Page 8 of 13 FirstFirst ... 456789101112 ... LastLast
Results 176 to 200 of 325

Thread: The Division 2 - Ventetråd

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Qobra View Post
    Jeg er allerede træt af de random disconnect man får , f.eks når man lige har nakket bossen i en mission, sgu lidt svært at tjekke content når man ikke kan blive færdig med noget pga. discconnect og ikke kan progress på grund af det. Så det blev en kort beta for mig, gider ikke mere, jeg håber det disconnect lort er fixet ved release.
    Gamle gnavne mand haha

Jeg havde 3 lige i starten, så fik jeg lov at blive inde.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Jeg glæder mig sgu til at spille det. Har lige registreret mit spil hos AMD (fik det gratis).
    Så nu venter jeg bare på release!
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

Vi er 2, måske 3 (hvis Tiny finder sin beta adgang) til en frisk gruppe i aften kl. 19.
    Er der 1 mere som vil med, som ikke har prøvet rigtigt endnu?
    Vi kommer på Discord, hvis det er =)
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Badedyret og jeg har snakket lidt om at ville køre de invasions eller hvad de ender med at kalde de lvl 30 ting når de kommer, dog ikke noget 100% der endnu.

De missioner de ville gøre tilgængelig med Black Tusks.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Quote Originally Posted by JesperM View Post
    Badedyret og jeg har snakket lidt om at ville køre de invasions eller hvad de ender med at kalde de lvl 30 ting når de kommer, dog ikke noget 100% der endnu.

De missioner de ville gøre tilgængelig med Black Tusks.
    Jeg har en 3-4 aftaler i aften, vi samles på discord, så må man se hvad der passer af grupper =)

Tror denne video er ret ærlig om beta's status.
    Der er en del bugs, bosses er stadig bullet sponges etc.
    Der er også meget positivt.

Edit - de fleste problemer tror jeg heldigvis er beta releateret, og noget de fikser hurtigt.
    Jeg tror også at hvis bosser er for bulletspongey, så vil det blive justeret, da der klart vil komme et ramaskrig om dette på de sociale kanaler.

Bliver spændende at se status til release. Men smooth release bliver det nok ikke helt
    Last edited by wOOOOt; 08-02-2019 at 13:31.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Tror denne video er ret ærlig om beta's status.
    Der er en del bugs, bosses er stadig bullet sponges etc.
    Der er også meget positivt.

Edit - de fleste problemer tror jeg heldigvis er beta releateret, og noget de fikser hurtigt.
    Jeg tror også at hvis bosser er for bulletspongey, så vil det blive justeret, da der klart vil komme et ramaskrig om dette på de sociale kanaler.

Bliver spændende at se status til release. Men smooth release bliver det nok ikke helt
    Pc har den her gang haft en noget mere smerte fri beta end den på konsol så igen kommer an på uploaderen og hvad platform de spiller på.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Mange af de bugs og problemer han nævner er ikke nogen jeg personligt har set i denne omgang. De var der stort set alle i alphaen. Jeg blev dog DC'ed meget i går aftes, hvilket medførte til at jeg sprang af rimelig tidligt. Jeg fik en patch i dag da jeg hoppede på igen, men så ikke hvad den havde fikset. Jeg tror umiddelbart at det havde noget med DC issues at gøre, for jeg havde ingen siden - måske jeg bare var heldig eller at de kommer oftest i primetime.

Han har dog ret i at ikke bare bosserne, men flere elite mobs er rimeligt bulletspongy. Dette tror jeg dog de får skruet til, hvis ikke ved launch, så ret hurtigt efter - alt efter hvad løsningen på dette er.

Der er åbnet op for endgame her i eftermiddag, så hvis nogen har lyst til at lege her om en times tid, efter jeg har fået lidt mad, så sig til.

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Syns ikke lige jeg kan se hvor det endgame content skulle være. Det må du komme og vise @Moody

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

Ja, det var da en meget lille teaser til hvad vi kan forvente af endgame, men jeg havde håbet på en anelse mere, må jeg tilstå. Kunne godt have tænkt mig at der lige var et skridt op i sværhedsgraden for at få en fornemmelse af hvordan challenge modes kommer til at være. Men det er self. fint at have noget at se frem til. Men der var da et par gode WTF øjeblikke undervejs

Jeg skal da lige ind og rode en anelse mere rundt i betaen inden den slutter, men jeg har nok efterhånden set hvad jeg skal se. Jeg er rimelig optimistisk i hvad jeg har oplevet. Fejl, DC's, mangler osv, så er jeg spændt på at komme igang når spillet udkommer. Jeg har en forventning om at nogen, ikke alle, bugs osv bliver glattet ud og tror egentlig det bliver en ok launch og efterfølgende oplevelse. Skal nok få en ordentlig røvfuld timer trukket ud af the div 2, ligesom jeg fik i 1'eren.

