Page 9 of 9 FirstFirst ... 56789
Results 201 to 203 of 203

Thread: The Division 2 - Ventetråd

SD Trial Forum Trainee Galdhr's Avatar
    Spil
    WoW

Jeg har selv kun lige kigget lidt på character creation, da jeg helst gerne vil vente med at spille spillet til release. Men så da en del cool forbedringer på customization delen!
    Ondskab i World of Warcraft / Obscene#2100 battle.net / Obscene#2659 discord.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Nå - Hvornår begynder det så IKKE at ligne Division1?
    Jeg er ikke så imponeret endnu, men måske fordi jeg har lagt mange timer i 1'ern
    For mig virker 2'ern som en stor patch, med ændringer til talents, skills, nyt område osv osv
    Lidt a'la når wow lavede nye områder, nyt talent træ & andet gøgl, content osv

Bevares, meget er da nyt, men føltes stadig som Disvision1
    Tror din sidste sætning her summer det meget godt op.. Det er jo efterfølgeren til Division 1, med en masse nyt.
    Men gameplay vil/bør/skal jo minde om 1'eren. Og så er det nye områder, nye fjender, ny story og en del justerede elementer med våben, items, mechanics osv.
    Specielt nyt som jeg er glad for, er flere åbne og mere varierede scenarier, hvor 1'eren jo er gadekryds på gadekryds.
    Og så var jeg lidt overrasket over så fedt stormvejret med regn og lyn var. Men jeg kommer også til at savne snevejret fra 1'eren
    Og så tror jeg deres endgame planer med en 4' faction - der lyder som om de har hunters med fra 1'eren, nok skal blive en udfordring.

Jeg er sikker på at vi nok skal få mange sjove timer - hvis vi koordinerer en ingame SD klan, og mødes på Discord til grupper.
    Det er et udpræget spil for grupper, som man også kan solo, men jeg vil helst spille med andre
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Tror din sidste sætning her summer det meget godt op.. Det er jo efterfølgeren til Division 1, med en masse nyt.
    Men gameplay vil/bør/skal jo minde om 1'eren. Og så er det nye områder, nye fjender, ny story og en del justerede elementer med våben, items, mechanics osv.
    Specielt nyt som jeg er glad for, er flere åbne og mere varierede scenarier, hvor 1'eren jo er gadekryds på gadekryds.
    Og så var jeg lidt overrasket over så fedt stormvejret med regn og lyn var. Men jeg kommer også til at savne snevejret fra 1'eren
    Og så tror jeg deres endgame planer med en 4' faction - der lyder som om de har hunters med fra 1'eren, nok skal blive en udfordring.

Jeg er sikker på at vi nok skal få mange sjove timer - hvis vi koordinerer en ingame SD klan, og mødes på Discord til grupper.
    Det er et udpræget spil for grupper, som man også kan solo, men jeg vil helst spille med andre
    Jeg er enig, men man kan dælme ikke klare sig alene i Dz, & det er et af de områder mit fokus bl.a. kommer til at være
    PVE bliver simpelthen for kedeligt i længden