Page 7 of 10 FirstFirst ... 345678910 LastLast
Results 151 to 175 of 227

Thread: EA fr serise tv lige nu.

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Vil s sige jeg er rendt ind i op til flere lorte bugs. Den ene er nr man tabber ud og ind i spillet igen, s er det ikke altid mus og tastatur virker, s er der ikke andet at gre end at lukke spillet. Har ogs vret ude for, at den bliver ved med at disconnect fra EA hver gang man joiner et spil. S der er lige lidt ting de skal have styr p endnu..
    Samme her. Kommer primrt hvis jeg har quittet et spil, der siger den stort set altid lidt connection to ea server

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Quinn View Post
    Samme her. Kommer primrt hvis jeg har quittet et spil, der siger den stort set altid lidt connection to ea server
    Ja, det gr min ogs hver gang jeg gr ud i menuen fra et spil. Men den jeg snakker om, er nr jeg fra menuen, prver at join et nyt spil, s der hvor den normalt viser den planet man skal p, mens den loader, der hopper den tilbage i menuen. Mtte ogs genstarte spillet for at komme ind i et spil igen.

Det er ikke fordi der er mange bugs jeg er rendt ind i, der er lidt af det famse desync, som blandt andet PUBG, ogs djer lidt med, det er dog ikke helt s slemt som der. Ellers er der jo ikke meget negativt at sige. Der er rigtig stor variation i baner osv man kan spille p, flere end jeg lige havde regnet med, s det er jo meget fedt. Det har ogs gjort at det liiige har taget et par gange fr man lrer banerne at kende
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Warden Caligo's Avatar

Jeg har haft "connection issue" popus fra begyndelsen af ude i menuen men de har hidtil ikke betydet noget for mig lader det til.
    Derudover s har jeg dog oplevet en TRLS bug som ikke har fejlet endnu... hvis jeg hopper i clonetrooper gunship og dr og s har point nok til at vlge den med det samme igen, s nr jeg spawner ind bliver jeg smidt ud af skibet og falder til min dd =/

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    BDO

Giver arkade mode stadig credits nr man allerede har klaret dem en gang?
    Her tnker jeg p om man skal vente med at lave arkade modes indtil ens timer er udlbet for at tjene s mange credits p det som muligt?

Pas, men krte tre forskellige her den anden aften og fik 100 credits i dem hver og brugte mske max 10 min samlet set..

I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Yupe, samme her. Ca. hver anden gang "mister" den forbindelsen til serveren, hvilket betyder at jeg mister alt progress fra den match. Pisseirriterende og nsten gamebreaking for mig. Isr fordi at man ikke kan claime rewards mens man er mellem matches.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Quote Originally Posted by Daikoi View Post
    Yupe, samme her. Ca. hver anden gang "mister" den forbindelsen til serveren, hvilket betyder at jeg mister alt progress fra den match. Pisseirriterende og nsten gamebreaking for mig. Isr fordi at man ikke kan claime rewards mens man er mellem matches.
    Lost connection fr jeg hver eneste gang nr jeg forlader en PVP omrde for at samle claims, men har aldrig mistet mine claims eller progress.

SD Medlem Forum Acolyte Mushizo's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Rotten Hex View Post
    Giver arkade mode stadig credits nr man allerede har klaret dem en gang?
    Her tnker jeg p om man skal vente med at lave arkade modes indtil ens timer er udlbet for at tjene s mange credits p det som muligt?
    Du fr 100 credits for at klare en arcade mission, uanset hvor mange gange du har klaret den, hvor godt du klarer den, og hvilken svrhedsgrad du klarer den p.

