Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 153

Thread: No mans sky bedst slgende X box one spil p amazon. Der kommer ny gratis kmpe update 24 juli...

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

OK:

Dem af jer der har spillet det fr.
    Hvad er jeres frste tanke der flyver igennem hovedet nr i logger ind i verdenen?

SD Medlem Forum Apprentice bOOmer's Avatar

Virker lidt som en No Mans Sky 2

Men jeg fik ikke spillet det s meget fr hen. S har ikke s meget at sammenligne det med
    Last edited by bOOmer; 24-07-2018 at 20:32.

Var lige inde og se. Frste planet ser allerede meget bedre ud, men hvorfor skal jeg altid starte p en eller anden helvedes planet. Starter midt i en firestorm og kan bare se mit health g ned og s er jeg dd...

Det er jo ikke extreme mode jeg har valgt

Er ogs startet p en giftig planet hvor det syreregner hele tiden :P

Det er mit 2. aspil ogs, heldigvis overlever jeg lnge nok til at komme videre. Alts frste indtryk er at det er jo et helt nyt spil. Ser meget bedre ud, krer meget bedre, ultrawide i 3rd person er meget meget bedre. En masse nye ting, kan flytte ting rundt i inventory, kan njes med at reparere lidt ad gangen osv. Fedt!!

Hvis det her var spillet de havde released for 2 r siden, s havde de tjent milliarder (overdrivelse fremmer forstelsen)

Jeg nede at tnke. hmmm ok najs ser bedre ud og hjere FPS.

Og s fik jeg eller travlt med at finde ud af at sygt meget er ndret i basis gameplay.
    Nye materialer, nye ting at crafte osv.
    Spawnede p en giftig planet og var dd inden for 5 minutter, da jeg prvede at finde det jeg skulle bruge til at repair shields med i mit suit.
    Kan se jeg skal til at lre meget om spillet igen, for man er lidt lost lige ved det frste login efter hvad man er vant til

Der er meget mere at bruge sin visor til p planeterne nr man skal sge efter tingene.
    Man skal crafte sit fuel i stedet for bare at hlde plutonium p.
    Man kan nu f flere forskellige slags hazard damage, jeg hoppede ned i en hule hvor jeg fandt nogle metaller jeg ville mine, av av av, der kom jeg hurtigt op

Verdenen er godt nok blevet mere farligt at leve i.

Skyerne ser rigtigt gode ud om dagen, men om natten ligner de rent ud sagt noget bras.
    Ved ikke om jeg mske ikke har de korrekte drivere for noget ser helt galt ud.

om dagen
    ABcjtQ2.jpg

om natten
    5jp684E.jpg

Har kun spillet meget kort og har ikke s meget mere tid i da,g s vil stte mig ned i morgen efter arbejde og stille og roligt g igennem det nye jeg oplever, uden at sidde og stresse efter at have prvet at logge p i 5 timer.

Men det virker nu mere som en ny slags spil, end bare en update med alle de ndringer de har lavet til basis delen.
    S ser vi i morgen om det er til den mere positive side

Forum Learner Aranoxx's Avatar

Det med enviromental damge fra dyre regn, ekstrem frost, strling osv. var der ogs fr Update, hvis man valgte at spille survival ��
    *** Rifting...... keep Rifting, can't slow down..... Riiiiifting!!!! ***

Quote Originally Posted by Aranoxx View Post
    Det med enviromental damge fra dyre regn, ekstrem frost, strling osv. var der ogs fr Update, hvis man valgte at spille survival ��
    Yup det var ogs i normal fr patch, men ser bare ud til at vre lidt mere heftigt i normal nu.
    De addede ogs extreme storms i en forrige content update og de gr naller

"Ny" spacestation. Nu virker den beboet frem for hvad der var tidligere

h nej, nu faldt jeg over character customization Jeg kommer ikke i seng lige forlbig…..

Farg jeg skal i seng mand
    Must resist playing...........

