Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 72

Thread: The Division 2 - Ventetråd

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Default The Division 2 - Ventetråd

https://tomclancy-thedivision.ubisof...m:154-76770-32

Vi ved ikke mere, andet end de afslører mere på E3-2018 (12-15 juni)

Så næppe en 2018 release, men nok nærmere 19+?`

Jeg tør godt have rimelig høje forventninger, fordi 1'eren launchede med tonsvis af problemer.
    Men det er jo faktisk lykkedes dem at rette alt, lære af alle fejlene, og vende en fiasko til en succes, da Division 1 idag er et rigtig godt spil.

Så man må sgu da forvente at Division 2 ikke kommer med samme slags fejl som 1'eren, men at de tager udgangspunkt i det som nu virker,
    og det bliver bare en opgraderet version med en ny stor verden og ny story mm.

Jeg er spændt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Elder Deadlock's Avatar

skal da helt sikkert nok spille det, håber bare de lærer af de fejl de nu har lavet og ikke releaser det for tidligt fordi der skal nogle penge i kassen

SD Medlem Forum Nestling
    Spil
    WoW

Det bliver spændende. Jeg hoppede på Division efter en free weekend på Steam, og har dermed ikke været med fra begyndelsen.

Med 2'eren har jeg mulighed for at være med fra start.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Jeg er af den mening at Division var fedest i begyndelsen, dette til trods for deres fejl & bugs
    Bryder mig ikke om det som det er blevet til - Jeg har prøvet at logge ind & game det, men det har bare ikke den samme klang mere
    Jeg kan ikke sætte en finger på hvorfor jeg har det sådan

Jeg køber det med stor sikkerhed også. Spændende at se om de sælger et spil der er 90% 1eren med lidt nyt, eller om der kommer nogle markante ændringer

Største problem jeg har med Det, er det er Ubisoft...
    Last edited by Hest; 08-03-2018 at 20:13.

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Jeg er af den mening at Division var fedest i begyndelsen, dette til trods for deres fejl & bugs
    Bryder mig ikke om det som det er blevet til - Jeg har prøvet at logge ind & game det, men det har bare ikke den samme klang mere
    Jeg kan ikke sætte en finger på hvorfor jeg har det sådan
    Vi har nok overplayed det i starten

SD Medlem Forum Adept
    Spil
    WoW

Min oplevelse med The Division var at det var et fantastisk spil at spille igennem i forhold til historien.

Da jeg var færdig med den var der ikke noget der kunne få mig til at blive ved at spille det. Jeg må bare erkende at pvp-aspektet i shooters ikke siger mig særlig meget, og jeg har reelt aldrig haft lyst til at prøve de andre multiplayermuligheder som ligger i spillet. Tror jeg havde mistet lysten da der kom de nye instances og daily missions, som jeg fornemmer at meget af det er bygget op om i dag.

Men jeg skal helt sikkert spille 2'eren når den kommer, måske kan de endda få mig med på noget multiplayer, hvis bare det bliver solgt godt nok.

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Vi har nok overplayed det i starten
    Tror du har ret & så det faktum at vi faktisk ofte var "mange" at gruppe med

SD Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Jeg er relativt optimistisk. Kun relativt, men ikke pga. noget massive eller ubisoft er skyld i. Ekkoet af destiny 2 runger stadig og vil sikkert gøre det i lang tid endnu.

Men ubisoft gør et stort nummer ud af at deres spil skal være langtidsholdbare (på godt og ondt) så jeg er ikke i tvivl om at de kommer til at satse stort på denne titel. Jeg vælger at tro (nok mest "håbe") at de har lært af deres mange fejl og at de i hele processen, det har været at få rettet op på 1'eren, har fundet den helt rigtige opskrift.

Men vi skal nok ikke forvente os at se den de næste par år.
    Men thank god for at der kommer en the division 2, så er jeg fri for at skulle forholde mig til hvorvidt Anthem bliver noget værd eller ej

SD Medlem Forum Apprentice Eckhunter's Avatar

ud fra traileren er jeg ikke specielt hyped, for mig virkede det som at det var i samme omgivelser. men bare civilpersoner som tog kampen op.

men vil da bestemt følge med og se hvad de finder på og hvilke ændringer der kommer.

har godt nok mange timer i 1'eren, men håber på noget som er mere holdbart i længden.

Quote Originally Posted by Eckhunter View Post
    ud fra traileren er jeg ikke specielt hyped, for mig virkede det som at det var i samme omgivelser. men bare civilpersoner som tog kampen op.

men vil da bestemt følge med og se hvad de finder på og hvilke ændringer der kommer.

har godt nok mange timer i 1'eren, men håber på noget som er mere holdbart i længden.
    Hvilken Trailer?

