Results 1 to 14 of 14

Thread: Ansøgning til Semper Danica - WoW

SD Medlem Forum Fledgling
    Spil
    WoW

Default Ansøgning til Semper Danica - WoW

Navn: Claus
    Alder: 37
    By: Sandved
    Hvilket spil spiller du: WoW

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:

Jeg har snust lidt rundt på google efter en dansk wow guild, og Semper Danica virker både aktiv og som et rart sted at være, hvor man hygger sig sammen og behandler hinanden pænt, også selvom det er foran computeren. Det synes jeg da skal have et skud, da passer godt med mine egne værdier og normer.

Jeg så jeres video på forsiden, hvor man ser jer besejre en Kil'jaeden på Heroic (Jeg er uerfaren med spillet, så jeg ved ikke så meget om selve det raid / den boss), men bemærker hvor rolige, diciplinerede og venlige I virker selv, når I laver noget, der kræver koncentration og får blodet til at pumpe. Det tiltaler mig meget.

Man kunne jo frygte noget alá dette : https://www.youtube.com/watch?v=5lo9kmcEw0w

Og så synes jeg at det er mega hyggeligt at se, at I har meetups IRL. Så nogle billeder fra jeres julefrokost. Det kunne da bestemt være sjovt at komme med næste gang, og møde nogen af jer!

Og så håber jeg, at jeg må stille dumme spørgmål en gang i mellem. Jeg har spillet WoW før for mange år siden, men er kun for nyligt vendt tilbage, og kender virkelig intet til spillets systemer eller meta. Så selvom jeg har gundlæggende forståelse for MMO spil, så er jeg i WoW sammenhæng i praksis nybegynder lige nu.

Hvor har du hørt om Semper Danica:

Jeg har kendt til Semper Danica i mange år, men kun af navn. Jeg tror jeg så navnet første gang i RIFT for mange år siden, kan det passe? Ellers kender jeg jer blot her fra den offentlige del af jeres forum og jeres website.

Jeg har kigget mig lidt omkring her på jeres website, og lavede så en mage på Tarren Mill serveren. Jeg har ikke rigtig nogen andre Horde karakterer, så jeg starter "fra bunden" med at level op, og tager det stille og roligt. Så jeg er ikke klar til level 110 raid lige i morgen.

Kender du nogen i Semper Danica:

Meget løst. En veninde af en ven, siden snakkede for nyligt om, at hun havde spillet WoW i Semper Danica. Men jeg tror ikke hun er aktiv længere (hvem ved?), og jeg aner ikke hvad hun kalder sin "Online Persona". Men hun sagde pæne ting om guilden. Og så tror jeg egentlig at den samtale satte gang i noget, der nu har fået mig til at komme tilbage og prøve WoW igen efter mange års fravær.

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:

Javel. Modtaget, forstået. Værdi nummer 1 er min personlige favorit.

Fortæl 3 sjove ting om dig selv:

- Jeg er skeløjet.
    - Når jeg ikke giver bøllebank til drager i Azeroth, så spiller jeg trommer i et band.
    - Det var mig, der slog Blomme ihjel.

- Ellers ved jeg ikke hvad jeg kan fortælle. Men man er altid velkommen til at spørge

SD Medlem Forum Learner Xean's Avatar
    Spil
    WoW

Hej Claus - Asbro

Velkommen til Semper Danica

Lækker ansøgning.

Jeg starter dig på trial fra d.d.
    For wow guild invite, tag kontakt når du er online.

At hygge med på Voice Chat er den direkte vej til SD hjerte
    Her er lidt info for at hjælpe dig igang.

Discord
    Invite link https://discord.gg/n56HbdV
    Download link for windows https://discordapp.com/api/download?platform=win

Du er altid velkommen til at kontakte @Xean eller @Harpos for yderlige infomation.
    Tarren Mill Characters
    Xeán - Deathknight

Ceán - Druid
    Seanbobswagg - Monk

SD Medlem Forum Adept kafftastic's Avatar
    Spil
    WoW

Dejligt at se en så velformuleret ansøgning!

velkommen til SD

Spil
    WoW

Super, mange tak!

