Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 95 of 95

Thread: Nyt Diablo spil p vej

Socialt Medlem Forum Convert Cynhaeth's Avatar

Der er jo tydeligvis en god grund til at investerer markedet for mobilspil, da det er der der er flest penge at hente i lige nu, og alt sandsynligt ogs i fremtiden.

Men av av av, det m alligevel have gjort naller at have betalt for en blizzcon-billet, flybillet samt hotel som die-hard diablo fan, for s at f den nyhed.

Andele af det totale spilmarked fordelt p forskellige platformer.

hearthstone.jpg
    Allerede i maj 2015 begynder Hearthstone at tjene flere penge p hndholdte enheder end p PC brugere. Dette er nok det samme potentiale som bliver set, nr pengemndene skal vurderer om et nyt diablo spil skal laves til PC eller mobil.

Link 1
    Link 2
    "You know, I'm sick of following my dreams, man.

I'm just gonna ask them where they're going and hook up with 'em later."

- Mitch Hedberg

SD Medlem Forum Warden Caligo's Avatar

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    jeg tror sku de er helt klige, de holder samme retning. alle de interview jeg har set, s ender de bare med at sige

"de har mange diablo projecter igang"
    "det bliver en success"
    "det er det nste logiske trk for diablo"
    "de gr det for hardcore diablo fans skyld"

tror frst de fr sved p panden hvis det bliver en fiasko, hvilket det meget vel kan blive.
    De har stadig det asiatiske markede, hvilket er det strste p mobil omrdet, s vidt jeg har forstet... det bliver ikke en fiasko for dem.. det bliver ikke s godt som det kunne ha vret.. men nppe en fiasko :/ ogs selvom de her har pisset deres (pt.) mest loyale kundesegment op og ned ad ryggen.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Socialt Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Nu har jeg lige set begge Q&A fra Blizz - og hold da op Wyatt dodger hvert et relevant sprgsml med at snakke udenom....
    Han ver sig nok i at vre politiker.

Forum Warden Lingmao's Avatar

A QUICK WORD FROM BLIZZARD

Hey, everyone,

We just wanted to let you know, there are still ongoing discussions as were studying your feedback; stay tuned for further thoughts.

Wed like to seize this opportunity to comment on something thats important to us. Nobody is deleting negative posts (just look at the first pages of the forum). Actually, we have been diligently poring over negative feedback posts these last days as they are really useful for our reports. We read every thread, every sentence and we relay your sentiment so that informed decisions can be made. Personally, I must admit its frustrating to witness disappointment, while the future for Diablo is honestly so awesome. You are still missing important pieces from the bigger picture right now and theres a reason people are repeating the multiple projects line.

However, posts that might be deleted are, as always, posts that ignore our Code of Conduct and that would hinder the forums purpose as a communications platform: troll posts, harassment posts, low-effort and meme posts, posts with profanity (masked or not), advertisement posts or spam posts, etc. Those posts help no one.

So, please (please!) keep sharing your feedback and be as articulate and civilized as you can. This forum is your stand, your choice to make your voice heard (and every voice matters). Use it wisely and constructively.
    https://eu.battle.net/forums/en/d3/topic/17624453531

Igen, ikke rigtig noget konkret, bare lidt mere dansen omkring emnet,
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Baaahh en gang ubrugeligt BS

Forum Knight Stormlord's Avatar

nu har jeg ikke lst alle post's eller set blizcon osv, men hvor ligger problemet? Alts de skylder vel ikke nogen noget og kan vel lave spil til den platform de nu engang har lyst til? At det s muligvis bliver en fiasko er s deres problem?

Er der noget jeg har overset?

Forum Elder Deadlock's Avatar

@Stormlord har ikke selv fulgt s meget med, men tror problemet i det ligger i at op til blizzcon der hypede de op om at der var nyheder p vej med noget inden for diable og nr folk s fr smidt det her i hovedet s bliver de naturligt nok skuffede

Havde de bare smidt det her p gaden uden hype inden s tror jeg slet ikke det var modtaget s negativt, men er jo svrt at sige.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    nu har jeg ikke lst alle post's eller set blizcon osv, men hvor ligger problemet? Alts de skylder vel ikke nogen noget og kan vel lave spil til den platform de nu engang har lyst til? At det s muligvis bliver en fiasko er s deres problem?

Er der noget jeg har overset?
    Ja. den kan vre lidt svrt at dreje hvis man ikke er helt inde i det.

