Results 1 to 7 of 7

Thread: Ansøgning - Jallo

Forum Egg Jallo's Avatar

Cool Ansøgning - Jallo

Hej alle I Semper Danica,

Navnet er Jacob, jeg er 28 år, ingen familie. Til hverdag arbejder jeg som Product Owner ved KMD i Aalborg.

Discord navn: Jalle (Tæt på Jallo )

Hvilke spil jeg spiller: Ja det er bredt, WOW naturligvis, ellers er det Heroes of the Storm ellers FPS er også altid godt! Nu og frem til Jul er spækket med lækre spil!

Hvorfor jeg gerne vil være med: Jeg er tidligere raid leader og har spillet siden Vanilla, Wow er bare ikke det samme uden nogle søde og rare mennesker at spille med. Derfor tænker jeg at med 5 værdier i et guild og at I har fokus på personlighederne frem for om man er Pro, det er et plus. Derfor ser jeg gerne at være en del

Hvor jeg har hørt om Semper Danica: Gennem Adelski, Vi er en gruppe som har spillet samme siden TBC i større eller mindre grad, så der hørte jeg om det via ham.

Læst reglerne og 5 værdier: Det kan I tro, det er netop derfor jeg tænker det giver fin mening at ansøge her

3 Sjove ting: 1. Jeg er ganske ok til at spille Beerpong, dog var jeg bedre da jeg var på uni (der havde man tiden) 2. Jeg har enormt god (far) humor (Jeg er ikke far). 3. Jeg har en 3D printet og malet Pikachu i mit vindue.

Venlig hilsen

Jacob

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen hertil! :-D Også lige ved BFA release. Der kommer snart en rekrutteringsofficer forbi dig og hjælper dig videre med ansøgningen.
    Rigtig god fornøjelse.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Hej Jacob @Jallo

Velkommen til Semper Danica
    Jeg var lige inde & kigge ved pc'en inden jeg går i seng Ja jeg er ikke med fra launch "desværre"
    Anyhow syntes jeg da stadig at du skulle have chancen for at være med, sammen med Semper Danica's fantastiske medlemmer

Jeg starter din trial d.d. 13-08-2008
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial @Luxi @Neiro & undertegnet følger op på dig & tager en dialog med dig såfremt dette skulle blive nødvendigt
    Husk at kigge forbi forum, minimum 1 gang om måneden

Du skal selv tage kontakt ingame for character invite - Du siger at din ansøgning er godkendt af rekrutterings teamet
    Lav evt. et /who på Semper Danica & spørg efter en som kan guild invite dig (du finder ingame invite password på vores forum - under internt forum - kun for medlemmer & Officielle SD spil)

Endnu engang velkommen

Discord:

https://discord.gg/n56HbdV
    Last edited by Kodimagnyl; 13-08-2018 at 22:51.

Forum Egg Jallo's Avatar

Tak begge

Lækkert nok, det gør jeg Kodimagnyl. Tak for det

SD Medlem Forum Recruit Luxi's Avatar

velkomme til håber du finde dig godt tilrette

SD Medlem Forum Neophyte Adelski's Avatar

Hej Jalle.

Dejligt at høre fra dig.. Velkommen til.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Tak for en rigtig hyggelig snak igår på Discord :-D Det virker jo som om du altid har været i guilden.