Results 1 to 5 of 5

Thread: Subs siger farvel for denne gang :'(

SD Medlem Forum Trainee wolfffie's Avatar

Default Subs siger farvel for denne gang :'(

Hey SD!

Jeg er desværre kommet frem til den konklusion at jeg bliver nød til at stoppe med at spille wow. Jeg har altid spillet wow on/off. Når jeg raider i wow kan jeg ikke lade være med at føle at der er "ting" jeg skal lave in-game, for at jeg stadig kan være med helt fremme (så'n nogenlunde )

Det har været en tung beslutning, men jeg tror det er nødvendigt for mig, der hvor jeg er i mit liv lige nu
    Jeg har elsket at raide sammen med jer alle sammen på Trash Can, selvom jeg ikke er den der altid taler højest, føler jeg stadig at jeg kender nogle stykker af jer, næsten som venner

Jeg har doneret 1.000.000 guld til guild banken, som jeg gerne ser bliver brugt til Trash Can's fremtidge eventyr - både mod Argus, men bestemt også i Battle for Azeroth. Jeg lader det være op til officerene at bestemme hvordan dette gøre bedst - måske købe avoidance gear til Kaffe?! :P

Dette er også farvel til SD, fra min side af.

"For the horde!!!!"

P.S.
    Rent administrativt, så hedder alle mine alts noget med Subs i guilden og må gerne smides ud

Ej det er jeg sku ked af og se Sub :/ Du er en fantastisk person og spille og snakke med :/

Du behøver ikke leave SD, bare du er på forum en gang i måneden er du medlem på samme level som alle andre

Håber 100% at se dig igen min ven =)

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

@wolfffie

Kunne du ikke overveje at blive i guilden - også selvom du ikke spiller WoW? Du kan jo altid være lidt på forum osv.

Jeg vil være super ked af at se dig smutte. :-( Det har altid været en fornøjelse at spille med dig. Jeg håber dig det alt bedste hvis du ikke beslutter at blive

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Vil da også sige hvis nu du er tilbage som member i guilden er der vel ingen grund til at hoppe helt ud af SD igen
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Øv da