Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 164

Thread: Battlefield V

SD Medlem Forum Adept

Quote Originally Posted by Hest View Post
    Skal også have leveled den drilling op snart, men elsker de der normale shotguns, selvom de er meget nerfed i forhold til BF1.

Skal nok prøve at huske at hoppe på Discord når jeg gamer
    ja jeg ved ikke hvorfor men de almindelige shootguns kan godt lave 1 shoot kills hvis man sigter efter overkroppen og rammer rent, men det sker rimelig sjældent for mit vedkommende, det virker som om når jeg bruger Drillingens shootgun funktion at jeg oftere for 1 shoot kills også selv om skuddet ikke er rent og ikke sider lige i snotten på ham jeg sigter på, tror måske den har højere damage måske som kompentation for at du kun har 1 rifle kugle og 2 shootgun patroner.

Quote Originally Posted by Daikoi View Post
    Er sgu lidt skuffet over recons udvalg af non-sniper. Jeg kunne godt lide at spille en CQC recon i de ældre BF spil, med den beacon og så et våben der var egnet til CQC. Det syntes jeg overhovedet ikke de semi-auto rifler er.
    Spil Assault De har både sniper våben og smg og en masse andet crap man dør af. Dør oftere pga M1A1 end snipers

SD Medlem Forum Warden Caligo's Avatar

Man mangler lidt at kunne smide et tag efter sit navn på Discord så folk kan se ved et glans hvilket spil man lige er i når man sidder i en voicechannel..
    Ved godt man ude til højre kan se aktive spil, men ofte har jeg f.eks. BDO kørrende i baggrunden og så er det det der står frem for det spil jeg rent faktisk er aktiv i.. :/
    Vil prøve at være på discord i aften er i hvert fald frisk på noget platoon hvis andre er det ^^

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Forum Elder Deadlock's Avatar

SD Medlem Forum Adept

Så kom jeg endelig op til det sidste våben i support som er MG42 og er du svimmel den er syg hvis du placere dig rigtigt, glæder mig til jeg kan få 200 patroner bæltet opgradering, fik kun lige testet den af i en enkelt kamp, men tror når den er fuldt opgraderet and den er en wall of bullets, og hip fire er nærmest umuligt med den, men det er heller ikke meningen man skal med den. indtil nu har Lewis MG været mit favorit våben, men den har nu fået en konkurrent og FG42 er også meget fed fuldt opgraderet dog er er magasinet kun på 20 og det føles som om man hele tiden skal reloade, dog er den nok den bedste run and gun våben ud over drillingen som support klassen har.

Hygger mig stadig med shotguns. Får ikke så mange kills men de er simpelthen så sjove at rende rundt med Må også lige få unlocked den MG42, der er mange der er vild med den og med alle de åbne maps der er lige nu, så kan den bruges mange steder

Forum Elder Beawolf's Avatar

Hygger mig stadig med shotguns. Får ikke så mange kills men de er simpelthen så sjove at rende rundt med Må også lige få unlocked den MG42, der er mange der er vild med den og med alle de åbne maps der er lige nu, så kan den bruges mange steder
    Drilling er helt fantastisk, savner dog mulighed for at upgrade rifle løbet! Måske et 3x scope også selvom 2x kornet har sine fordele (no flash). Men kunne dmg for bodyshot opgraderes fra de 60 til 80 med specialization ville det våben blive mere end dobbelt så godt med de åbne maps!

SD Medlem Forum Convert ekhamin's Avatar
    Spil
    BDO

dem der spiller må gerne adde mig på Origin hvis i ikke har = Ekhamin

jeg har været lidt modvillig til at købe BF5, men kune ikke lade være

Patch er blevet udskudt

Patch er blevet udskudt
    Noget om hvor længe?

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Noget om hvor længe?
    Ikke endnu, men et par dage tænker jeg. De skulle melde noget ud senere

Ikke endnu, men et par dage tænker jeg. De skulle melde noget ud senere
    Takker, vil også hellere vente hvis de har opdaget noget kritisk.

SD Medlem Forum Adept

Takker, vil også hellere vente hvis de har opdaget noget kritisk.
    Helt Enig.

Er der egentlig nogen der har spillet single player delen af spillet ? plus glæder mig til den nye game mode med rewards osv der hedder Tides of War. og det nye MP map der skulle fokusere meget på kampvogns kampe.

