Results 1 to 10 of 10

Thread: Ansgning - Taniis (Shammy) x-realm

SD Trial Forum Egg
    Spil
    WoW

Default Ansgning - Taniis (Shammy) x-realm

• Er du over 18 år: - Joe, det m man sige er 40 r
    • Discord Navn: Tansham
    • Hvilket spil spiller du: WoW
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg er p udkig efter en god social guild med en fornuftig progression, men med 2 raids om ugen. Jeg har raidet siden Vanilla og har clearet det meste mens det var aktuelt, dog I legion har jeg spillet lidt mere casual. Jeg har altid spillet healer, started med priest som jeg spilled frem til Mist. Skiftede til shaman indtil Legion hvor jeg spillede drood. Min plan for BfA er at vende tilbage til min shaman. Jeg kan til et vist omfang off-dps'e, men er ikke den skarpeste DPS
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: sgte efter danske guilds p wowprogress, og I dukkede op. Men virker som en rigtig god guild og forhbentligt mig nste hjem
    • Kender du nogen i Semper Danica: Nej, desvrre ikke
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Det har jeg
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Supernrd p arbejde (konom), Supernrd om aftenen (bruger wow som afstresser). Tiden indimellem burger jeg p min sn og min hustru.

Lidt om mig selv: Jeg er 40 r gammel, gift og har en sn p 7 (s han er snart klar til at begynde at game :-)) og bor lidt nord for kbenhavn. Jeg er vel nok det man mest af alt vil kalde karrrieremenneske og sidder i en lederstilling. Det gr naturligvis at jeg ikke har tid til at spille wow som jeg gjorde engang. Ellers i min fritid krer jeg mountainbike. Og s kan jeg nok prale af at have den absolut mest nrdede hobby - bygger modelskibe i tr (gamle man-o-war skibe).

Omkring min wow historie: Jeg har spillet siden Vanilla og altid raidet som healer. I Vanilla clearede jeg MC, AQ20, ZG, men startede sent s nede ikke de vrige store raids. I TBC var jeg i en topguild hvor jeg clearede alt content mens det var friskt op til Mu'ru i SwP. I Wrath holdt jeg en lang pause, men kom tilbage i kampen mod slutningen og fik da clearet 9/13 HC i ICC. I cata raidede jeg igen rimelig serist, isr de sidste tiers og clearede alt p HC. I Mist holdt jeg en ret lang pause fra raiding men fik clearet alt content og ogs en del p Mythic. Lidt samme historie i WoD, her spillede jeg dog gennem hele expansion p et rimelig niveau.

Hvorfor sger jeg? Primrt fordi min tid ikke er til mere end 2 dages raidschedule og s vil jeg bare gerne have det sjovt nr jeg er online. Det kan enten vre quests, Mythic+ dungeons og raids (raid har som i nok har opdaget altid vret mit primre fokus i spillet og det jeg syntes er sjovt). Jeg ville rigtig gerne finde en guild med et 2 dages raid schedule, som ikke er hardcore men alligevel fr set det content som findes mens det er friskt. Men vigtigst af alt, jeg vil nyde at vre online og bruge min fritid med ligesindet.

Lige en sidebemrkning: Jeg tager p ferie lrdag og er vk I en uge, s hvis jeg ikke reagerer I nste uge, er det fordi jeg sidder unden en palme med en farvestrlende drinks I hnden.

Lige I jeblikket spiller jeg p Frostwhisper-eu. Men hvis jeg bliver accepteret som trial, flytter jeg naturligvis min toon til Tarren mill.
    Last edited by Taniis; 19-07-2018 at 18:55.

SD Medlem Forum Learner Xean's Avatar
    Spil
    WoW

Velkommen til
    Tarren Mill Characters
    Xen - Deathknight

Cen - Druid
    Seanbobswagg - Monk

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar
    Spil
    WoW

Velkommen til!

Fin ansgning - glder mig til at spille med dig.

SD Rdsmedlem Forum Convert Pilinias's Avatar

Velkommen hertil Rigtig god fornjelse - og selvflgelig rigtig god ferie
    Vi ses ingame.

SD Trial Forum Egg
    Spil
    WoW

Mange tak. Hber at se jer ingame snart.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Godmorgen @Taniis

Velkommen til Semper Danica

Vi er lige nu inde i sommerferie periode, godt vejr med mere,
    s du skal nok ikke forvente den vilde aktivitet fr efter expansion & sommer slut LS HER

Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial
    Jeg selv, @Luxi & @Neiro holder lbende je & holder en dialog med dig hvis dette er ndvendigt
    Vi har et forum krav som betyder at du skal se dig omkring p forum minimum 1 gang om mneden (det vidst lige til at overkomme)

Jeg starter din trial lige s snart du har svaret i ansgningstrden at du har flyttet toons

Du tager selv kontakt ingame (lav evt. /who p semper danica) & hr om der er en der kan g-invite dig
    Du siger bare at din trial er accepteret af rekrutterings teamet - er der lav aktivitet - tag da fat i en fra ledelsen p discord
    s er jeg sikker p at 1 gerne logger ind for lige at ordne det praktiske

Velkommen til igen & god sommer

//Kodi

Discord:
    https://discord.gg/n56HbdV
    Last edited by Kodimagnyl; 20-07-2018 at 6:50.

SD Trial Forum Egg
    Spil
    WoW

Hej Kodimagnyl,

Det lyder godt. Jeg prver om jeg kan f min transfer igennem I dag, ellers m jeg vente til jeg kommer hjem fra ferie om en uges tid.

Vi ses in-game

SD Trial Forum Egg
    Spil
    WoW

Hej igen,

S er min toon landet p Tarren mill. Jeg prver at f fat i en ingame sledes jeg kan f en invite til guilden.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Taniis View Post
    Hej igen,

S er min toon landet p Tarren mill. Jeg prver at f fat i en ingame sledes jeg kan f en invite til guilden.
    Det sgu I orden - Du tager bare fat p discord hvis der ikke er nogen der kan klare det ingame
    Velkommen til - starter din trial I dag d.d. 20-07-2018

Kodi