Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: Jurassic World Evolution

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

Default Jurassic World Evolution

Release d. 12 juni på Stream.

Park bygge sim med histore, eller noget:

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Ser interessant nok ud, men ikke tid til det lige pt, så det ryger på vente plads.

Socialt Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Jeg glæder mig til at se hvad det er for noget. Jeg har haft kig på det i lidt tid. Jeg venter lige et par dage efter udgivelsen for at se reviews. Ikke så meget om det er godt eller skidt, men mere om det er fyldt med bugs. Hvis det ikke er tilfældet springer jeg på den

Socialt Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Ved vi noget om pris? Det der ligner noget jeg vil elske!

Nu kan jeg slet ikke vente til den 12.
    nvr4getcryevrytiemlol

Socialt Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Ligner "theme park 2018" - bare uden irriterende handymen der ikke fatter noget som helst uden en helt bestemt tildelt rute. Og så lidt død og ødelæggelse, som jo aldrig har skadet noget spil.

Det eneste con jeg kan se er at jeg ikke kan få lov til at være good guy hele vejen igennem. Men nå - jeg er jo alligevel fan af perma-death pvp games, så der er nok andre der ser det som et større problem .
    nvr4getcryevrytiemlol

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

Quote Originally Posted by Palihz View Post
    Ligner "theme park 2018" - bare uden irriterende handymen der ikke fatter noget som helst uden en helt bestemt tildelt rute. Og så lidt død og ødelæggelse, som jo aldrig har skadet noget spil.

Det eneste con jeg kan se er at jeg ikke kan få lov til at være good guy hele vejen igennem. Men nå - jeg er jo alligevel fan af perma-death pvp games, så der er nok andre der ser det som et større problem .
    Con er at dinoerne ikke ser ud til at æde turisterne.

Edit: efter at have set nogle flere videoer trækker jeg det tilbage
    Last edited by Drek Durshell; 07-06-2018 at 2:16.

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

Socialt Medlem Forum Adept

ja har også kigget på det ser spændende ud.

Hype vognen just got real!
    Det er et spil jeg nok også hopper meget kraftigt på

og.. købt.
    Last edited by kafftastic; 07-06-2018 at 7:20.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Det ser faktisk rimelig fedt ud
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Nu køber jeg stort set alle mine spil via instant gaming - hvorfor er det lige at de har jurassic world evolution på deres side, men 4 dage før release ingen pris eller mulighed for at bestille? Er der noget steam exclusive ind over?

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

2 ting der bekymrer mig lidt.

1 - der er vist 5 øer med forskellige sværhedsgrader. Men der er ingen day-night-cycle, i stedet har hver ø sin egen faste lys sætning.
    Det finder jeg ekstremt dumt.

2 - Filmene er baseret på at det altid går galt, og det gør spillet vel også.
    Så jeg vil gerne vide om det er et themepark spil, hvor du sagtens kan lave en park der fungerer uden problemer, og det handler om at tjene penge på publikum osv.
    Eller om det er et katastrofe spil, hvor det primært handler om at foreberede sig på uundgåelige ulykker?

Jeg har ikke set så mange videoer om det, så er der nogen der ved noget mere?
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Det indtryk jeg har af det er, at ting går galt, intet er 100% sikkert i spillet, men at man hele tiden via udvikling og research bygger sin sikkerheds force op til at være hurtige til at respons. De første øer er relativ sikre, hvor jo længere igennem ørene du kommer, kommer der også mere og mere ekstremt vejr, som fx. kan slå din powerstation ned, også er der jo ikke ret meget der holder en trex tilbage, men via research og udvikling kan du gøre dem mere driftsikre, det vil sige at de jo nemmere kan håndter det ekstreme vejr. Men også via backup powerstations osv.

Man kan også gen manipulere, så man kan måske gøre en carnivore mindre hostile og bedre til at bo i packs, endda måske gør dem helt tamme mod mennesker.

Umiddenbart virker det ikke til at gå direkte ud på at katastrofen skal ske, men at den kan ske og med 99% sikkerhed også vil ske.

Alle gameplay vids har været det samme selectede content, så vi har endnu ikke set sandbox udgaven. eller bare hvordan det ser ud 2 timer inde i spillet let alone den sidste ø.

jeg har jo som sagt købt det allerede, og er ret sikker på jeg kan fortælle det dagen efter release. ELSKER Jurassic og dino spil alltogether, som om spillet flopper eller ej, glæder mig ekstremt til at lege med sandbox og genmanipoler en trex til at være from som et kid.