S du kan lave Arcade maps nr det passer dig og lige s ofte du har lyst. (hvis alts du ser bort fra timeout p credit reward nr du har lavet 500 credits den dag)

Selvom credit cap er net s kan du stadig unlocke Arcade Achievements som giver dig Credits nr du claimer dem.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Den sidste 3 stjerne p dark side i arcade driller mig. Lidt presset nr man starter med at have 3 sek.
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Spil
    WoW

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Den sidste 3 stjerne p dark side i arcade driller mig. Lidt presset nr man starter med at have 3 sek.
    jeg har ikke klaret den endnu, mit bedste forsg er med Iden Versio (har desvrre ikke nogle kort til hende ud over et der giver hende bedre hp p shield, men den er useless til sdan et map for du slukker dit eget skjold nr du skyder... og du m ikke stoppe med at skyde fjender hvis du skal klare det map )

Jeg venter med at skyde nogle mobs til jeg er inde i midterrummet med ildstedet i midten. P vej derind skyder jeg helt vildt i luften i hb om at det fr fjendernes retardo-ai til at lbe hen mod rummet (det plejer at virke) og s skyder jeg dem ellers efterhnden som de kommer ind i rummet fra alle sider.

min rekord er 37 kills ud af de 40... s ragequittede jeg efter at have prvet i en halv times tid :P

Jeg giver det nok et forsg igen p et tidspunkt hvor jeg har fet bedre ability kort til Iden Version.

Den nstbedste hero for mig var Kylo Ren (fordi jeg havde de der 2 epic kort man starter med i deluxe udgaven) men problemet med ham var hans melee range OG det faktum at spillet krer med high cooldown p Expert Mode... S jeg fandt at Iden's vben var det bedste valg for mig til det map.

Socialt Medlem Forum Adept

er du syg single player delen af spillet er for godt fed story fed humor og super grafik/film hele vejen igennem jeg er vild med ham den bl ;-) og der var overraskelser osv.
    Det er lang tid siden jeg har tnkt v over at man har gennemfrt single player delen af et spil. kan kun sige hvis du har kbt spillet gr du glib af noget hvis du ikke spiller den, tror det tog mig en 4-5 timer at gennem frer.

nu mangler jeg bare at f mine rewards af en eller anden grund var de der ikke da jeg havde gennemfrt og havnede ude i front menuen igen, men kan see under career at jeg har gennemfrt alle, men kan ikke claime mine rewards

Quote Originally Posted by PriestDK View Post
    er du syg single player delen af spillet er for godt fed story fed humor og super grafik/film hele vejen igennem jeg er vild med ham den bl ;-) og der var overraskelser osv.
    Det er lang tid siden jeg har tnkt v over at man har gennemfrt single player delen af et spil. kan kun sige hvis du har kbt spillet gr du glib af noget hvis du ikke spiller den, tror det tog mig en 4-5 timer at gennem frer.

nu mangler jeg bare at f mine rewards af en eller anden grund var de der ikke da jeg havde gennemfrt og havnede ude i front menuen igen, men kan see under career at jeg har gennemfrt alle, men kan ikke claime mine rewards
    S vidt jeg lige kan huske, skulle der komme mere single player content med tiden.

S vidt jeg lige kan huske, skulle der komme mere single player content med tiden.
    Gr der ogs.. Nste kapitel kommer her i december med lanceringen af den nye film med frigivelsen af nye baner og to nye helte: Finn og Phasma

Socialt Medlem Forum Adept

Quote Originally Posted by Caligo View Post
    Gr der ogs.. Nste kapitel kommer her i december med lanceringen af den nye film med frigivelsen af nye baner og to nye helte: Finn og Phasma
    S fedt :-) glemte helt at nvne blot alle de credits og lootcrates du fr for at gennemfrer single player delen ogs er det vr ;-)

Socialt Medlem Paladin of the Board Nerror's Avatar

Fra Belgien: http://www.pcgamer.com/belgium-says-...ned-in-europe/

Kort fortalt er dommen fra Belgien at lootcrates er gambling og det vil de ikke have i spil. S de vil nu arbejde p at f den type microtransactions bannet i Europa.
    Last edited by Nerror; 22-11-2017 at 2:55.

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Quote Originally Posted by Nerror View Post
    Fra Belgien: http://www.pcgamer.com/belgium-says-...ned-in-europe/

Kort fortalt er dommen fra Belgien at lootcrates er gambling og det vil de ikke have i spil. S de vil nu arbejde p at f den type microtransactions bannet i Europa.
    s kan de godt banne strstedelen af alle de mest populre mobilspil, da mange af dem tilbyder samme system hvor man for penge kber sig mulighed for at gamble sig til nogle ting ingame, men hvor man aldrig er sikker p om man fr det man nsker.

