Results 1 to 2 of 2

Thread: Ansøgning til WoW

SD Medlem Forum Egg Fastir's Avatar

Default Ansøgning til WoW

Hejsa

Mit navn er Thomas. Jeg er 47 år og bor i Hvidovre. Jeg arbejder som farvehandler i en Beck & Jørgensen butik i Rødovre.
    I fritiden bruger jeg, udover gaming, en del tid på film, rollespil/brætspil/ samt fodbold. Er inkarneret Liverpool fan.

• Er du over 18 år: Ja, 47 år
    • Discord Navn:Fastir
    • Hvilket spil spiller du: WoW. Spiller hovedsagligt Retribution Paladin
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Selvom jeg ikke har problem med at forstå/tale engelsk så har jeg det bare bedre med at være i en dansk guild og hvor sproget er dansk. Desuden kan jeg vældig godt det lide sociale aspekt ved guilden, både ingame og irl.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Fandt guilden efter søgning på danske guild der er aktive i WoW
    • Kender du nogen i Semper Danica: Ikke endnu
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    • - Havde brugt meget tid på at afslibe, grunde og male mine vinduer i min nye andelslejlighed, for derefter at få at vide til generalforsamlingen at vinduerne skulle udskiftes.
    • - Gik hjem fra sportspubben der viste Champions League finalen 2005 efter at Liverpool var kommet bagud 0 -3 til Milan og fandt først ud af at Liverpool vandt finalen dagen efter
    • - Elsker Disney tegnefilm

Mvh Thomas / Fastir

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Velkommen til Semper Danica @Fastir

Jeg vil gerne tilbyde dig trial (3mdr) fra d.d. 28-08-2018
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial (husk at kigge på forum 1 gang om måneden - Ja det er et krav) også som medlem

Jeg selv, @Luxi & @Neiro holder løbende øje med dig, & tager en dialog med dig, skulle det blive nødvendigt!

Du tager selv kontakt ingame for character invite. Henvis til din ansøgning & forum navn. Lav /who på Semper Danica & hør om nogen er på til at invite dig
    Tag fat i en rød frakke på Discord for at få
    Trial Rank

Har du spørgsmål er du velkommen til at fange mig på Discord eller her på forum i din tråd. Er det mere privat anbefaler jeg pm via Discord

Discord:

https://discord.gg/n56HbdV

//Kodi
    Last edited by Kodimagnyl; 28-08-2018 at 9:19.