Results 1 to 18 of 18

Thread: M jeg gerne vre med i SD?

Default M jeg gerne vre med i SD?

Heya Semper Danica!
    Mit navn er Vipesan (Jeg skal nok give jer alle et gratis kursus i at udtale mit navn over discord en dag). Jeg kunne simpelthen mega meget godt tnke mig, at joine jeres fede guild! S her kommer min ansgning

• Er du over 18 r: Jeg er aldrig blevet konfirmeret, s alle mine venner driller mig med at jeg stadig er 12. Men min mor siger alts at jeg er 25 r gammel 😊
    • Discord Navn: Victoprimos
    • Hvilket spil spiller du: the one and only, WoW
    • Hvorfor vil du gerne vre medlem af Semper Danica: Frst og fremmest er det en dansk guild, hvilket jeg synes er mega nice! Derudover kan jeg bde lse og hre fra folk at SD skulle vre en meget social guild bde p chatten men ogs irl. Det synes jeg er meget tiltalende! Jeg har efter 1-2 rs fravr fra WoW endeligt valgt at returnere til Azeroth, og jeg m sige at jeg er ved at vre trt af at f invites til random guilds, og lave HCs/mythics med folk jeg ikke kender. Jeg tror en stor del af grunden til at jeg valgte at forlade WoW tidligere var, at jeg ikke rigtigt havde s mange at dele denne interesse med. Men efter at have hrt en masse om jer + min egen research om guilden, s er jeg sikker p at det er et match made in heaven.
    • Hvor har du hrt om Semper Danica: Som mit navn mske har afslret, s er jeg Actos (Actoprimos/Actorus) lillebror. Udover de seneste 1-2 r hvor jeg ikke har gamet, har jeg tidligere kun spillet sporadisk, hvorfor det ikke lige passede mht. at sge ind hos SD. Men efter mit comeback har bde Acto og Shargazzzzzz/Demonrune tigget og bedt mig om at ansge fordi min tanking er s imbaaaa :P Jeg har KUN hrt gode ting om SD, og dette er helt klart altafgrende for at jeg vlger at sge ind.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Som nvnt ovenfor kender jeg Acto og Shargaz
    • Har du lst, og godkendt vores 5 vrdier og aktivitet regler: Det kan I bande p jeg har! De giver super god mening, og jeg kan st 100% inde for hver enkelt vrdi. Jeg er super psycked p at game med jer!
    • Fortl 3 sjove ting om dig selv: Kvadratisk, praktisk, god!

Peace out! <3
    Victoprimos

Rdsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa! Velkommen hertil
    God fornjelse med ansgningen.

De 3 sjove ting om dig :P Vil gerne se hvordan det kan lade sig gre, at man kan vre kvadratisk, udover praktisk og god

Rekrutteringsholdet kommer snart forbi din ansgning og hjlper dig videre herfra.

SD Medlem Forum Learner

velkommen til bitte bror

SD Medlem Forum Learner

hvis du ikke selv kan komme med noget, Victoprimos, s skal jeg med glde hjlpe til, her nogle f :

1: da han lavede hans frste hord char tilbage I 2005'ish, gik han rundt og snaked med hs stem, da jeg spurte WTF? han havde gang I, svarede han at han bare spille hans char (orc) og at de (hords) var jo onde s derfor snakkede han ogs I hsstemme.
    2: Hans, opfindsom med hans /char navn !!! suk /face palm
    3: Hans frste pala blev opkaldt efter en char (ally pala), som han pvp'ede imod I vanilla, som havde "Grand marshal" title og han hed Cornek, og det syntes min bror var s sejt at han lavede en pala med det same navn,/ double face palm
    4: Jeg betalt ham en 10'er for at game PVP I vanilla pr. time, s jeg kunne for mit Grand marshal title (jeg nede ikke at for titlen,
    Victoprimos
    slacked med at farme !!!)

tror det er nok for nu
    Last edited by Actoprimos; 25-08-2018 at 11:07.

Mange tak
    @Pilinias jeg var ikke liges god til at huske 3 ( eller 4) sjove ting som Acto.... Men jeg synes min Pala tauren ser s stor og firkantet ud med hans store skjold, derfor kvadratisk :P

Suk det var kun 3 ting....! jeg havde helt glemt 1. og 4. Men til mit forsvar s var jeg i 2005 alts kun 12 r og fuld af fantasi, og for 10 kr kunne man f 4 trfler hos bageren :P

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Hej Vipesan @Victoprimos

Undskyld at jeg frst er ved dig nu
    Er lige kommet hjem fra ferie & er stadig lettere udbrndt

Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag. d. 25-08-2018

Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial
    Jeg selv, @Neiro & @Luxi holder lbende je med dig & vi holder en dialog med dig, skulle det blive en ndvendighed
    Du tager selv kontakt ingame for character invite! Lav evt. et /who p Semper Danica & hr om der er nogen der kan invite dig til trial
    Henvis til at din ansgning p forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekr. teamet
    HUSK at komme p forum 1 gang om mneden (Ja - det er et krav)

Velkommen til Semper Danica

//Kodi

Discord:

https://discord.gg/n56HbdV

Hej Kodi!

Det er skam helt i orden. Hber du har haft en lkker ferie
    Jeg bukker og takker

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Helt klart tommel op her fra, ind med ham og ud med hans bror @Actoprimos :-P
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Quote Originally Posted by Rune View Post
    Bytte-bytte kbmand-agtigt?

SD Medlem Forum Learner

Quote Originally Posted by Rune View Post

Quote Originally Posted by Actoprimos View Post

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Solidarisk thumbs up
    ff

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Woop woop! Jeg giver jeres thumbs up et thumbs up

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Jeg har ikke spillet med Victoprimos endnu, men han fr alligevel en tommel op fra mig bare p baggrund af hans ansgning :-)
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

Quote Originally Posted by Victoprimos View Post
    Men til mit forsvar s var jeg i 2005 alts kun 12 r og fuld af fantasi, og for 10 kr kunne man f 4 trfler hos bageren :P
    THIS!

+ Velkommen
    World of Warcraft Classic HYPEEEE

Quote Originally Posted by Cox View Post
    Jeg har ikke spillet med Victoprimos endnu, men han fr alligevel en tommel op fra mig bare p baggrund af hans ansgning :-)

Det skal vi da lige have lavet om p!
    Men mange tak for din tommel op