Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 52

Thread: Jurassic World Evolution

Steam siger nu godt nok stadig 22 timer. så kl 1500 imorgen, well then. Så behøver jeg ikke ødelægge min døgnrytme alligevel.

SD Medlem Forum Recruit Rotten Hex's Avatar
    Spil
    BDO

Quote Originally Posted by kafftastic View Post
    Steam siger nu godt nok stadig 22 timer. så kl 1500 imorgen, well then. Så behøver jeg ikke ødelægge min døgnrytme alligevel.
    Det er nemlig det som forvirrer mig Man må næsten gå ud fra steam har ret nu hvor der er en decideret countdown.

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Rotten Hex View Post
    Det er nemlig det som forvirrer mig Man må næsten gå ud fra steam har ret nu hvor der er en decideret countdown.
    Steam fastsætter ikke release dato/tid. Har flere gange oplevet at release ikke har passet med det Steam har skrevet.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

Reviews ser ikke ud til at være særligt gode.
    Tror jeg prøver at holde mig i skindet til jeg har set lidt reaktioner.

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

Administrator Forum Senior Thalanoth's Avatar

Hvad sger de sådan overordnet Drek. Er det noget buggy lort ?
    "Hotkey baseret combat er fyldt med nederens nektar" - Kebra

Quote Originally Posted by Thalanoth View Post
    Hvad sger de sådan overordnet Drek. Er det noget buggy lort ?
    Det jeg lige hurtigt så, var nogle midt 70% reviews.
    Og så var der en meget negativ på 48%, som sagde at der ikke var noget dybde i det overhovedet.

Jeg frygter lidt at det er No Man's Sky med dinoer.

At det ser meget fedt ud udefra, men når man får hænderne i det, så er der ikke rigtig noget at lave.

Det er jo ikke nok at dinoerne ser fede ud.
    Det skal også fungere som en park sim, ellers er der jo ikke nogen ide i det.

De snakker om at man kan micromanage ned til at ændre priserne i butikkerne, men det lyder også lidt som om at det bare er noget de har puttet ind så man kan gøre det, og ikke at det har nogen reel betydning.

Tror jeg skal se om jeg kan finde nogle reviews på Youtube fra folk jeg har noget tillid til.
    Min tiltro til div. gaming sider kan ligge på et meget lille sted.

Spørgsmålet er om han har ret, eller bare er en klaphat.

Men nogle af de ting han bringer op er ting der bekymrer mig.
    Last edited by Drek Durshell; 11-06-2018 at 22:22.

Spil
    BDO

Drek jeg har købt det så skal nok også komme med min mening når jeg engang har fået prøvet det ordentligt

Jeg kan forstå at devs er de samme som har lavet Planet Coaster.

Planet Coaster er flot og med masser af muligheder.
    Specielt mht. selv at designe ting.

Problemet er når man kommer til park management siden.
    Det ser ud som om den har de rigtige elementer, men når man spiller det er det lidt meh.
    Jeg ved ikke om det er mig der er vokset fra det, eller om den side af det bare ikke er særlig godt designet.

Quote Originally Posted by Rotten Hex View Post
    Drek jeg har købt det så skal nok også komme med min mening når jeg engang har fået prøvet det ordentligt
    Det ser vi frem til.

Det er lidt mange penge hvis det bare er et meh spil.

Spil
    BDO

De første 10 timer er nu brugt i spillet og jeg har klaret første ø med max antal stjerner og har klaret anden ø med 4 stjerner (stadig i gang) og har også unlocked den 3 ø + bonus sandbox øen.
    Jeg morer mig gevaldigt indtil videre. Dog virker det faktisk lidt for nemt til tider, men det er vel en smagssag. Det kan dog sagtens nå at ændre sig da jeg jo kun har spillet på 2 af øerne.
    Selve spillet er super gennemført og detaljerne er fede og der er mange af dem. Jeg er endnu ikke stødt på nogen form for bugs og alt fungerer upåklageligt

Spillet smider nogle uventede begivenheder i hovedet på spilleren engang imellem som godt kan give en et par problemstillinger på en gang, men indtil videre har det været forbavsende nemt at klare.
    Eneste tidspunkt jeg faktisk følte mig lidt presset var da moder natur valgte at sende en storm ind over min park og mine Raptorer valgte at bruge muligheden til at smadre begge hegn og gå på buffet i mine besøgende :P (jeg siger ikke det var sjovt, men det var pisse sjovt ) Klarede dog at rydde op hurtigt og mistede lidt park kredit grundet mængden af mennesker som blev til buffet.

Allerede nu er spillet pengene værd for mig, men jeg elsker også at lege byggemand Bob og få lov til at skabe en park på præcis den måde jeg ønsker. Dyrene virker absurd detajlerede. Det gælder både udseende men også måden de opfører sig og reagerer på forskellige ting. Jeg lærte for eks hurtigt at Raptorer er meget besværgelige hvis ikke man tager højde for deres præcise behov.

At sende hold afsted for at finde nyt dino dna er ikke synderligt interessant og virker mere som fylde end noget andet. Det samme gælder muligheden for at mixe dna og lave super dino´er. Er ikke særlig begejstret for den del endnu.
    Det er fedt nok at muligheden er der, men det er ikke noget banebrydende eller særlig imponerende.