Efter lige at have overlevet min frste death, begynder det at falde lidt mere p plads
    Flere ting jeg syntes er rigtigt najs.
    Efter man har skannet resourcerne popper der et vindue op ved dem der viser hvad de indeholder af first og second elements. me like
    Man kan stte et midlertidigt waypoint nr man har sin visor skanner oppe og man bruger visor meget mere til at finde ting i verdenen og nu ser det ud til det er begravet stuff rundt omkring p planeterne. me like.

Argh, bare liiiiige en times tid mere, s er det i seng

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    Farg jeg skal i seng mand
    Must resist playing...........

Efter lige at have overlevet min frste death, begynder det at falde lidt mere p plads
    Flere ting jeg syntes er rigtigt najs.
    Efter man har skannet resourcerne popper der et vindue op ved dem der viser hvad de indeholder af first og second elements. me like
    Man kan stte et midlertidigt waypoint nr man har sin visor skanner oppe og man bruger visor meget mere til at finde ting i verdenen og nu ser det ud til det er begravet stuff rundt omkring p planeterne. me like.

Argh, bare liiiiige en times tid mere, s er det i seng
    Du kan ogs zoome med den. Ja der er rigtig mange gode ndringer i det her og det er som 2012 grafik vs 2018 i forhold til fr. Det ser rigtig godt ud, planeterne ser mere virkelige ud, dyr ser bedre ud, lyde er bedre. Alt i alt rigtig god update, der nok skal f en del tilbage til spillet.

Har nok vret en af de strste kritikere af det her spil efter det stunt de lavede, men vil anbefale alle der har spillet tidligere, til at give det et go igen

Et af mine skibe fra i gr og s hvordan det ser ud i dag.
    Ganske ok forbedring.

old and new.jpg

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

Nogen p discord?

Missede intro teksten fordi jeg var p tnden mens den loggede ind, og jeg blev angrebet.

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

Quote Originally Posted by Drek Durshell View Post
    Nogen p discord?

Missede intro teksten fordi jeg var p tnden mens den loggede ind, og jeg blev angrebet.
    Hvad var det du ville vide ?

Quote Originally Posted by Hest View Post
    Du kan ogs zoome med den. Ja der er rigtig mange gode ndringer i det her og det er som 2012 grafik vs 2018 i forhold til fr. Det ser rigtig godt ud, planeterne ser mere virkelige ud, dyr ser bedre ud, lyde er bedre. Alt i alt rigtig god update, der nok skal f en del tilbage til spillet.

Har nok vret en af de strste kritikere af det her spil efter det stunt de lavede, men vil anbefale alle der har spillet tidligere, til at give det et go igen
    Det lader til at der kommer flere og flere gamle spillere tilbage som var utilfredse med spillet ved release, for at tjekke denne nye update ud.
    Og s er der dem der aldrig tilgiver og hader Sean Murray for evigt, lige gyldigt hvor meget spillet er forbedret.

Alt er ikke perfekt i NEXT og der er flere issues beskrevet af spillerne p reddit og andre fora, men Hello Games har meldt ud at de vil kommunikere mere med spillerne end normalt, s forhbentligt ser vi noget mere af det.

Det som flere har problemer med lige pt, er multiplayer delen.
    Man skal selve vlge ingame om man vil have en offline session og vre alene, og ellers kan andre joine din lobby og kommer ned p dine planet og "hygge" sig.
    Man kan kun se de nye opdaterede karakterer, hvis man har multiplayer delen aktiveret.
    Det ser ud til at hvis man er 4 i en gruppe, er det kun 1 der kan portale sin freighter ind i et solsystem, s det tyder p der er en host af en slags.

Ovenstende er ikke noget jeg lige har problemer med PT, da jeg har slet multiplayer fra indtil jeg lige fr lrt det "nye" spil at kende.
    S tnder jeg multiplayer, nr jeg er lidt mere klar.

