Ny expansion betyder for nogle at alt skal ændres: Henning bliver til Henny eller en hellig paladin bliver til en ond warlock.
For Team Onslow kommer der ikke til at ske de store forandringer. Da vi stod foran Legion kørte Lingmao holdt videre i ånden fra WoD og da han kastede håndklædet i ringen kørte jeg videre i samme ånd, med fokus på hygge og sammenhold godt blandet sammen med progress i raids ingame.
Det er det samme jeg håber at kunne køre videre i BfA, såfremt folk er med på det.
Hvad er kravene for at deltage?
Som udgangspunkt skal den char man vil have med være lvl 120. Til en start vil jeg ikke sætte et krav om ilvl på, både fordi jeg ikke tør sige hvor det bør ligge, men også fordi det er imod ideen med Onslow som et sted hvor der er plads til alle.
For at kunne deltage skal man også være på Discord eller den til enhver tid brugte voicechat i SD.
Der er krav om at have installeret Deadly Boss Mods eller lignende, da det hjælper meget på bossfights.
Der er ikke krav om pots og food, det er altså op til den enkelte om man har sådanne med til raids.
Man må gerne have orienteret sig i forhold til taktikker på de bosser vi skal på, men der vil altid være en gennemgang inden pull, medmindre vi har farmet samme raid så længe at det ikke længere er aktuelt, som pt. i Antorus, hvor der sjældent bliver forklaret taktik.
Som udgangspunkt er raidet for SD’ere, men familiemedlemmer/venner er også velkomne, så længe de har styr på hvad de laver, er på Discord og ikke tager en plads fra en SD’er.
Hvordan foregår det?
Vi raider som udgangspunkt videre i samme tidsrum som nu, altså 20-23 om onsdagen. Hvornår raiding går i gang tør jeg ikke sige lige nu, det kræver at alle, eller i hvert fald nok, er klar til at kunne raide.
Invites vil køre via kalenderen ingame, ligesom i dag.
Som udgangspunkt kører vi med personal loot, med fordeling af loot der ikke kan bruges via raidchat og Discord. Der vil være en der står for at fordele loot.
Der er plads til sjov og spas under hele raidet, men under bossfights, især nye og/eller udfordrende af slagsen ses det gerne at der holdes radiodisciplin. Det er dog vigtigt at sige at selvom den man siger noget til måske godt kan holde til det, så kan det godt være det går over andre raiddeltageres grænse, så tænk gerne før der tales, hvis det man er på vej til at sige kan tolkes som noget kontroversielt.
Vise ord
Husk at bruge kalenderen til at vise om du kommer eller ej.
Det er ok at melde akut fra, såfremt børn, kone eller mand taber sutten. Det kan også være så meget andet, dog vil det være god stil at skrive noget på forum, så vi andre ikke står og venter på jer, hvis I har signet op.
Drik endelig under raidet, det kan være vand, sodavand, whisky, øl, spiritus, mælk (helst af et snavset glas), vin, cider eller andet. Forvent at raidleader også drikker en genstand eller to i løbet af aftenen.
Skriv nedenfor om det har din interesse og hvilken class/rolle du gerne vil have (tank/heal/dps)
Jeg forventer umiddelbart at komme med enten tank (Mooingknight) eller dps (Sgaj)