Det hele Bunder ud i at de op til blizcon begyndte at lave et Diablo hype.
    de sagde godt nok at det ikke vil blive en D4. men noget som de fler at de godt vil hype op for deres Diablo fans hvor langt de fleste er die hard Pc / konsol spilere.

det ender s ud med at de kommer med en announcement p mobil. og kun mobil.
    folk bliver mega skuffet, folk havde ikke regnet med at et diablo spil som bliver udviklet i sammen arbejde med et kinesisk firma ikke var noget man skulle bne blizcon op med.
    der var trods alt get 6r fra diablo 3 kom, som hellere ikke var en ubred success for d2 folket (jeg var dog glad for den)

Ud over det s bliver leveringen af nyheden katastrofalt. fordi at man fra blizzards side automatisk gr udfra at deres hardcore diablo fans, bare hiver en mobil frem for at spille det. (ud fra statements de har lavet)

over p youtube der gr moderationen helt galt. der bliver slettet kommentare, som s senere er dukket op igen (efter det hele explodere). massere af thumps down forsvinder dagligt.
    muligvis pga. bot aktivitet, ingen ved noget.

jeg sidder ikke og grder over det. men jeg havde personligt altid haft hjere tanker om netop et firma som blizzard. men m personligt indrmme at over rende s er der kommet revner.

det er reelt meget nemt for udvedkomne at skrive man bare kan lade vre med at kbe det eller sdan noget, men nogle af de her gutter lever og nder for det univers, og jeg kan personligt godt forst dem.

Edit:
    og det man s ser nu er de danser rundt om emnet D4, uden at sige noget,
    et forsg p at tmme den massive mngde fans der er i enrage mode,
    men folk vil ha et svar om D4 kommer eller ej, og ikke bare at de har "mange projekter igang"

For s man man dodge emnet fuldkommen i fremtiden hvis man ikke vil udgive spillet alligevel, men stadig holde folk hooket til universet og hbet.
    der skulle efter signe vre gang i en Netflix Tv serie, D4 (men som er blevet reworked fuldkommen efter skift af director) samt et andet mobile spil igang.
    iflge rygters bureau.

Beklager wall of text, samt stave plader
    Last edited by Lingmao; 08-11-2018 at 21:40.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Forum Knight Stormlord's Avatar

ok tak for udredning... Jeg tror bare jeg venter p D4 s Hearthstone p ipad/telefon er super, men sgu ikke Diablo

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar
    Spil
    WoW

Derudover er det jo som sdan slet ikke Blizzard der laver spillet, men NetEase... Og som Ling skriver - 6 r, og alt de har fremlagt er et mobil spil...

SD Medlem Forum Warden Caligo's Avatar

Ud over at mobilspil og dette spil medregnet er packed med cashgraps.. hvilket ogs er en trist sektion at kigge p.
    Men Den frste og strste del var at de meldte et mobil spil ud som highlight foran hardcore fans der stort set udelukkende ser gaming som noget der foregr p en PC eller en konsol. Personligt spiller jeg slet ikke p min mobil, selvom jeg sagtens kunne.. jeg har en PC til det forml
    Ergonomisk giver en pc/konsol ogs bedre mening til lngere gaming sessions.. mobil not so much imo

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

Der foregr benbart ting inden i firmaet.
    Det psts at de inflydelsesrige folk fra Blizzard bliver skubbet ud, evt. s man kan fokusere p at det bliver mere af en pengemaskine.

Last edited by Drek Durshell; 15-11-2018 at 20:14.

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

Money makes the world go around. :/

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

Man kan evt. tage over og more sig over comments p traileren:

"Is there gonna be a mobile version ? Don't you guys have mobile phones?"

"I heard the best class in Diablo Immortal is the Uninstall Wizard."

"Is this an out of season christmas present?"

https://www.youtube.com/watch?v=d8Cpi4dFjm8
    Last edited by Drek Durshell; 18-11-2018 at 16:43.

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

Quote Originally Posted by Drek Durshell View Post

Man kan evt. tage over og more sig over comments p traileren:

"Is there gonna be a mobile version ? Don't you guys have mobile phones?"

"I heard the best class in Diablo Immortal is the Uninstall Wizard."

"Is this an out of season christmas present?"

https://www.youtube.com/watch?v=d8Cpi4dFjm8
    OK jeg er solgt - Tak for Diablo IV poe here i come lol

Fantastiske kommentarer.

I vrigt, helt fantastisk trailer - se DET fr mig til at blive hyped som ind i helvede p en mde som jeg ikke har vret siden Diablo2 og isr LoD. D3 har aldrig sagt mig noget sdan for alvor desvrre. :/

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    OK jeg er solgt - Tak for Diablo IV poe here i come lol
    Path of exile har lnge vret klasser bedre end D3.
    Det er nok det spil jeg har brugt flest ingame timer i og fedt at de bare bliver ved og ved og ved med at smide nyt fedt content ind hver sson.

Og s er spillet gratis......

Crazy.

Jeg er enig. Det er suvernt det gratis spil jeg har smidt flest timer efter, og med det vilde build tree er mulighederne for variationer enorme og der kommer flere til hele tiden.

Det er s ogs langt mere utilgivende overfor fejl og du skal helst have en plan for endgame allerede nr du starter, fordi du ellers risikerer at gimpe dig selv alt for meget.