Så alt i alt mener jeg ikke spillet gør noget banebrydende nyt, men det sagt så elsker jeg det. Er længe siden jeg har spillet 10 timer computer i træk uden at spise eller noget som helst andet.
    Dyrenes adfærd og detaljerne omkring dem er et kæmpe plus imo og jeg ved at jeg nok skal få mange flere sjove timer i spillet.
    Jeg glæder mig til at jeg har unlocked alt det jeg vil så jeg kan begynde at lave min drømme park på sandbox øen. Jeg er dog ked af at man har fjernet økonomien helt i det mode. Det giver ikke mening i mit hoved :P

SD Medlem Forum Elder Deadlock's Avatar
    Spil
    WoW

Får nok ikke tid til at spille det før weekenden så afventer lige og ser hvad holdningen er til spillet der, om det er noget jeg skal købe eller ej, savner lidt et themepark spil til at hygge med når man sidder og stener.

Det er super fedt! Er i gang med ø nr 4, efter 19 timer. Når alt er unlocked går jeg i gang med rebuild alle øerne. Er top glad for det spil,

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quill18 er begyndt at spille og viser afsnittene på youtube:
    https://www.youtube.com/user/quill18/videos

jeg er virkelig vild med den mands måder at forklare spillene han spiller på.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Kirneh View Post
    Quill18 er begyndt at spille og viser afsnittene på youtube:
    https://www.youtube.com/user/quill18/videos

jeg er virkelig vild med den mands måder at forklare spillene han spiller på.
    Quill er rigtig god, som du siger er han god til at forklarer hvad der sker, hvorfor dit og hvorfor dat. Plus at han nyder det.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Min første ø gik konkurs.

Havde ikke nok strøm, og ikke flere penge til at købe ind for, og kunne ikke sende mine folk ud på expeditions for at opdage Dino fossiler, eller lave nye dinosaurere i parken.

Take two...

Spil
    BDO

Efter at jeg nu virkelig har fået testet det meste i spillet har min mening ændret sig lidt.
    Jeg elsker alt ved spillet. Detaljerne og måden det hele er sat sammen virker rigtig godt og selv ekspeditioner og fossiler delen er rigtig fed og gennemført.
    Sværhedsgraden varierer meget og kan til tider føles nem og andre gange drive en til vanvid når der kommer problemer på problemer.
    De forskellige øer byder på forskellige udfordringer og jeg har endnu ikke så meget som tænkt på at kede mig.

Alt i alt er det virkelig et gennemført spil som jeg kun kan anbefale. Jeg kommer til at køre samme stil som kafftastic og gå tilbage til de gamle øer når jeg engang har unlocked alt.
    Pt er jeg i gang i at klare alle missioner som unlocker ny research og dermed midler til at lave bedre parker.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

God feedback, tak!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Nåå, dag 3.
    Jeg er igang med den sidste ø, har 5 stjerner og alt researced og udforsket fra de 4 første. Der er mange måder og cheese sin vej frem, fx. 5 stjerners gæster, bare luk parken så kommer den op på 5 automatisk for ingen mangler noget.

den 4. ø var ret crasy, og tog mig stort set 50% af den tid jeg brugt på spillet at klare til perfektion.

Er glad for mit køb, selvom jeg reelt har gennemført det idag. Kommer til at bruge meget mere tid på det, og på at crame så mange dinoer ind som overhovedet muligt på hver ø.

Hvis man køber det bare for at gennemføre det en gang, så spilder man sine penge. for mig er det 1,5 euro pr time spillet ca.

Der er mange mangler i spillet endnu, fx. toiletter. Men på sigt tror jeg det kommer, hva end det bliver free DLC eller betalt sammen med andet content.
    done.png
    Last edited by kafftastic; 14-06-2018 at 15:41.

Socialt Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Jeg har ikke fået det købt endnu. Anmeldelser er meget blandede og instant gaming har det ikke til salg endnu (kommer måske slet ikke til salg der?). 55 euro på steam er mere end jeg vil ofre pt - der kommer for mange spil her de kommende måneder jeg skal spare sammen til. Så den må vente til den falder i pris eller kommer på IG

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Jeg har ikke fået det købt endnu. Anmeldelser er meget blandede og instant gaming har det ikke til salg endnu (kommer måske slet ikke til salg der?). 55 euro på steam er mere end jeg vil ofre pt - der kommer for mange spil her de kommende måneder jeg skal spare sammen til. Så den må vente til den falder i pris eller kommer på IG
    Har det på samme måde Gad godt, men der er simpelthen så meget andet jeg også vil købe

Socialt Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Hvis ellers udgivelsesdatoerne holder, så bliver det en dyr tid det næste halve år. Playstation finder bl.a. de helt store kanoner frem nu her og ps4 spil er så forbandet dyre i forhold til pc. Ender sgu nok med jeg skal ud og samle flasker alligevel når vi kommer tættere på

Spil
    BDO

Sidste ø er absolut min favorit i spillet indtil videre. Der er god plads for mig at bygge på.
    Startede med at ignorere main quests og lavede en hurtig park for at optjene nogle penge til at bygge for. Fik hurtigt lavet 100 mill og gik i gang i min første main quest.
    Questen i sig selv var egentlig nogenlunde simpel, men hold nu kæft hvor er Stegosaurus den mest provokerende skod art nogensinde. De gav mig intet andet end problemer hele tiden.
    Havde der været en dræb dino på en ond måde så var de 4 sataner blevet henrettet det sekund questen var klaret.