Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 103

Thread: Star Wars Battlefront 2 generel info

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Spiller Heavy, næsten eksklusivt. Har unlocked det meste som assault også, men Heavy er nu bare den jeg synes er sjovest
    Også min yndlings våben
    Det fede ved heavy er den "gatlin gun" skill, med eksplosive shots, der har en lille aoe effekt. Der rydder man hurtigt en hel gruppe der står samlet ved et chokepoint.

Jeg har unlocket den næstnederste, og fået alle addons, så den giver mere skade mod fly og vehicles.
    God humor er at stå på kashyyk, og bare rive hver eneste af de flyvende skibe med grøn laser midt over på 5 sek. De følger en fast rute, og folk tager dem konstant
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Socialt Medlem Forum Adept

yup Heavy er sjovest den er jeg helt med på plus assult af og til men jo spiller stort set Heavy hele tiden de har kort der passer til det meste :-) plus jeg har lige unlocket det sidste heavy Våben den er rigtig fed.

Bortset fra det, så tror jeg det er smart at spare credits op til 13/12 hvor det nye content kommer.
    Hvis der også kommer nye våben og skills, så kommer de kort jo først med efter den dato, så imo dumt at åbne crates inden det.
    + de 2 nye heroes koster også credits at unlocke, hvis man vil dette. Jeg gætter på 10-15K for hver af dem.
    Har pt. sparet 50k credits op selv, så der er da ca til 25 hero crates.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Bortset fra det, så tror jeg det er smart at spare credits op til 13/12 hvor det nye content kommer.
    Hvis der også kommer nye våben og skills, så kommer de kort jo først med efter den dato, så imo dumt at åbne crates inden det.
    + de 2 nye heroes koster også credits at unlocke, hvis man vil dette. Jeg gætter på 10-15K for hver af dem.
    Har pt. sparet 50k credits op selv, så der er da ca til 25 hero crates.
    15k er ca en aftens spilletid

Mht. våben, skal man vel regne med unlock via gameplay som det er nu. Tror ikke det er nogen man får i crates. Så det eneste man ellers kan få, er jo skills, der kan det selvfølgelig godt betale sig at gemme sine crafting mats og få dem via crates i stedet..
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

15k er ca en aftens spilletid

Mht. våben, skal man vel regne med unlock via gameplay som det er nu. Tror ikke det er nogen man får i crates. Så det eneste man ellers kan få, er jo skills, der kan det selvfølgelig godt betale sig at gemme sine crafting mats og få dem via crates i stedet..
    Pralerøv vi kan ikke alle være så imba som dig. Jeg har haft top score 1 gang.. Du har det i 95% af dine spil.. Det er jo psyko lol

Anyway - der kommer masser af nye ting som vi skal have via crates - måske ikke denne Dec. season, men så næste.
    Der er masser af nye ting på vej, baner, våben, spil modes, heroes og også nye trooper typer.
    Det bliver rart at have credits klar når de kommer, så man lige kan åbne 50-100 crates med credits..

Kan du ikke spille lidt på min account et par aftner?
    Im a Nab!

Spiller aldrig med heroes eller special classes Er bare god til at spille Heavy
    Hvilket spec bruger du? Våben og skills?

Hvilket spec bruger du? Våben og skills?
    Af skills bruger jeg

Defender
    Supercharged Sentry
    Improved Combat Shield

Af våben bruger jeg TL-50 med Improved Cooling og Reduced Spread. Har slet ikke fået testet Secondary Fire skill til det våben endnu, men kan være jeg skulle prøve det engang.

Et lille tip, jeg har vænnet mig til ALTID at skyde efter hovedet og er blevet ok ferm til at ramme efterhånden. Det gør at man, selv uden shield, kan klare de fleste stand-offs, nogle gange mod 2 og 3 modstandere, hvis man også lige får dodged nok. Supercharged Sentry er der bestemte tidspunkter hvor den er god at hive frem, men samtidig er der tidspunkter hvor jeg overvejer om man skulle prøve noget andet, mere close quarter, som f.eks. turret. Det kommer tit meget an på hvad bane man havner i.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    BDO

Af skills bruger jeg

Defender
    Supercharged Sentry
    Improved Combat Shield

Af våben bruger jeg TL-50 med Improved Cooling og Reduced Spread. Har slet ikke fået testet Secondary Fire skill til det våben endnu, men kan være jeg skulle prøve det engang.

Et lille tip, jeg har vænnet mig til ALTID at skyde efter hovedet og er blevet ok ferm til at ramme efterhånden. Det gør at man, selv uden shield, kan klare de fleste stand-offs, nogle gange mod 2 og 3 modstandere, hvis man også lige får dodged nok. Supercharged Sentry er der bestemte tidspunkter hvor den er god at hive frem, men samtidig er der tidspunkter hvor jeg overvejer om man skulle prøve noget andet, mere close quarter, som f.eks. turret. Det kommer tit meget an på hvad bane man havner i.
    Jeg spiller næsten på samme måde. Bruger nærmest aldrig hero´s og skifter mellem sniper og heavy klassen Det virker rigtig godt

Er I også begyndt at få credits når I stiger i rank?? Synes jeg da ikke jeg har fået hele tiden..