SD Medlem Forum Elder Deadlock's Avatar
    Spil
    WoW

Håber dog ikke at vi får et halvfærdig spil fordi de vil have det ud nu sammen med filmen.

Jeg tror ikke det bliver forhastet eller halvfærdigt, men det er ikke utænkeligt efter spil branchens standarder i denne tid. Det har været undervejs noget tid, så jeg tror (nok nærmere forventer) at det bliver relativt poleret (med de sædvanlige day one patches osv som efterhånden er standard) og optimiseret.

Det er ved at være noget tid siden jeg har sat mig ned med et sim city lignende spil, så jeg ser frem til det. Fingers crossed for at det er godt

Socialt Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Ja jeg har godt set den, faktisk for et par måneder siden. :-/
    Så jeg er ved at have ventet længe, den video jeg så om det var lavet af Quill, han viser det lidt frem, men som det er skrevet så er det meget det samme de har kunne vise.

Der er live gameplay premier den 10. kl 4pm pt (01:00 natten til mandag dansk tid)

Er mere hyped for dette spil end BfA, det lover godt!

SD Medlem Forum Elder Deadlock's Avatar
    Spil
    WoW

Regner også stærkt med at jeg skal spille det.

SD Medlem Forum Recruit Rotten Hex's Avatar
    Spil
    BDO

Jeg har allerede købt det og kan slet ikke vente på at det udkommer. Synes virkelig det ser lovende ud og er sikker på jeg nok skal få en masse sjove timer ud af det

https://twitter.com/jurassiclegacy/s...07513328017409 fuld liste med med de dino'er der er med fra starten, og de som er confirmed til Fallen Kingdom DLC

Spil
    BDO

Der er ikke et sandbox mode med fra start hvor man bare får lov at bygge sin park uden at spillet progresser og "ulykker" sker.
    Dog lød det bestemt på dev´en som om at det ville kunne blive indført til spillet senere.
    Det samme gælder en vand dlc. Der er ikke vand med fra start af, men det kommer der helt sikkert på et tidspunkt.

Et sted på deres forum læste jeg også om vand DLC, avian DLC er også in the works, i og med pteradons og Dimorphodon er med i Jurassic World.
    Den første DLC er FK, men det er mere bare en update da den er gratis, som inkl. Indoraptor <3

Sandbox er unlocked ved at 4 stjerne den første ø, hvilket nok er ret nemt.

Jeg har det personligt fint med at skulle gå igennem det hele for sandbox, men savner dog lidt et challange mode ala. det de har i andre spil, eller et "sandbox" mode som faktisk er med økonomi, men uden divisions influence.

Håber på sigt vi ser flere raptors, som utah og micro.
    og som fx. i lost world, Compy.

Håber også vi får muligheden for at mixe racer til mere end i-rex og indoraptor, som fx. i Jurassic World ser man på en af skærmene en mix mellem stego og trike.

men 11½ timer venner! så kan vi nørde dinoer igen

Spil
    BDO

@kafftastic
    Jeg er i tvivl om det er klokken 12 i nat det bliver udgivet eller om den tid som står på steam passer. Steam siger nemlig stadigvæk 24 timer.

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Dammit, det ser jo interessant ud. Har for mange spil allerede som jeg ikke har tid til at spille.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Quote Originally Posted by Rotten Hex View Post
    @kafftastic
    Jeg er i tvivl om det er klokken 12 i nat det bliver udgivet eller om den tid som står på steam passer. Steam siger nemlig stadigvæk 24 timer.
    Det unlocker kl 01 CET
    **Edit** Har muligvis taget fejl. Scouter lige for mere info.
    Til alle andre som er meget i tvivl om dette spil, så https://www.youtube.com/watch?v=Ne-wLRTSSZk en god relativ lang gennemgang

https://forums.frontier.co.uk/showth...=1#post6772758
    The release date for the digital copy is worldwide: June 12th 0:00 BST / 01:00 CEST / 09:00 AEST / June 11th 19:00 EDT
    Game on Steam will be able to pre-download on June 11th.

Last edited by kafftastic; 11-06-2018 at 14:58.