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    s kan de godt banne strstedelen af alle de mest populre mobilspil, da mange af dem tilbyder samme system hvor man for penge kber sig mulighed for at gamble sig til nogle ting ingame, men hvor man aldrig er sikker p om man fr det man nsker.
    Men det er mske ogs okay?

Det er vel ikke mindre problematisk at et Smlfe spil p iPad lader dig vinde smlfebr, end Battlefront lader dig vinde kort for en indsats?

Socialt Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Det er gode nyheder! Jeg hber andre lande kommer til at sttte op omkring det, s det ikke bare er Belgien alene mod Europa. Men det er da et markant skridt i den rigtige retning.

Det lader ogs til at det rent faktisk har haft betydning for EA's aktier (i mindre eller strre omfang). S det rammer dem hvor det begynder at gre ondt. Det har nok ogs haft en positiv effekt at Disney har kontaktet EA og bedt dem om at fikse deres rod ellers er det mske slut med licens til star wars. Det har endda spildt over i deres nye need for speed som ogs lider af samme sygdom, men ikke klarer sig halvt s godt som star wars battlefront.

Jeg har bare en bange anelse om at EA er tilbage med deres shady forretningsmodel engang efter nytr nr der er kommet lidt ro p og star wars filmen er kommet ud og julesalget er ovre.

Spil
    WoW

mht gambling i spil, s synes jeg bare det skal overholde de samme regler som gambling sites skal overholde. Jeg mener ikke man br banne lootcrates fra spil, og isr ikke mobilspil. Men jeg mener det er vigtigt at spiludviklere bliver tvunget til at bruge en eller anden form for standard hvor de skal oplyse om droprates og procenter p deres gambling elementer, s brugeren ved p forhnd at nr de kber en crate s er der 0.1% chance for at vinde noget godt og 99.9% chance for at f noget lort. Indst selv tallene afhngig af spil osv

Og s skal PC spil til at vgne op og forst vigtigheden af at vise respekt over for sine spillere. Jeg har set adskillige mobilspil der var gratis at downloade og som respekterede deres spillerbase ved at lade dem vinde cash shop currency som kunne bruges p mange forskellige mder. Ofte er PC spillene meget ensporede, du kan tjene dine point p 2-3 forskellige mder, men selve pointene kan kun bruges p 1 mde eller p 1 ting. Det er typisk det der fr folk til at se rdt. Dine hrdt optjente point skal vre andet end bare 1 slags indkb, ellers kunne de lige s godt bare gre sdan at en lootcrate helt automatisk unlocker nr en bar er blevet fyldt op, nr nu man alligevel ikke kan bruge sine point p andet end at kbe en kasse.

til et spil som det nye star wars der s jeg da gerne at jeg kunne bruge 5000k credits p at f 2 timer gameplay med 2x XP gain, eller noget lignende. eller

Socialt Medlem Forum Adept Moody's Avatar

S tog USA ogs et lille skridt ind i kampen Jeg er spndt p at se hvad det frer til

Quote Originally Posted by Moody View Post
    S tog USA ogs et lille skridt ind i kampen Jeg er spndt p at se hvad det frer til

Hawaii er bare sdan et dejligt sted

Fed udvikling. Hber det frer til bedre spil i fremtiden.

Men tager jeg pessimist brillerne p - hvis lootcrates forsvinder, s skal de nok blive erstattet af noget andet.
    Faktisk er en mob du drber i et spil, som dropper loot, jo bare en anden form for lootcrate, med et fixed loot-table der er random for hvad de kan droppe.
    S de kan jo sagtens fjerne lootcrates og penge systemer omkring disse, og s skrue prisen op p andre mder.
    De fleste sm drenge i 80-90'erne har jo prvet at st ved en arkade maskine og spille, og smide en ny mnt i hver gang timeren blinkede.
    Alt hvad det krver, er et spil og et system som fr os hooked, som belnner indsatsen, og s et eller andet som lokker med noget at bruge penge p, som man gerne vil have..
    Lootcrats har bare gjort det der tidligere var usynligt, meget synligt - i en eller anden grad.
    Ja, der var ikke ekstra indtjening p gamle spil som Warcraft og Starcraft..??? - indtil vi var hooked, og de lavede en efterflger
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Spil
    WoW

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Fed udvikling. Hber det frer til bedre spil i fremtiden.

