essentiel rolle i spillet. Som jeg ogs skrev, s er den eneste ting der kommer til at gre en forskel, er hvis 50%+ af spillerbasen, rent faktisk lader vre med at kbe spillet og str sammen om den statement. Og det er sikkert endda ikke engang nok at det kun sker i en enkelt udgivelse, det skal sgu ske i alle de spil, hvor p2w eksisterer. Den eneste anden mde det kan komme til livs, er hvis det rent faktisk bliver forbudt ved lov i de forskellige lande. Men det kommer heller aldrig til at ske, for s bliver der bare hldt nogle af de penge i lommerne p dem der skal tage beslutningerne og s er det lb krt.

Socialt Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Det var netop ogs det der var min pointe. Jeg skriver dog ikke i trden, fordi jeg er p et korstog for at f folk til at stoppe med at kbe hverken spil eller loot crates, men udelukkende for at f folk til at lade vre med at vre s naive omkring de 'gratis' ting, de fr tilgengld for at loot crates kommer til at spille en essentiel rolle i spillet. Som jeg ogs skrev, s er den eneste ting der kommer til at gre en forskel, er hvis 50%+ af spillerbasen, rent faktisk lader vre med at kbe spillet og str sammen om den statement. Og det er sikkert endda ikke engang nok at det kun sker i en enkelt udgivelse, det skal sgu ske i alle de spil, hvor p2w eksisterer. Den eneste anden mde det kan komme til livs, er hvis det rent faktisk bliver forbudt ved lov i de forskellige lande. Men det kommer heller aldrig til at ske, for s bliver der bare hldt nogle af de penge i lommerne p dem der skal tage beslutningerne og s er det lb krt.
    S er vi i samme bd. Det var mske mig der misforstod

Efter min mening, et rigtig godt review, at en streamer der rent faktisk HAR lavet p2w og beskriver hvilken indflydelse det har, men samtidig synes jeg det generelt er et positivt review. Det fik mig nsten til at overveje at kbe spillet...det ser da sprdt ud
    Hvis manden har kbt deluxe udgaven af BF2 og yderligere $100, s har han i alt brugt 1200kr p t spil.... .. . .

- Mitch Hedberg

Quote Originally Posted by Cynhaeth View Post
    Hvis manden har kbt deluxe udgaven af BF2 og yderligere $100, s har han i alt brugt 1200kr p t spil.... .. . .
    Ja? Sorry, fanger ikke helt pointen, men det var mske bare en konstatering?

BDO Sergeant Forum Elder JesperM's Avatar
    Spil
    BDO

Kan godt se ud fra lvlcaps video at vi har hvad vi blev kaldt i bf4 premium players on steroids, som vi kan se i battlefront 2 med den store fordel man kan f ved de star cards eller hvad de kalder dem bare den space combat scene var nok til at jeg kunne se det ikke ville vre noget for mig da jeg ville blive trt af det p ingen tid at en eller anden loot crate spiller ville have s stor en fordel damage turn ratio og s videre, s endnu en shooter jeg lige dropper at g i gang med igen, men ja det ser fedt ud det her og sidste store shooter spil jeg har spillet var battlefield 4, og COD og de andre holder jeg mig helt vk fra og mange shooters er desvrre ovre i den genre og med mine nuvrende reaktions evner s gr de fast shooters heller ikke mere.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg har nok spillet 20 timer nu, er super underholdt.
    Som jeg har nvnt fr, s var SWBF1 ikke min kop te. Men det her holder.
    lootbox delen er der, den giver fordele, men jeg synes det virker som sm fordele. Dog skal siges, at jeg overhovedet ikke har spillet space battles.
    Jeg er forelsket i de store 20v20 battles p jorden, og jeg har aldrig vret s immersed i SW universet i et spil fr.
    single play delen er super fed for mig, fordi det er SW. Det er smuk grafik, og standard gameplay vil jeg sige.
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Add wOOOOt p Steam til PUBG grupper og andet sjov. Online spiller jeg pt. mest PUBG og Fortnite.
    Elsker VR og har en HTC Vive.

Ja? Sorry, fanger ikke helt pointen, men det var mske bare en konstatering?
    Lige s meget en konstatering som dette

DOoE8clWkAEKavE.jpg

- Mitch Hedberg

Quote Originally Posted by Cynhaeth View Post
    Lige s meget en konstatering som dette
    Giver trods alt mere mening

Page 2 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast