Er ved at DL nu, fik 20% på ultimate versionen ved at bruge 100 U og tjente 88 U på at købe spillet.
Er ved at DL nu, fik 20% på ultimate versionen ved at bruge 100 U og tjente 88 U på at købe spillet.
Hvis der er nogen som har en ekstra beta key kunne jeg godt være interesseret... Nixen1000 på uplay
Har fået mail til at inv 3 venner, men kommer stadig ind på Pre order now side. Hvad har i andre gjort?
I7 8700k 4.8Ghz - Asus Prime Z370-A - Noctua NH-D15S
Corsair LPX 16Gb 3000Mhz
Samsung NVMe M.2 960 EVO 500Gb
RTX 2070 - Asus ROG SWIFT PG278QR 1440p 165hz 1Ms G-Sync
Doh - havde planer om IKKE at prøve beta, men fuck det trækker
Kan ikke torsdag, men er der nogen friske på en gruppe fredag kl. 20-23? eller måske søndag?
Grundlægger af Semper DanicaForlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.
Ved i om der er delay på beta invites?. Når jeg går ind står der @Fragglen already invited. Men han kan ikke se beta'en i hans Uplay.
I7 8700k 4.8Ghz - Asus Prime Z370-A - Noctua NH-D15S
Corsair LPX 16Gb 3000Mhz
Samsung NVMe M.2 960 EVO 500Gb
RTX 2070 - Asus ROG SWIFT PG278QR 1440p 165hz 1Ms G-Sync
Grundlægger af Semper DanicaForlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
Kan være de har fået beta på en anden platform så kan de ikke få en friend invite, prøvede jeg i går.
Der står på beta siden at folk skal gå derind og godkende hvis der er sendt en invite, så prøv at lade dem gøre det
Hvis nogen har en key må i da gerne kaste en i pm
<3 kodi - ham der rammer shit![]()
Dem som får friend invite, popper beta spillet bare op i launcher eller får de en mail eller?
Den kommer nok så. Kigger senere![]()
Fulgte den her @Deadlock - Virkede præcis som skrevet https://www.reddit.com/r/thedivision...iend_sent_you/
Takker @Kodimagnyl jeg har sendt linket videre![]()
Tak til den som sendt mig en invite, har ikke fået nogen besked lige pludselig kan jeg bare se det i mine games
Prøvede lige en time.
Røg af et par gange.
Men ellers virker det ret nice, jeg er klar
Kan 100% anbefale at i roder med settings.
Eks. I gameplay, slår jeg parkour mode til, så man kan sprinte over forhindringer.
Jeg bytter også rundt på keys. For mig giver det ikke mening at bruge space til at crouch bag cover. Space er min jump knap, så den sætter jeg til climb.
Til gengæld har jeg shift som crouch normalt, så det føles mere rigtigt at have den til cover.
Det er selvfølgelig smag og behag, men en del af deres standard settings er ikke så gode.. Parkour er et must!
Har brugt en del af min aften på at se youtube klip med de lvl 30 ting vi får adgang til fredag, regner med at komme på discord og så kører jeg det content imorgen.
SWTOR.COM NICK: JesperM
Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
(Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.
Jeg er allerede træt af de random disconnect man får , f.eks når man lige har nakket bossen i en mission, sgu lidt svært at tjekke content når man ikke kan blive færdig med noget pga. discconnect og ikke kan progress på grund af det. Så det blev en kort beta for mig, gider ikke mere, jeg håber det disconnect lort er fixet ved release.
Har åbenbart været heldig, har ikke haft et eneste disconnect, crash eller lign.