Synes det er lidt åndssvagt de har lavet bugfixes og udvidelse til spillet i samme patch. De skulle bare få fixet nogle problemer, så kan de komme med nye ting når det er klar til det

Har spillet SP, men synes det er lidt meh. Små historier om nogle folk og hvad de har lavet og så en lidt større mission til sidst.

Hi Battlefield V Community,

We’re proud to inform you that the Battlefield V Tides of War Chapter 1: Overture Update has been fully approved – all issues have been resolved and we’re ready to release!

The Battlefield V Tides of War Chapter 1: Overture Update will begin rolling out to each platform according to the release timing and downtime windows below:

- Download Available Starting: Wednesday, December 5th at 12am PT / 3am ET / 8am UTC / 9am CET
    - Downtime: Expecting 1-hour downtime per platform
    - Update Accessibility:
    • PC - Wednesday, Dec 5th at 1am PT / 4am ET / 9am UTC / 10am CET
    • PlayStation 4 - Wednesday, Dec 5th at 2am PT / 5am ET / 10am UTC / 11am CET
    • Xbox One - Wednesday, Dec 5th at 3am PT / 6am ET / 11am UTC / 12pm CET

SD Medlem Forum Adept

ja jeg downloadede en patch i går og kunde umiddelbart som start se at interfacet havde fået et løft. Fik ikke spillet ret meget, men glæder mig til at se Tides of War delen af spillet og det nye panzersturm kort som skulle fokusere på kampvogns-combat, var inde og lave en advarnced search i går efter conquest server/maps og man kan allerede finde kortet dog er det ikke live på nogen servere.

Quote Originally Posted by PriestDK View Post
    ja jeg downloadede en patch i går og kunde umiddelbart som start se at interfacet havde fået et løft. Fik ikke spillet ret meget, men glæder mig til at se Tides of War delen af spillet og det nye panzersturm kort som skulle fokusere på kampvogns-combat, var inde og lave en advarnced search i går efter conquest server/maps og man kan allerede finde kortet dog er det ikke live på nogen servere.
    Opdagede at min support klasse nu har 6 ud af 12 våben og ikke som tidligere 6 ud af 8 ... kan dog kun se de våben jeg hele tiden har kunne se.

De har ikke fixet ammo crates. De spawner stadig for det meste under jorden og kan slet ikke kastes hvis det er på en lille skråning

Er ved at samle ny computer, så håber snart jeg kan komme ind og prøve det på det

Quote Originally Posted by Beawolf View Post
    Opdagede at min support klasse nu har 6 ud af 12 våben og ikke som tidligere 6 ud af 8 ... kan dog kun se de våben jeg hele tiden har kunne se.
    Tror det er fordi at vi får nogle våben i tides eventet og dem kan du ikke se i dit gear før du får dem

Husk der kører Tides event med diverse opgaver, der kommer nye på torsdag tror jeg det er, så vil være en god ide at få klaret de første inden hvis det er

SD Medlem Forum Warden Caligo's Avatar

den der første mission lader ikke til at opdatere når jeg bruger bandages.. :/ og kan ikke quippe nogen sprøjte??? what do i do?

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Quote Originally Posted by Caligo View Post
    den der første mission lader ikke til at opdatere når jeg bruger bandages.. :/ og kan ikke quippe nogen sprøjte??? what do i do?
    pas, jeg rendte bare rundt med min medic og healede mig selv som en gal

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Caligo View Post
    pas, jeg rendte bare rundt med min medic og healede mig selv som en gal
    Samme her, eller som en anden class holdte mig i nærheden af en resupply crate og skadede mig selv med enten granat eller ild. Men den drillede lidt med at tælle korrekt, så du må bare blive ved indtil den tikker ind. Først kamp fik jeg også 8 ud af 10, blev smidt af og startede så igen, men der gad den ikke tælle dem med.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Har fået klaret alle de tasks vi kan lave den her uge, den som jeg syntes var værst var dog den med at heale 400 på teammates fra medic crates, virker som om at folk bare ignorer dem og charger frem selvom de er low på liv

Har fået klaret alle de tasks vi kan lave den her uge, den som jeg syntes var værst var dog den med at heale 400 på teammates fra medic crates, virker som om at folk bare ignorer dem og charger frem selvom de er low på liv
    Den har jeg stort set opgivet af samme årsag!

Quote Originally Posted by Beawolf View Post
    Den har jeg stort set opgivet af samme årsag!
    Tror den er forholdsvis nem hvis man lige aftaler det, så kan man jo bare tage lidt skade og samle op etc. men med randoms tager den tid, var den sidste jeg fik lavet