Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 72 of 72

Thread: The Division 2 - Ventetråd

SD Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Noget af det frygter jeg er rigtigt. Med mindre de får så meget røg fra communitiet omkring deres lorte beslutning om at man kan købe sig til mere stash space ved at pre-order deres større sammenpakninger af spillet. De har i 1'eren fået division communitiet så meget på nakken at det var ved at koste dem spillet, så de ved nok godt at de ikke skal trække den alt for langt over stregen før 2'eren får samme tur som 1'eren. Der er stadig et halvt år til det kommer og hvad der allerede er fremme nu mht til microtransactions, skal ubisoft nok blive konfronteret med hele vejen op til release og det er jeg naiv nok til at tro at det nok afholder dem fra at gå alt for voldsomt til værks. Jeg forventer dog at der er cosmetics til salg allerede fra start, som der endte med at være i 1'eren.

En anden ting er at ham gutten der har lavet videoen tydeligvis prøver at malke views ved at røre i drama gryden mens den er varm. Jeg havde allerede set halvdelen af videoen inden den blev postet her, men havde slukket for den da jeg synes han kørte alt for meget i ring. Dermed ikke sagt at han ikke kan have ret i nogen af de ting han siger, men alt skal nok tages med et gran salt . Men det er fint nok at han skaber lidt røre, for at holde presset lidt på ubisoft og prøve at holde dem inden for linierne. Jeg håber sådan set at de bliver ved med at poste den slags videoer hele vejen op til release.

Om ikke andet så kan i jo lade være med at pre-order og vente på et par reviews. Med mindre i har tænkt på at købe de store pakker med statuer og den slags (som måske risikerer at blive udsolgt efter noget tid - jeg tvivler dog), så går i jo højest glip af start ræset de første par dage. Og who cares? Det er alligevel så hurtigt indhentet at det kan være ligemeget. Ved at købe alt andet en basis versionen af spillet (Mener jeg?) så får man jo adgang til spillet 3 dage før - så der er nok rigeligt med mennesker der står klar hurtigt med meninger og reviews. Mig selv inkluderet, og jeg skal nok komme med mine meninger omkring hvilke microtransactions jeg render på, hvis det har interesse

SD Medlem Forum Adept Strexx's Avatar
    Spil
    WoW

Jeg håber bare de slår et slag for at komme cheats lidt til livs.

Det var i hvert fald det der fik mig til at droppe 1'eren.

Er ellers et ret fedt koncept

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Det er ufatteligt at de i deres salg/marketing er så dumme, at de ikke har lyttet til gaming situationen.
    Youtubers har så stor magt nu, at de kan make or break a game. Og de elsker drama, så selv småting som lidt ekstra inventory space for penge,
    kan få sat en shitstorm i gang, som ikke kan være det værd, hvis de tænkte sig om.
    Bare de at de har hvad? 8 forskellige forudbestillings pakker, som er forskellige fra land til land, er latterligt. Keep it simple ffs.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Acolyte Driogan's Avatar

kigger lige med her

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Det er ufatteligt at de i deres salg/marketing er så dumme, at de ikke har lyttet til gaming situationen.
    Youtubers har så stor magt nu, at de kan make or break a game. Og de elsker drama, så selv småting som lidt ekstra inventory space for penge,
    kan få sat en shitstorm i gang, som ikke kan være det værd, hvis de tænkte sig om.
    Bare de at de har hvad? 8 forskellige forudbestillings pakker, som er forskellige fra land til land, er latterligt. Keep it simple ffs.
    Bare se den storm SWBF2 førte med sig, i stor stil pga. microtransactions osv...

Grådighed bliver det der kommer til at tage livet af de store titler, det er sgu trist.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Ja, de har NETOP kigget med og set at den shitstorm går over, så længe de ikke kører helt over i den forkerte vejbane og går amok med lootcrates og p2w elementer.

Jeg har aldrig syntes at ubisoft var de værste når det kommer til microtransactions. De har været i deres spil, men jeg synes de har holdt det nogenlunde cosmetic (microtransactions er stadig noget djævelsk ligemeget hvor man vender og drejer det). De har derimod alle deres lorte sammenpakninger af forskellige versioner af samme spil og det kunne jeg godt undvære. Hvis de så scalerede ordentligt, så fred være med det, men tit og ofte kan du ikke engang slippe afsted med at købe den dyreste version og få ALT med - der er altid et eller andet man får i en version, men ikke i en anden. 9 ud af 10 gange nøjes jeg dog personligt med at købe basis versionen.

