Results 1 to 10 of 10

Thread: Beta sprgsml - stil dem her :)

Default Beta sprgsml - stil dem her :)

Hey SD.

Vi er jo en del som bruger meget tid p at optimer os selv inden BfA, derfor har vi rendt mange dungeons, levelet en del, ledt efter gimicks i classes.
    Derfor tnkte jeg det var meget oplagt med en post hvor _mindre_ dedicerede spillere kan stille sprgsml.

F sprgsml, af natur, umulige at svare p som fx. Hvad vil top dps vre? Vi kan svare p hvad der ligger top lige nu, men alt er jo STC.
    WoWScrnShot_060418_163505.jpg

Tank sprgsml, @Fragglen is the man.
    Healer sprgsml, @Azazu is the man.

Af andre der har testet en del, er @Shakazu, @HolgerDK, @Locoid @Beastlord og undertegnede.

Personligt har jeg testet (stort set) alle dps specs.

Kan ogs kun opfordre folk til at hoppe forbi discord i beta kanalen med sprgsml, vi er ekstremt aktive i den kanal
    Last edited by kafftastic; 05-06-2018 at 9:08.

Administrator Forum Senior Thalanoth's Avatar

Mindre dedikerede spillere... ja det passer da p mig da jeg ikke spiller mere

Sidst jeg var inde og spille var under Warlords of Dreanor efter mange rs fravr. Det blev til en mneds tid, s kunne jeg ikke holde gejsten oppe mere da jeg fik set hvad jeg ville efter s lang tid vk fra spillet
    Men jeg synes dog stadig det er lidt interessant at se hvordan min class Warlock udvikler sig. S hvordan er den blevet nu ?. Sdan et generelt overview
    "Hotkey baseret combat er fyldt med nederens nektar" - Kebra

Det nye demo spec er super sjovt Det minder mere om necro fra D2 end necro fra d3 men istedet for skele spawner man blot imps. Det er super sjovt at rende rundt med en mindre army p 15 imps der skyder sm kugler afsted
    Destro har fet et rewamp p spell animations, nu ligner rain of fire mere total destruction of small meteors
    Afflic er afflic, ikke s meget nyt der. Udover man ikke skal life tab, hvilket er SUPER mrkeligt

Jeg skifter selv til warlock i BfA, s det bliver ultra sjovt og prve noget som ikke er shaman

Rds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Jeg har spillet meget:

Demon Hunter Tank og dps.
    Warrior alle 3 specs.
    Hunter kun MM og SV

Demon Hunter DPS er godt nok ringe lige nu... De har ingen self defence eller healing. Det ret skidt nr nrmest alle andre har. Plus deres skade stinker, men de kan buffes nemt.
    Demon Hunter Tank er virkelig sjovt. Ikke s meget og skrive om det, bare virkelig sjovt.

Warrior Fury er Legion gange 100. Det er sdan et sjovt spec lige nu, troede faktisk ikke det kunne blive bedre end Legion, men det kunne det.
    Warrior Arms er langsomt, men slr sygt hrdt. Ikke srlig sjovt, men jeg kan ogs bedst lige den hurtige spil stil.
    Warrior Tank er... Meh... Eneste tank klasse uden self healing, og deres defence er heller ikke det bedste, men det bare tal de kan n og rette.

Hunter MM er sjovt. Det ligesom Warrior arms, meget langsomt og spille, men de gr sygt ondt, og s kan de ramme p 80 yards afstand i PvP. En sand sniper klasse nu.
    Hunter SV er virkelig sjovt ogs. Det sdan et mellem hurtigt spec, og de er nrmest en ranged melee klasse.

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar
    Spil
    WoW, BDO

Hvilken classe skal jeg spille????
    PS. Stavefejlene er helt gratis

SD Officer Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Jeg er meget i tvivl om jeg gr rogue eller druid
    Jeg er fan af begge melee typer
    Da jeg har healet en menneskealder & vret ranged samme
    Ja s skal der ske noget nyt & jeg har jo fet blod p tanden, s at sige som cat

Jeg har dog beta, men har ikke kunnet overskue at spille det endnu

Socialt Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Er det rigtig forstet at det i BfA er slut med pvp-server og at world pvp erstattes med et opt-in system (War Mode)?

Det kunne vkke min interesse igen, da world pvp altid har vret lidt af en torn i siden p mig ifh. til at tulle rundt p et casual niveau.
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Rds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Quote Originally Posted by Jirin View Post
    Er det rigtig forstet at det i BfA er slut med pvp-server og at world pvp erstattes med et opt-in system (War Mode)?

Det kunne vkke min interesse igen, da world pvp altid har vret lidt af en torn i siden p mig ifh. til at tulle rundt p et casual niveau.
    Det helt rigtigt forstet. Fremover vlger man selv om man vil flag sig selv til PvP. Nr man gr det bliver man skiftet over p en anden server, med alle andre som ogs er PvP flag

Socialt Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Quote Originally Posted by Shakazu View Post
    Det helt rigtigt forstet. Fremover vlger man selv om man vil flag sig selv til PvP. Nr man gr det bliver man skiftet over p en anden server, med alle andre som ogs er PvP flag
    Det lyder dejligt, hmmm
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

@Jirin
    Quote Originally Posted by Shakazu View Post
    Og en ting mere du kan kun sl PvP til og fra i orgrimmar som horde og i stormwind som ally
    War mode giver 10% mere xp under leveling og 10% i max level p WQ som fx gold ap order
    War mode giver dig ogs 4 pvp talents
    War mode kommer der ogs Air drops med PL loot
    Last edited by Beastlord; 11-07-2018 at 8:58.