Tror ikke der er nogen trailer, da de netop siger vi får mere info til E3 - Der er intet endnu, så hvis du har set noget, så er det gammelt eller fake.
    Last edited by wOOOOt; 09-03-2018 at 13:12.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

SD Medlem Forum Acolyte Driogan's Avatar

bliver spøndende at se hvad de har lært til division 2 om de har lært af alle deres fejl eller de starter forfra med dem

@w0000t du har ret, det var en gammel video. fra en fake ubisoft side på youtube
    Last edited by Eckhunter; 09-03-2018 at 13:21. Reason: fail

@wOOOOt,

Det er en fake side du har linkede til samt. der kommer ikke noget matriale om Div 2 før tidligst E3, men der er en masse af de Div spillere, som er meget godt inde i det kan anbefale at se dem, da de har info fra gode kilder, men rygertene går på div2, samt de er igang med at ansætte en masse til at udvikle på det.

Quote Originally Posted by Driogan View Post
    @wOOOOt,

Det er en fake side du har linkede til samt. der kommer ikke noget matriale om Div 2 før tidligst E3, men der er en masse af de Div spillere, som er meget godt inde i det kan anbefale at se dem, da de har info fra gode kilder, men rygertene går på div2, samt de er igang med at ansætte en masse til at udvikle på det.
    ja, det fandt jeg ud af. det er det med at lige undersøge sine kilder. troede jeg fik det fjernet før nogen så det :P
    men det gør kun at det bliver mere spændende at se hvad de så kommer med. var faktisk en smule skuffet over det jeg havde set, så er glad for det var fake.

Quote Originally Posted by Eckhunter View Post
    ja, det fandt jeg ud af. det er det med at lige undersøge sine kilder. troede jeg fik det fjernet før nogen så det :P
    men det gør kun at det bliver mere spændende at se hvad de så kommer med. var faktisk en smule skuffet over det jeg havde set, så er glad for det var fake.
    Tror det du så var i forhold til Div 1, har du spillet det ? og set alt det matriale Ubisoft har lavet i forhold til det først ?

Quote Originally Posted by Driogan View Post
    Tror det du så var i forhold til Div 1, har du spillet det ? og set alt det matriale Ubisoft har lavet i forhold til det først ?
    har spillet det første og var hyped fra starten af siden de annoncerede det. det har nok været fra den første, men det ikke en video som har sat sig i hukommelsen.
    så kunne ikke lige genkende den.

Det er bestemt et plus at det er hele det gamle hold, massive & red storm osv, der står for at lave 2'eren også. Frygtede lidt at de rykkede videre til avatar spillene

SD Medlem Forum Learner Ramstein's Avatar

Det ser lovende ud. Håber at de får styr på cheaters det her gang...

Quote Originally Posted by Ramstein View Post
    Det ser lovende ud. Håber at de får styr på cheaters det her gang...

Så kom der trailer + gameplay - og jeg er temmelig hyped.
    Det ser super fedt ud, og jeg håber virkelig at de tager læringen med fra 1'eren, så vi ikke får de samme fejl i 2'eren.
    + RELEASE DATO 15/3-19.

Last edited by wOOOOt; 11-06-2018 at 0:14.

Man kan se i deres præsentation at de har lært en smule fra sidste gang. Det er stadig den samme indgangsvinkel med en gruppe der går stille og roligt fremad og udforsker, desværre med den samme flade group voice over. Men du kunne se på nogen af tingene, såsom f.eks. kort og inventory at det ligner meget det fra 1'eren, bare lidt mere streamlinet. Grafikken så også flot ud, uden at være noget der så alt for flot ud og i fare for downgrades. Men, der er lang tid til det kommer og meget kan nå at ske - på godt og ondt. Men alt i alt er jeg rimelig "hyped" på det, men det var jeg nu allerede lidt da jeg første gang hørte der kom en 2'er. Glæder mig meget til at se ubisofts conference

Jeg har brugt timer nok i 1'eren til at dette er et instabuy, med mindre der kommer antydninger af for mange microtransactions. Hvis de holder sig til hvordan det på nuværende tidspunkt er i 1'eren er det fint med mig.

Sidenote: Jeg fik sgu en halvfed på da hun fyrede den første seekermine af. Det så blæret ud!

Burde denne tråd egentlig ikke være inde under the division sub forum? det sub forum er vel bare til the division, behøver vel ikke nødvendigvis kun at være til 1eren?
    @Shakazu @Thalanoth

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Burde denne tråd egentlig ikke være inde under the division sub forum? det sub forum er vel bare til the division, behøver vel ikke nødvendigvis kun at være til 1eren?
    @Shakazu @Thalanoth
    Done

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Done
    takker Kodi