Hmm, synes jeg får mere per spil nu? Op til 410 credits per spil, hvor jeg før kun fik 240?

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

har ikke lagt mærke til om jeg fik noget de gange jeg levlede

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    Kunne ikke lade være med at lægge mærke til det, vi snakker 3k+...

Skal da forresten love for du hurtigt kom til rette på din Heavy Var med i en af de første spil du havde med den (antager jeg ud fra din score) og så her til sidst, der kravlede du godt op af stigen

Rank-up credits.

rankupcredits.jpg

Tror sgu de har boostet gains, om det er permanent eller ej, det ved jeg ikke. Men hørte fra nogle andre i chatten også, at de fik mere per spil end de plejede. Har lavet 21300 credits i dag, da jeg får 410 per spil i stedet for 240, samt at jeg får den slat når jeg ranker op, hvilket dog ikke sker så tit mere Så det er med at farme credits mens man har muligheden, inden de opdager det og nerfer det igen

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    BDO

Tror sgu de har boostet gains, om det er permanent eller ej, det ved jeg ikke. Men hørte fra nogle andre i chatten også, at de fik mere per spil end de plejede. Har lavet 21300 credits i dag, da jeg får 410 per spil i stedet for 240, samt at jeg får den slat når jeg ranker op, hvilket dog ikke sker så tit mere Så det er med at farme credits mens man har muligheden, inden de opdager det og nerfer det igen
    Jeg har spillet alt for meget Destiny 2 pvp og for lidt Battlefront. Fik godt nok tæv da jeg spillede idag ^^
    Jeg er dog ved at blive en haj til Destiny pvp, så helt skidt er det da ikke :P

Skal da forresten love for du hurtigt kom til rette på din Heavy Var med i en af de første spil du havde med den (antager jeg ud fra din score) og så her til sidst, der kravlede du godt op af stigen
    prøver at arbejde mig op mod dl50, men 500 kills er mange for mig heh.
    Tror kun jeg ligger på måske 10 kills i snit og så 20 plus i ny og næ alt efter hvad bane det er. Nogle er bedre til heavy end andre.
    Men det er bare at hænge op. Har unlocked det meste til assault men går efter heavy nu og så officer bagefter

Socialt Medlem Forum Adept

ja jeg forstår heller ikke helt det med de credits ofte får jeg mellem 250-450 credits pr spil men nogle gange wupti så står der 1500 credits eller sådan noget. men om det så er fordi jeg har steget en lvl kan jeg ikke huske, jeg bruger faktisk stort set samme setup, dog når jeg spiller som Rebel på Hoth kan jeg godt finde på at vælge den Anti Walker Turret man har det virker faktisk ret godt og jeg ser oftere og oftere at mindst en Walker bliver nakket inden de når døren. Der var faktisk et par stykker i den ene spil jeg spillede i går der påstod at hvis du nakkede en enemy Hero så var der også bonus i form af credits når spillet er slut altså ikke assist men ham der rent faktisk afliver ham. og ja det sidste heavy våben man unlocker er absolut fedt, og ja som han nævner jeg sigter altid efter hovedet, man kan end da skyde de der små Walker eller tauntaun (Hoth Hest) folk med headshots uden at skulle nakke Hele walkeren.

Jeg sad på mumble i går med Graphx og JesperM.
    Emnet blev Star Wars Battlefront 2 - Som vi jo faktisk er en del der spiller, også en del som ikke besøger forummet her så ofte mere.

Anyway...
    Ser man bort fra EA, Lootcrates og hele den ballade, så er SWBF2 stadig et pisse godt multiplayer FPS spil.
    Og er man bare lidt glad for Star Wars universet, så gør man sig selv en bjørnetjeneste ved at droppe spillet pga. det med EA.
    For i bund og grund, så er loot og boxes kun en side-ting i spillet. Alle kan deltage når man har købt det, og være med i alle de forskellige kampe.
    Du er ikke bagud bare fordi du ikke har købt boxe. De bliver slet ikke solgt siden release, så mit gæt er at 99% af dem der er online spiller uden køb af boxe.

Og hvis man hader EA og boykotter dem, det er jo fair nok - men du misser det flotteste, sjoveste og bedste Starwars spil til dato (pånær KOTOR og SWTOR pga. story)

Så siger det bare - Fuck EA og lootcrates, men Battlefront2 er stadig værd at spille! Det er 10x bedre end forgængeren fra 2015.

my2credits

Jeg sad på mumble i går med Graphx og JesperM.
    Emnet blev Star Wars Battlefront 2 - Som vi jo faktisk er en del der spiller, også en del som ikke besøger forummet her så ofte mere.

Anyway...
    Ser man bort fra EA, Lootcrates og hele den ballade, så er SWBF2 stadig et pisse godt multiplayer FPS spil.
    Og er man bare lidt glad for Star Wars universet, så gør man sig selv en bjørnetjeneste ved at droppe spillet pga. det med EA.
    For i bund og grund, så er loot og boxes kun en side-ting i spillet. Alle kan deltage når man har købt det, og være med i alle de forskellige kampe.
    Du er ikke bagud bare fordi du ikke har købt boxe. De bliver slet ikke solgt siden release, så mit gæt er at 99% af dem der er online spiller uden køb af boxe.