Ellers er jeg imponeret over deres nye update, selv om jeg ikke er net s langt, eller har prvet nogle af deres nye missioner, basesbuilding, crafting, multiplayer space fighting etc.

Et issue jeg godt altid har haft med NMS, er deres inventory og micromanagement af samme del.
    Den del m de genre genopfinde, for synes man bruger for meget tid i inventory, med at flytte rundt p ting, og nu skal man ogs til at lave sit fuel selv, i stedet for bare at fylde plutoium p dytten.
    Der er ogs kommet mange flere nye resourcer, men de har ikke tilladt mere end 500 i en stack i det almindelige inventory, s man render hurtigt tr for plads, selv hvis man fr opdateret til 48 slots.
    Det ser ud til de har tilladt lidt bedre stacking i det almindelige inventory, med hensyn til det ting der kun stackede i spaceship,vaults og cargo space p ens suit, og det er dejligt nok, men helst mere end 500 almindelige resourcer tak.

Og hvorfor skal man manuelt fylde ens shields op nr de gr ned.
    Ville vre dejligt de selv gjorde det, hvis man alligevel havde indsamlet materialeren til det.
    S kunne de give hvert blueprint en mulighed for at man kunne vlge i rkkeflge hvilke materialer den skulle tage fra.
    Det ville give lidt mere flydende oplevelse end bare at suse ind og ud af inventory hele tiden.

Jeg ved godt der er genveje til at fylde shields osv op med, men ville vre rart med bare en genvejstast i stedet for at skulle igennem et UI for at fylde op.

Det er s igen ikke ting der delgger spillet, men noget der mske kan kigges p senere.

Og nu m min arbejdsdag gerne slutte, s jeg kan komme hjem og spille No Mans Sky.
    L squ og drmte om det hele natten

Ja der er stadig plads til forbedringer og synes ogs inventory management fylder rigtig meget, hvor man hele tiden skal ind og ud af det og s skifte mellem de forskellige dele.

Jeg har heldigvis fri i dag, s jeg skal da nok lige bruge et par timer p det om lidt

3rd person er alts det bedste de har gjort for det her spil!!!Det er s meget federe, nr man faktisk har en person at se p nu.

Har dog et problem med de der burried relics. Hver gang jeg kommer tt p, s forsvinder de ogs selvom jeg gr langt vk, s er de der bare ikke mere
    Last edited by Hest; 25-07-2018 at 10:39.

3rd person er alts det bedste de har gjort for det her spil!!!Det er s meget federe, nr man faktisk har en person at se p nu.

Har dog et problem med de der burried relics. Hver gang jeg kommer tt p, s forsvinder de ogs selvom jeg gr langt vk, s er de der bare ikke mere
    Er det ikonerne der forsvinder eller selve kasserne?
    Ikonerne kan du stte en genvej p, hvis du gr ind i din visor skanner og laver ikonen til en midlertidigt waypoint.
    S er det p skrmen hele tiden

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    Er det ikonerne der forsvinder eller selve kasserne?
    Ikonerne kan du stte en genvej p, hvis du gr ind i din visor skanner og laver ikonen til en midlertidigt waypoint.
    S er det p skrmen hele tiden
    Det er ikonerne og de forsvinder ogs, men har fundet ud af det. Burried relics er huler, der forsvinder ikoner benbart nr man er tt p, det sker selvom de er markeret. De burried treasure man skal finde, er et helt andet ikon

Det er ikonerne og de forsvinder ogs, men har fundet ud af det. Burried relics er huler, der forsvinder ikoner benbart nr man er tt p, det sker selvom de er markeret. De burried treasure man skal finde, er et helt andet ikon
    Uhhhh loot boxes

Quote Originally Posted by HrLind View Post
    Klassiker.
    Jeg har mange gange prvet at forsgt at lande p en antenne og lignende

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Bah...nu bliver jeg snart nd til at geninstallere og se hvad de kan pisse mig af med denne gang
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.