Skulle der sidde nogen som ikke har spillet 1'eren, men har prøvet beta'en og kunne lide hvad de så, så har jeg en key til 1'eren, med survival DLC medfølgende - hvis de lige mangler lidt underholdning og måske er nysgerrig på historien der leder op til 2'eren. PM mig hvis det har interesse.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Nå - Hvornår begynder det så IKKE at ligne Division1?
    Jeg er ikke så imponeret endnu, men måske fordi jeg har lagt mange timer i 1'ern
    For mig virker 2'ern som en stor patch, med ændringer til talents, skills, nyt område osv osv
    Lidt a'la når wow lavede nye områder, nyt talent træ & andet gøgl, content osv

Bevares, meget er da nyt, men føltes stadig som Disvision1

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Jeg ville da blive skuffet vis ikke det mindede om Division1. Personligt syns jeg Alt har fået et facelift og er yderest posetive.

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

Quote Originally Posted by Xean View Post
    Jeg ville da blive skuffet vis ikke det mindede om Division1. Personligt syns jeg Alt har fået et facelift og er yderest posetive.
    Tjaa, 1'eren var vel også så smadret at man ikke kunne rede det med patches osv Så en ny start er vel fint haha

Det er ikke noget der har hyped mig overhovedet, det er alt for meget 1'eren. Ved ikke hvad jeg havde forventet, men bare et eller andet der virkede nyt og spændende, men det er de samme åndssvage NPC'er der står i de samme grupper, der går de samme ruter, der gør de samme ting, uanset hvor man så finder dem. Det virker så ensformigt og forudsigeligt, så det er noget jeg springer over her og nu.

Quote Originally Posted by Hest View Post
    Det er ikke noget der har hyped mig overhovedet, det er alt for meget 1'eren. Ved ikke hvad jeg havde forventet, men bare et eller andet der virkede nyt og spændende, men det er de samme åndssvage NPC'er der står i de samme grupper, der går de samme ruter, der gør de samme ting, uanset hvor man så finder dem. Det virker så ensformigt og forudsigeligt, så det er noget jeg springer over her og nu.
    Jeg har det altså lidt på samme måde, & det er slet ikke for at tale Division2 ned overhovedet!
    Er heller ikke helt selv klar over hvad jeg havde forventet. Der er selvfølgelig en masse ændringer & justeringer, men basicly er det bare en fortsættelse imo
    Tror bare jeg har gøglet for meget med 1'ern at jeg nok ser dette som det samme.
    Jeg skal dog spille det for story osv, men om jeg kommer videre derfra, det vil tiden vise

Forum Elder Deadlock's Avatar

Når man laver en 2er/3er/4er etc så ville det da være underligt hvis spillet på mange måder ikke mindede om 1eren, personligt syntes jeg det er en positiv ting da jeg har brugt mange timer i 1eren.

SD Medlem Forum Recruit

Der var 3 Command and Conquer Red Alert versioner + exp packs 5 Rambo movie versioner Ja jeg forventer nok Division 2 er meget lig Division 1 men helst bedre

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Qobra View Post
    Ja jeg forventer nok Division 2 er meget lig Division 1 men helst bedre
    Det syntes jeg da også det er indtil videre(det er jo heldigvis en smagssag) har personligt ikke spillet særlig meget da jeg hellere vil vente.

Når jeg siger minder om betyder det jo ikke at jeg vil have præcis det samme, alle Rambo film minder jo også om hinanden til en hvis grad, men det betyder jo ikke de er ens....

De har lavet ændringer og forbedringer på flere af de fronter jeg har håbet på, så jeg er sådan set også tilfreds. Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg nok skal hygge mig med det i meget lang tid. Det er ikke banebrydende nyskabning, men det ville jeg nok også blive ked af. Ja, der er fejl, mangler og bugs. Nogen bliver udredt / tilføjet inden launch, andre gør ikke. Det går jeg sådan set ikke så meget op i.

Jeg håber da at jer tvivlere kommer til fornuft når spillet udkommer (hvis i allerede har købt) eller ser et par reviews efter launch og får lyst alligevel

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

jeg har spillet en del i betaen og har købt spillet.. glæder mig sku.. etteren gav mig sku mange timers sjov

AGENT REQUESTING BACKUP …..

Det kan man slå fra

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Det kan man slå fra
    Please fortæl mig hvor inden jeg går apeshit

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Please fortæl mig hvor inden jeg går apeshit
    Thankfully, there is a way to turn this feature off if you don’t want it on all of the time. To do so, bring up the map on your screen. Head to the SHD tab on the map, and then disable the feature called “On call.” This will remove the option for other players to request your help if they want it.

Bear in mind, however, that this feature is enabled again every time you leave the game and then reload it. If you want to be left alone, you’ll have to disable The Division 2 Beta agent backup request feature every time that you log in.

Tak

Anyways - så har jeg spillet lidt mere, men nu har jeg følelsen af at det er fallout agtigt med alle de loot containers, tasker. Laver ikke andet end at loot stuff halvdelen af tiden hahaha