Results 1 to 7 of 7

Thread: Ansøgning til WoW

Default Ansøgning til WoW

Hejsa

• Er du over 18 år: Ja, 27 år
    • Discord Navn: Korgath#2649
    • Hvilket spil spiller du: World of Warcraft
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Der er igennem flere omgange blevet reklameret stort fra Shargaz side om Semper Danica. Senest da jeg kom tilbage til wow ved BFA release.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg startede op med BFA, da vi var nogle kollegaer som synes det kunne være hyggeligt at casual raid sammen. Som det ser ud lige nu er den plan vist et long shot pga. forskellige omstændigheder. Shargaz reklamerer som sagt rigtig godt for Semper Danica, og de regler/værdier i lister op er nemme at kunne tilslutte sig, da det i mine øjne er almen opførsel. Jeg vil gerne joine, fordi det altid er hyggeligere at mythic/HC med guildies, Semper Danica er dansk, samt at jeg måske håber, at der kunne være plads til at man på en eller anden måde kunne komme til at raide
    • Kender du nogen i Semper Danica: Shargaz - jeg kan forstå på ham at flere tidligere spillere vi sammen har spillet med fra tidligere guilds også er/har været en del af Semper Danica.(Omend det ikke er sikkert de kan huske mig. det er trods alt Vanilla, TBC og early Wrath der snakkes om )
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Yep
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg kan ikke rulle med tungen (Det er åbenbart ret almindeligt talent i min omgangskreds ), det ligner en drukneulykke i action, når jeg forsøger at flyde. Det hjælper ikke alle andre står og siger man bare skal slappe af - det er som om de ikke forstår, at så dør jeg & det er muligt at fare vild selv med GPS - ofte

SD Medlem Forum Acolyte

hey og velkommen til forum.
    @Luxi @Kodimagnyl @Neiro

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Azazu View Post
    hey og velkommen til forum.
    @Luxi @Kodimagnyl @Neiro
    Så skidt da …

Hej @Korgath

Velkommen til Semper Danica

Jeg vil gerne tilbyde dig trial (3mdr) fra d.d. 26-08-2018
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial (husk at kigge på forum 1 gang om måneden - Ja det er også et krav) også som medlem
    Jeg selv, @Luxi & @Neiro holder løbende øje med dig, & tager en dialog med dig, skulle det blive nødvendigt!
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Henvis til din ansøgning & forum navn. Lav /who på Semper Danica & hør om nogen er på til at invite dig

Har du spørgsmål er du velkommen til at fange mig på Discord eller her på forum i din tråd. Er det mere privat anbefaler jeg pm via Discord

Discord:

https://discord.gg/n56HbdV

//Kodi

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hej og velkommen hertil
    God fornøjelse med ansøgningen.
    Btw! Er pjattet med dine 3 sjove ting om dig selv især nr. 2! Haha.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

<------- Shargaz
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

og helt klart velkommen her fra han har trodsalt healet min ass igennem endel raiding
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Mange tak Ser om det ikke skulle kunne lade sig gøre i eftermiddag/aften at få en invite ingame

han har trodsalt healet min ass igennem endel raiding

Ja, det kan give selv de fleste grå hår