Jeg håber og tror egentlig ikke at the division 2 er spillet hvor de kører af sporet. Men det må tiden vise

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Ud fra de ændringer de havde lavet tror jeg ikke det ekstra opbevaring kommer til at påvirke det helt vilde.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Det tror jeg heller ikke, i starten... Men når flere og flere set items bliver implementeret, så gør det. Så lad os håbe at de i det mindste har nemmere ved at øge stash space i 2'eren end de havde i 1'eren, for hold nu op det var en længere affære.

Men det er et skråplan at komme ud på. Det lyder så tåbeligt, men forbrugerne må bare ikke give udviklerne alt for lang snor, for det kan de tydeligvis ikke håndtere. Så kommer grådigheden bare snigende ind og ligepludselig er det bare for sent at gøre noget ved.

Man sidder sgu bare og kniber ballerne sammen i håb om at de ikke fucker spillet op på nogen fronter og det kan levere hvad 1'eren sigtede efter

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Strexx View Post
    Jeg håber bare de slår et slag for at komme cheats lidt til livs.

Det var i hvert fald det der fik mig til at droppe 1'eren.

Er ellers et ret fedt koncept
    Du kommer til at savne mit & @Graphx awesome aim

SD Medlem Forum Adept Strexx's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Du kommer til at savne mit & @Graphx awesome aim
    Ja, det der raid var en ren loot pinata med jer to på holdet hehe

men det var mest i PvP øjemed jeg tænkte på

Så er det forud bestilt og med season pass hvis der kommer nogen fordele med det fik et tilbud på det gennem uplay's store.

Ja, vi kunne for min skyld godt bare spole frem til marts.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Glæder mig også, og Marts kommer hurtigt!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Elder Beawolf's Avatar

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Ja, de har NETOP kigget med og set at den shitstorm går over, så længe de ikke kører helt over i den forkerte vejbane og går amok med lootcrates og p2w elementer.

Jeg har aldrig syntes at ubisoft var de værste når det kommer til microtransactions. De har været i deres spil, men jeg synes de har holdt det nogenlunde cosmetic (microtransactions er stadig noget djævelsk ligemeget hvor man vender og drejer det). De har derimod alle deres lorte sammenpakninger af forskellige versioner af samme spil og det kunne jeg godt undvære. Hvis de så scalerede ordentligt, så fred være med det, men tit og ofte kan du ikke engang slippe afsted med at købe den dyreste version og få ALT med - der er altid et eller andet man får i en version, men ikke i en anden. 9 ud af 10 gange nøjes jeg dog personligt med at købe basis versionen.

Jeg håber og tror egentlig ikke at the division 2 er spillet hvor de kører af sporet. Men det må tiden vise
    Selv EA (hvis grådighed kun overgåes af Blizzard) har set lyset og har helt fjernet lootcrates og microtransactions fra deres seneste AAA udgivelse. Tror der måske er ved at ske et skifte i branchen. Eller rettere jeg håber det!

Ja, både og. Jeg tror de begynder at kigge på andre måder at skovle penge ind. Den "nye" trend bliver noget early access halløj, tror jeg. Men det er imo også et skridt i den rigtige retning. Tror det kommer an på hvordan EA's retsag kommer til at gå, imod Belgien. Hvis EA vinder den så tromler de videre

@wOOOOt Marts kommer slet ikke hurtigt nok Glæder mig til forhåbentligt at skulle "raide" røveren ud af bukserne!

Lidt dybere info om et par af de skills vi allerede har set lidt af i nogen af videoerne. Virker imo rimelig spændende

Så blev endnu et shield frigivet og det var et let shield 3 fulde classified sæt krævede de

Mangler stadig 2 af de tidligere skjold at få lavet 15 runder i resistance og survival, ved ikke om jeg gider lave dem eller ej for den emote og den backpack ting man kan få i the division 2 de må gerne åbne op for beta testing her i Januar nu vil jeg gerne prøve The Division 2 og hvordan det fungerer med de nye tiltag.

Nogle folk har nævnt de har fået adgang til en teknisk alpha så de er begyndt at sende invites ud til folk allerede her til alpha åbenbart

SD Medlem Forum Recruit

Jeg fik en

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Jeg glæder mig til noget pvp der kan få blodet til at suse rundt GOD DAMN IT

Jeg kan se jeg også har en @Eyedoc :P

Er sgu spændt. Der er ikke åbent for så meget content, men forhåbentlig kan vi se lidt af hver aspekter af spillet.