Results 1 to 5 of 5

Thread: Lakridsfestival 24/03

Forum Elder Deadlock's Avatar

Default Lakridsfestival 24/03

Hej

Jeg har 2 billetter til lakridsfestival idag klokken 12.15 i weber grill academy på langelinje, planen var jeg skulle derind med min datter men hun ligger syg lige nu (afventer indtil klokken 10 om hun syntes hun kan tage med eller ej) og kan måske ikke tage med mig, har ikke den store lyst til selv at tage derind og dem jeg kender som kunne have lyst har ikke tid, så hvis der er en der har lyst til at tage med mig så har jeg en ekstra billet såfremt min datter melder endeligt fra

http://lakridsfestival.dk/

Velkommen til Lakridsfestival
    Tag med på en sansefuld rejse gennem smagen af lakrids fra lakridsrod til gourmetlakrids med spændende nye smagsvarianter og gå på opdagelse i Lakrids-universet, der byder på udvalgte aktører indenfor bl.a. chokolade, kager og øl med lakrids.

Hvem udstiller?
    Udstillerne på Lakridsfestivalen er producenter af lakrids og producenter, importører og forhandlere af højkvalitets fødevarer hvor smagen af lakrids er i fokus.

Vi inviterer derfor aktører indenfor, som kan være med til at skabe en sansefuld ”lakridsrejse” fra lakridsrod over lakrids i kendte og nye smagsvarianter til kager, chokolade, karameller og øl med lakrids.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Sådan en tråd ser jeg altid for sent! Og så bor jeg i Aarhus.. og kan ikke lide lakrids.. Håber i/du er kommet afsted, det ser spændende ud på hjemmesiden
    Øff

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Grynte View Post
    Sådan en tråd ser jeg altid for sent! Og så bor jeg i Aarhus.. og kan ikke lide lakrids.. Håber i/du er kommet afsted, det ser spændende ud på hjemmesiden

Vi kom desværre ikke afsted, var også lidt sidste øjeblik jeg skrev her, men var lidt en sidste chance for at komme afsted

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Vi kom desværre ikke afsted, var også lidt sidste øjeblik jeg skrev her, men var lidt en sidste chance for at komme afsted
    Så må lakridsen spises på sofaen god bedring med din datter
    Øff

Forum Nestling