Og hvis man hader EA og boykotter dem, det er jo fair nok - men du misser det flotteste, sjoveste og bedste Starwars spil til dato (pånær KOTOR og SWTOR pga. story)

Så siger det bare - Fuck EA og lootcrates, men Battlefront2 er stadig værd at spille! Det er 10x bedre end forgængeren fra 2015.

my2credits
    Ja og det er lige før jeg vil sige de har gjort spillet alt for nemt i forhold til at unlock heroes, efter den tude konkurrrence der var på reddit, hvor de gjorde tingene billigere at unlocke.
    Det er stadig svært at unlocke alt der skal spilles op med hensyn til kills, etc, men selve hero delen er supernem at unlocke.

Jeg gider dog ikke at unlocke alle mine heroes, da jeg som regel kun spiller blast og i ny og næ tager en 40 mands, men det er mest blast jeg er på og der er det assault, heavy og så officer jeg går efter.
    Snupper en wookie i ny og næ, hvis man er bagud på kills på teamet, da den som regel holder lidt længere og får flere kills, men ellers er det mest heavy lige pt, så jeg kan få 500 kills, men det går lidt sløvt med at nå derop heh.

Og lootcrates kom ud i et stormvejr der nok var en del overdrevet i forhold til hvor nemt det faktisk er at få sine cards op til minimum blue (den lige under epic) ved ganske almindelig gaming.

Efter at have spillet en del, vil jeg sige det hele var en storm i et glas vand, som nok tog overhånd.
    Der gik alt for meget /meetoo i det.

Men spillet er stadig pisse irriterende.
    Jeg ender med at smadre min mus og keyboard pga alle de gange jeg bliver oneshotted med vanguard.
    Skod våben................

Ja og det er lige før jeg vil sige de har gjort spillet alt for nemt i forhold til at unlock heroes, efter den tude konkurrrence der var på reddit, hvor de gjorde tingene billigere at unlocke.
    Det er stadig svært at unlocke alt der skal spilles op med hensyn til kills, etc, men selve hero delen er supernem at unlocke.

Jeg gider dog ikke at unlocke alle mine heroes, da jeg som regel kun spiller blast og i ny og næ tager en 40 mands, men det er mest blast jeg er på og der er det assault, heavy og så officer jeg går efter.
    Snupper en wookie i ny og næ, hvis man er bagud på kills på teamet, da den som regel holder lidt længere og får flere kills, men ellers er det mest heavy lige pt, så jeg kan få 500 kills, men det går lidt sløvt med at nå derop heh.

Og lootcrates kom ud i et stormvejr der nok var en del overdrevet i forhold til hvor nemt det faktisk er at få sine cards op til minimum blue (den lige under epic) ved ganske almindelig gaming.

Efter at have spillet en del, vil jeg sige det hele var en storm i et glas vand, som nok tog overhånd.
    Der gik alt for meget /meetoo i det.

Men spillet er stadig pisse irriterende.
    Jeg ender med at smadre min mus og keyboard pga alle de gange jeg bliver oneshotted med vanguard.
    Skod våben................
    Vanguard og Improved Infiltrator min bare røv! Kæft hvor er de bare skide irriterende

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    BDO

Jeg har indtil idag haft problemer i battlefront og kom generelt i den nedereste del af scoreboard.
    Så prøvede jeg at flyve idag og holy shit det virker godt for mig. Er i de sidste 15+ kampe blevet nr 1 eller 2 på mit hold
    Har sågar unlocked Darth Maul flere gange i en kamp kun ved at flyve. Spillet er lige blevet tusind gange sjovere for mig haha

Quote Originally Posted by Rotten Hex View Post
    Jeg har indtil idag haft problemer i battlefront og kom generelt i den nedereste del af scoreboard.
    Så prøvede jeg at flyve idag og holy shit det virker godt for mig. Er i de sidste 15+ kampe blevet nr 1 eller 2 på mit hold
    Har sågar unlocked Darth Maul flere gange i en kamp kun ved at flyve. Spillet er lige blevet tusind gange sjovere for mig haha
    Nogle gange skal man bare finde det der passer til en

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    BDO

Nogle gange skal man bare finde det der passer til en
    Ja helt bestemt. Var også gået hen og blevet frustreret så er rart med lidt fremgang.
    Flyver og Darth Maul er stilen for mig nu! Spiller jeg for de "gode" så flyver jeg kun da deres hero´s ikke lige er mig

Quote Originally Posted by Rotten Hex View Post
    Ja helt bestemt. Var også gået hen og blevet frustreret så er rart med lidt fremgang.
    Flyver og Darth Maul er stilen for mig nu! Spiller jeg for de "gode" så flyver jeg kun da deres hero´s ikke lige er mig
    Vil dog lige skynde mig at sige, at øvelse selvfølgelig gør mester Men kan godt følge dig

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast