Results 1 to 7 of 7

Thread: Siberean Husky Hvalpe mangler nyt hjem

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Default Siberean Husky Hvalpe mangler nyt hjem

SET PÅ FB

Det er et public opslag som kan findes HER

HJÆLP KÆRE VENNER & FAMILIE!!!🙏🏻😢♥️
    Jeg står og har voldsomt brug at komme af med mine 2 sidste smukke hvalpe tæver, da dem der havde reserveret dem fra start har hoppet fra i sidste øjeblik!🙄😤😩
    De er sunde, raske og super kærlige af sind og har fået alle de nødvendige vacciner, ormekure, sundheds tjek og registreringer som loven foreskriver! De er af racen Siberian Huskey og er næsten 12 uger gamle.
    De er stueopdrættet så de er vant til larm og lyde og køre i bil plus de er potte trænet hvilket altid er plus! Derudover er de lynene intelligente og virkelige sociale og børnevenlige♥️🐾
    De har oprindeligt kostet 12.000kr, da der dengang var kæmpe efterspørgsel på dem grundet show og avlsbrug, men bliver nu solgt for 8000kr, hvilket er et røverkøb sammenlignet med hvad man ikke giver for en skide IPhone!! Her får man altså en trofast ven som vil give dig ubetinget kærlighed og masser af skønne oplevelser for livet🤪♥️🐾🌅
    Jeg håber inderligt i vil hjælpe mig med at finde et dejligt, trygt og kærligt hjem til dem da de virkelig fortjener det!
    Så venligst gør mig og de små uldbamser🐼🐼 den tjeneste at del dette opslag så meget som i kan, da det vil betyde alverden for mig! 😍
    Deudover vil jeg takke alle jer som allerede har delt mine opslag før, i vil blive husket et særligt sted♥️ og til dem af jer der endnu ikke har, i vil nu have chancen for at gøre det og bevise mig jeres sande venskaber!😉🙏🏻♥️
    Tusind tusind tak og må i alle ha en fantastisk sommer☀️🍹🇩🇰Elsker jer♥️
    P.s Kan enten kontaktes her eller på 60814447

Forum Knight Stormlord's Avatar

Undskylder på forhånd, MEN det lugter af ulovlig hundehandel det opslag der. En professionel opdrætter ville skrive stamtavle, forældre osv som info.

Jeg ville passe meget på med at købe hund via sådan et opslag. Og dem der måtte købe en husky via sådan et opslag, har garanteret ikke sat sig ind i hvad den kræver. Og den race kræver MEGET plads og MEGET motion. Men det er selvfølgelig svært at se bort fra de kære hvalpe.

Undskyld igen hvis du kender ham personligt.

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar
    Spil
    WoW

Kan ikke se hvorfor det skulle være ulovligt @Stormlord.
    Men som du selv skriver, vil jeg også gøre folk opmærksompå at det er en meget krævende hunderace.
    Når det er sagt kan der jo godt være nogen derude, som har sat sig ind i det og kan være heldige at finde den helt rigtige hund her.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Det helt fint folk er skeptiske

Nej jeg kender ikke manden, men hvis nu nogen mangler en fluffy wuff
    Så kan de jo selv spørge ind til stamtavler / læge papirer med mere & så bakke ud hvis dette ikke er i orden

Men ja som Agge også er inde på - Det er en hund man SKAL have tid til

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Kan ikke se hvorfor det skulle være ulovligt @Stormlord.
    Men som du selv skriver, vil jeg også gøre folk opmærksompå at det er en meget krævende hunderace.
    Når det er sagt kan der jo godt være nogen derude, som har sat sig ind i det og kan være heldige at finde den helt rigtige hund her.
    Det er bare måden det er skrevet på, og så det at han sætter prisen ned fordi de ikke er blevet hentet af dem der havde reserveret dem. Som en anden udsalgsvare. Det er useriøst når man handler med dyr i mine øjne. Og hvorfor mon de er sprunget fra og hvorfor har han ikke taget depositum på så dyr og speciel racehund?
    kald mig bare paranoid, men jeg ville højst sandsynligt aldrig købe hund hos ham.

SD Medlem Forum Elder Deadlock's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    Det er bare måden det er skrevet på, og så det at han sætter prisen ned fordi de ikke er blevet hentet af dem der havde reserveret dem. Som en anden udsalgsvare. Det er useriøst når man handler med dyr i mine øjne. Og hvorfor mon de er sprunget fra og hvorfor har han ikke taget depositum på så dyr og speciel racehund?
    kald mig bare paranoid, men jeg ville højst sandsynligt aldrig købe hund hos ham.
    Kunne jo være de har haft lagt depositum hvilket måske er derfor han har sat prisen ned

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Kunne jo være de har haft lagt depositum hvilket måske er derfor han har sat prisen ned
    Det kan være du har ret. Det lugter bare... jeg kan kun sige at de gange vi har købt hunde, har der været styr på alt fra opdrætters side. Faktisk har vi ikke engang selv fået lov til at vælge hvilken hvalp vi har fået. Der er blevet valgt en hvalp der passer til vores familie. Vi er blevet godkendt kan man sige. Det lader slet ikke til st være tilfældet med ham her. Han skal bare af med de hvalpe for enhver pris.