Results 1 to 12 of 12

Thread: Ansøgning - wow Pala

Default Ansøgning - wow Pala

Hej igen SD.

Jeg havde for en god uge tids siden en lille ferie hos en gammel kammerat som jeg engang havde spillet en del med. Planen var at vi skulle nørden den med forskellige spil. Han havde så startede op med wow igen og det bragte jo minder frem. Så den første dag sad han og spillede wow og jeg kiggede lidt på. Kunne mærke det kriblede i fingere og lysten til at spille var der også. Så selvfølge endte det med at jeg fik installeret spillet jeg betalte og så var jeg hook.

Hverdagslivet
    Jeg hedder Severin Andresen og er 35 år gammel. Jeg bor i Hjallerup i et ny bygget hus med min kone og lille dreng på snart 2 år. Jeg blev sidste efter år færdig som sygeplejerske og har nu en fast stilling på ortopædkuririsk senge afsnit Aalborg (brækket knogler).

Når det ikke er jobbet som tager min tid så bliver der selvfølge brugt på familien, har en dreng som rigtig gerne vil være ude og lege i sandkassen eller køre rundt på forskellige køretøj og så er det ofte mig som hopper med ud da jeg også gerne vil være ude. Det er også fordi jeg har en kone som er meget kreativ, så mange af hendes projekter / billige fund som skal enten reparere, slibes, males eller bygges så er det skuret man er i og så passer det fint at drengen er i sandkassen mens far er på værkstedet. Men når drengen er lagt i seng og konen ser tv så bruger jeg tiden på computeren og ikke mindst Warhammer 40k. Det er brætspillet med små figur som jeg har malet og nok brugt alt for meget tid på. Men jeg har ca. en gang om ugen en kamp som jeg spiller i TRoA forening i Aalborg.

Historien om wow
    Jeg var inde og søge på mine ansøgninger og fandt min ansøgning fra 2011, sikke fin den var. Der er ikke sket så meget siden, jo bedre gear og mere erfaring. Stadig glad for at heale i raids og dungeons. Jeg ved ikke hvorfor men WOW hiver mig altid tilbage, jeg har altid været stor fan af spillet men har også fået nok af spillet. Men nu så hiver det i mig og jeg har de sidste par dage haft meget hygge med spille, lære de sidste nye ting og slå rusten af min healing. Det har helt klar fanget mig igen og det er også derfor jeg søger tilbage til SD. Til at starte med så bliver det som casual raider, kan se jeg stadig er med hos Team Newschool, men nå heller spørge pænt om at komme tilbage eller hvordan det ser ud. Ellers så er ønsket om at komme i SD, hygge om det sociale og hjælpe til hvor man kan og så i den sidste ende komme på et raid hold.

Whine detected
    Hvorfor har @Trine smidt dig ud af guilden? Hvorfor var du ikke aktiv på forum? Hvad er ny i forhold til sidste gang inden du stoppede ?
    Rigtige gode spørgsmål. Men sidst meldte jeg at jeg tog pause grundet skolen slutning så fokus skulle være der, men same tidelig ville jeg gerne forblive i SD. Fokus forsvandt fuldstendig fra wow og kom ikke igen før nu.
    Jeg var ikke aktiv på forum og trine var meget venlig og skrive til mig at nu var det nu. Men reagerede ikke, mit nye liv var startet, ny titel, nyt arbejde ja en ny fremtid. Så wow fik ingenting og heller ikke forum.
    Nu er der ikke pt. noget som behøver alt min tid og fokus. Nu er der kommet ro på hverdagen man har genfundet hyggen ved spillet. Så håber kun at i vil give mig en chance for at vende tilbage til SD´s fællesskab.

AFSLUT!
    Hvis jeg ikke har tabt jer, eller håbet i har sprunget til slutningen så kender jeg godt til SD. Hvad den var dengang inden jeg stoppede, og ser frem til hvad SD er nu. Kender til de 3 grundlæggende regler og bakker op om dem. Der er en del i guilden som jeg har raidet med og håber de vil bakke mig op. Jeg kigger løbende på forum og ser frem til en dialog med SD
    You ever had a patient die shortly after saying, 'Hey, watch this'

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg har spillet med Severin på NewSchool siden holdet først kom, og så også i v2 af holdet. NewSchool eksistere desværre ikke mere. Jeg synes bare Severin skal ind med det samme :-) @Gadrielz

Takker for støtten Marven og håber at jeg kan komme på prøve. Men en kan nok ikke bestemme det hele .

Guest Forum Convert

Jo jo jeg bestemmer alt tihi ser på det, når jeg kommer hjem fra arbejde.

Bare i orden, jeg holder øje i aften

Guest Forum Convert

Hej Severin - Hippolytus

Velkommen tilbage til Semper Danica
    Dejligt du har fundet tid til at hygge med igen

Jeg starter dig på trial fra d.d.
    For wow guild invite, tag kontakt når du er online.
    Brug gerne invite password i wow
    https://www.semperdanica.dk/threads/...ord-p%C3%A5-TM

Husk Semper Danica er meget mere end bare wow.

At hygge med på Voice Chat er den direkte vej til SD's hjerte
    Her er lidt info for at hjælpe dig igang.

Discord
    Invite link https://discord.gg/n56HbdV
    Download link for windows https://discordapp.com/api/download?platform=win

Du er altid velkommen til at kontakte @Xean eller @kafftastic for yderlige infomation.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa! Velkommen hertil Rigtig fin ansøgning. Giver et godt indblik i hvad du er for en fisk, til os som ikke har mødt dig før nu
    God fornøjelse. Vi snakkes jo måske før eller siden
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Jeg takker for muligheden for at vende tilbage til SD for sammenholdet og for spillet . Vi ses online

SD Medlem Forum Warden

Hov - Har først set den her nu.

Hippo du er indbegrebet af en rigtig SDer. Vi har sku brugt mange timer sammen online. Godt at se dig tilbage =)

/Gadrielz

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Velkommen til
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Kære Hippo

Din Trial er ovre, men jeg vil godt lige høre fra dig om du er i live inden jeg gør dig member igen
    Det længe siden vi har set dig ingame

Kodi

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Godkendt efter snak på Discord
    Velkommen tilbage i SD Hippo