Men tager jeg pessimist brillerne p - hvis lootcrates forsvinder, s skal de nok blive erstattet af noget andet.
    Faktisk er en mob du drber i et spil, som dropper loot, jo bare en anden form for lootcrate, med et fixed loot-table der er random for hvad de kan droppe.
    S de kan jo sagtens fjerne lootcrates og penge systemer omkring disse, og s skrue prisen op p andre mder.
    De fleste sm drenge i 80-90'erne har jo prvet at st ved en arkade maskine og spille, og smide en ny mnt i hver gang timeren blinkede.
    Alt hvad det krver, er et spil og et system som fr os hooked, som belnner indsatsen, og s et eller andet som lokker med noget at bruge penge p, som man gerne vil have..
    Lootcrats har bare gjort det der tidligere var usynligt, meget synligt - i en eller anden grad.
    Ja, der var ikke ekstra indtjening p gamle spil som Warcraft og Starcraft..??? - indtil vi var hooked, og de lavede en efterflger
    Nr vi taler om lootcrates i denne forbindelse, s taler vi om produkter hvor brugeren betaler rigtige penge for at kbe virtuelle produkter hvor de IKKE har en reel varedeklaration som beskriver hvad du fr nr du bner dit produkt. Kombination af gte Penge + RNG (og i dette tilflde, endnu vrre, da du SKAL have disse crates for at progresse i spillet, ingen crates? ingen kort? ingen levelups p din class)

at drbe og loote en mob er ikke gambling med dine rigtige penge. (kun din tid og tlmodighed )

Nr alt dette er sagt, s tror jeg ogs det er derfor spiludviklerne har lavet det der ekstra lag af currency hvor man frst kber krystaller eller gems eller hvad de nu hedder i det pgldende spil, og derefter kan man vlge at bruge dem p crates. P den mde har firmaet sikkert reddet deres egen rv ved at sige at man ikke direkte kber crates for rigtige penge, men at man bruger rigtige penge p at kbe currency og den currency kan bruges p mange forskellige ting, og den kan ogs indtjenes p mange forskellige mder hvor RMT kun er en af dem.

Men det kommer helt sikkert til at have konsekvenser det her, og det er en god ting. I indie spiludviklingsmiljet taler vi rigtigt meget om dette emne da det jo i hj grad ogs pvirker os. Det betyder at det mske fremadrettet bliver mere "legalt" for os at lave spil hvor vi kan tage penge for det up front istedet for at skulle have In App Purchases for at overleve.

Der er rygter om at EA overvejer at indfre en eller flere lsninger:
    Salg af boosters - primrt XP.
    Salg af cosmetic lootboxes.
    Salg af Pakker med kendt indhold, eks. du kber et specifikt vben. = de fjerner alt RNG og dermed Gamblingen.

Jeg vil vre helt ok med de 2 frste.
    Den sidste er jeg lidt imod, men det afhnger jo helt af hvad der er i pakken. Slger de et vben som er bedre end alle de andre, s bliver der ballade..

Men igen, det var kun rygter fra en youtube video.
    https://www.youtube.com/watch?v=i6n8MZrOpR4

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    BDO

Premium currency er der for skabe afskilles fra spilleren om at det jo er rigtig penge der bruges, som bare var kbt p et andet tidspunkt. Tests har vist at det virker bedst p denne mde. Og s er det jo ogs lige p grund af en lov i kina.

De snakker ikke om fjerne mirco eller p2w, bare af nr folk betaler for noget skal de vide hvad de f. Hvilken er noget spil lnge har undget at fortlle.
    BDO: MegaGame(Family name) Calitaz(Combat main) Cutala(Life main)
    Steam: MegaGame
    Blizzard battle.net: MegaGame#2416
    Epic: MegaGameDK

Page 7 of 10 FirstFirst ... 345678910 LastLast