Jeg hiver fat i dig, Xean in game, når jeg ser dig

SD Medlem Forum Greenhorn Tordentrolden's Avatar
    Spil
    WoW

God ansøgning. Rart at se der bliver gjort noget ud af det. Velkommen til

Du må sige til hvis jeg kan hjælpe med noget in-game. Jeg mainer Frost Mage, og kan også de to andre specs til hverdagsbrug

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar
    Spil
    WoW

Af ren nysgerrighed,
    er det Gyrithe som din veninde hedder? :-) Nu ved jeg jo ikke hvor langt tilbage hun vat i SD :-)
    Lækker ansøgning, held og lykke med det hele.
    Hvis du hr brug for noget så kig efter ‘Gefion’ eller ‘Marwen’ i spillet.
    Pøj pøj.

WoW Sergeant Forum Learner Pilinias's Avatar
    Spil
    WoW

Hejsa Velkommen hertil. Rigtig god ansøgning at læse!

Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Tordentrolden View Post
    God ansøgning. Rart at se der bliver gjort noget ud af det. Velkommen til

Du må sige til hvis jeg kan hjælpe med noget in-game. Jeg mainer Frost Mage, og kan også de to andre specs til hverdagsbrug
    Jeg har kun spillet fra level 1-90 indtil videre. Men jeg oplever som fire mage, at alle mobs dør, for jeg får channeled noget som helst "skud" af af nogen art. Bliver det bedre med fire spec, efterhånden som mobsn'e lever længere i de højere levels, eller skal jeg gå efter en anden "main" spec end fire?

Jeg synes bare det er sjovt at spille en lille goblin (eller gnome), der skyder ildkugler afsted, der nærmest er større end én selv

Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Af ren nysgerrighed,
    er det Gyrithe som din veninde hedder? :-) Nu ved jeg jo ikke hvor langt tilbage hun vat i SD :-)
    Lækker ansøgning, held og lykke med det hele.
    Hvis du hr brug for noget så kig efter ‘Gefion’ eller ‘Marwen’ i spillet.
    Pøj pøj.
    Hej Marwen og tak

Jeg kender som sagt ikke navnet. Det er også så meget sagt at jeg "kender" vedkommende. Det er et meget perifert bekendtskab. Nu stod der bare i ansøgningen om man kendte nogen, og så synes jeg det virkede lidt uærligt bare at skrive "nej", selvom det næsten er rigtigt

Jeg støder ind i vedkommende et par gange om året i gennemsnit. Jeg kan da spørge nærmere ind, hvis jeg husker det. Nu, hvor jeg har søgt ind, så kommer vi nok ind på SD når vi sniksnakker
    Last edited by Asbro; 19-01-2018 at 21:00.

SD Rådsmedlem Forum Convert Rune's Avatar

Velkommen til SD
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Greenhorn Tordentrolden's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Asbro View Post
    Jeg har kun spillet fra level 1-90 indtil videre. Men jeg oplever som fire mage, at alle mobs dør, for jeg får channeled noget som helst "skud" af af nogen art. Bliver det bedre med fire spec, efterhånden som mobsn'e lever længere i de højere levels, eller skal jeg gå efter en anden "main" spec end fire?

Jeg synes bare det er sjovt at spille en lille goblin (eller gnome), der skyder ildkugler afsted, der nærmest er større end én selv
    Fire mages er nok dem der er mest viable, men de er meget legendary dependent. Men du skal bare spille det spec du syntes er sjovest. Fire har man instantcast spells, som gør dem sjove at lave world quests på

SD Officer Forum Warden Kodimagnyl's Avatar

Hey Claus

Kan se du er aktiv på forum, men det er nu en måned siden vi har set dig ingame
    Inden jeg finder ud af om trial skal forlænges eller om du skal promotes til member
    Skriv lige grunden herfor - her eller i pm

Kodi

Spil
    WoW

Hej

Jeg opdagede lige Far Cry 5. Så jeg forsvandt lidt ind i det. Det er jo ikke et SD spil, men det kan godt tage meget tid

Jeg er lige optaget i dag, men jeg hopper lige ind i WoW i løbet af de næste par dage og får styr på min char.

SD Officer Forum Warden Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Asbro View Post
    Hej

Jeg opdagede lige Far Cry 5. Så jeg forsvandt lidt ind i det. Det er jo ikke et SD spil, men det kan godt tage meget tid

Jeg er lige optaget i dag, men jeg hopper lige ind i WoW i løbet af de næste par dage og får styr på min char.
    Det betyder nu ikke det vilde om du er meget eller lidt aktiv i wow, men husk nu forum den ene gang om måneden
    Du giver lyd fra dig & det er super fint - Jeg har derfor besluttet at din trial er slut

Velkommen i SD's tosseklub som member

Kodi <3