Results 1 to 16 of 16

Thread: Berleburg (aka Saenjaina) - Socialt Medlem [Pala]

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Default Berleburg (aka Saenjaina) - Socialt Medlem [Pala]

Hej Semper Danica

Jeg hedder Christian Saenjaina Hansen. Jeg er 33 år (altså på mandag otte dage) og bor i Odense.
    Jeg arbejder til daglig som projektleder i en udviklingsafdeling hos Jysk Fynske Medier.

Mit in-game navn er "Berleburg", hvilket også er mit foretrukne brugernavn på bl.a. Discord.
    Førhen gik jeg under navnet "Saenjaina", bl.a. i SWTOR og andre spil.

For tiden spiller jeg primært World of Warcraft, men jeg nyder også afveksling i en række andre spil, herunder Overwatch, Diablo 3, Euro Truck Simulator 2 og American Truck Simulator.
    Det handler lidt om at have et spil der passer til den stemning jeg lige måtte være i. Men jeg bruger meget gaming som et værktøj til at slappe af med - særligt ovenpå en lang arbejdsdag.

Motivationen bag min ansøgning
    Jeg søger en guild med et stærkt socialt sammenhold. Det ved jeg at Semper Danica kan byde på.
    Igennem hele min WoW-karriere har jeg primært fokuseret på at være raider, men det har jeg lagt på hylden. Min tilgang til spillet i dag er at nyde spillets brede vifte af muligheder i mit eget tempo.
    Derfor betyder det meget for mig, at have en guild med aktive spillere som jeg kan lære at kende, hygge mig med, og dele erfaringer og oplevelser med.
    I det lys kan min ansøgning nok bedst karakteriseres som en ansøgning som socialt medlem. Jeg er dog en meget aktiv spiller, og forventer i høj grad at være et engageret og interagerende medlem.

Kendskab til Semper Danica
    Jeg har faktisk været medlem for mange år siden da jeg var medlem og officer i den daværende SWTOR-afdeling. Jeg deltog også i en guild-fest i København, hvilket var en herlig oplevelse.
    Desværre skete der nogle ting i den virkelige verden, der havde stor indflydelse på min tilstedeværelse online.
    Jeg kan derfor ikke længere huske hvornår jeg første gang hørte om Semper Danica. Det er helt tilbage fra WoW's begyndelse.

Jeg kender formentlig en del medlemmer i forvejen, men jeg ved ikke med sikkerhed hvem der fortsat er aktive i guilden.
    Men jeg har senest talt kort med Dimse og Obse. Derudover er der også Daikoi der er flink til at følge mig på SoMe.

De 5 værdier og regelsættet
    De er læst og forstået. De stemmer med min egen holdning til tilværelsen.

3 sjove ting om mig

Jeg har altid været meget nørdet med en nærmest besættelse for alt hvad der berører Star Wars, Blade Runner, Marvel osv.
    Denne besættelse har manifesteret sig i en form for samler-mani som jeg deler med verdenen under mit alter-ego DarthChrisDK.
    Jeg har en YouTube-kanal, hvor jeg deler anmeldelser og unboxings af samlerobjekter og snakker om tegneserier: https://www.youtube.com/c/DarthChrisDK
    I kan se et billede af min samling nedenfor.
    Det er noget jeg har dyrket meget de seneste år, og er noget jeg er meget glad for og stolt over.

20988466_1467453733344037_5493511990237954002_o.jpg

Jeg hører irsk folkemusik hver dag... og Nightwish.

Mit mellemavn, Saenjaina, er Thai, og betyder: "100.000 hjerter".

Det burde vist dække de overordnede ting, men kontakt mig endelig for en mere dybdegående snak, såfremt det skønnes nødvendigt.

De varmeste hilsener,
    Christian
    Last edited by Berleburg; 07-09-2018 at 11:59.
    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Hej Christian!

JEg husker dig tydeligt fra SWTOR-dagene tilbage i 2011, og vi var faktisk begge to til den samme Julefrokost i SD i 2011 som vores første SD-fest efter indmeldelsen. Jeg husker dig tydeligt, da vi begge to overnattede hos MuniaXe/jack der også var i guilden på det tidspunkt og var så flink at åbne sin lejlighed i Rødovre for os til at overnatte.

Jeg husker dig som en kanon fyr der ydede en stor indsats ifm. SWTOR, så bare alene på mine erfaringer, får du en stor fra mig. Rart at se nogle "gamle" ansigter fra dengang, hvor man selv var helt ny i SD-regi :-)
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

Quote Originally Posted by Cox View Post
    Hej Christian!

JEg husker dig tydeligt fra SWTOR-dagene tilbage i 2011, og vi var faktisk begge to til den samme Julefrokost i SD i 2011 som vores første SD-fest efter indmeldelsen. Jeg husker dig tydeligt, da vi begge to overnattede hos MuniaXe/jack der også var i guilden på det tidspunkt og var så flink at åbne sin lejlighed i Rødovre for os til at overnatte.

Jeg husker dig som en kanon fyr der ydede en stor indsats ifm. SWTOR, så bare alene på mine erfaringer, får du en stor fra mig. Rart at se nogle "gamle" ansigter fra dengang, hvor man selv var helt ny i SD-regi :-)
    Tak for kommentaren, Cox. Det var så hyggeligt hjemme hos Jack med lækker morgenmad dagen derpå.
    Det er nogle dejlige minder og en fantastisk tid.
    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Quote Originally Posted by Saenjaina View Post
    Tak for kommentaren, Cox. Det var så hyggeligt hjemme hos Jack med lækker morgenmad dagen derpå.
    Det er nogle dejlige minder og en fantastisk tid.
    Helt sikkert! Jeg synes, at SD stadig er et fantastisk sted at være, så du skal nok falde til her igen, det er der ingen tvivl om :-)
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

SD Medlem Forum Senior Thalanoth's Avatar

Aah ja, det det specielle navn der...
    Jeg har da gennem årene tænkt på hvor fanden du blev af
    "Hotkey baseret combat er fyldt med nederens nektar" - Kebra

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

@Saenjaina

Hej

Vi har desværre lige pt. lukket for ansøgninger (ansøgningsstop), da vi har rigtig mange trials LÆS HER
    Du er meget velkommen som Standby indtil vi igen åbner op. Jeg kan dog ikke sige hvornår vi gør

Kom & hæng ud på Discord

Kodi

@Saenjaina

Hej

Vi er lige nu i ledelsen ved at finde ud af rekrutterings problemet
    Håber du hænger på lidt endnu

Kodi

Tak for at godkende mit ønske om name change her på forummet.

Quote Originally Posted by Berleburg View Post
    Tak for at godkende mit ønske om name change her på forummet.
    Så lidt - & vi er snart i mål i rekrutteringen så du kan komme ind

<3 Kodi

Hej @Berleburg

Jeg syntes ikke rigtig jeg hører fra dig?

Kodi

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Hej @Berleburg

Jeg syntes ikke rigtig jeg hører fra dig?

Kodi
    Hej Kodi! Sorry. Jeg har været på familiebesøg hen over weekenden. Men jeg fangede HolgerDK i går da jeg ledte efter dig. Fik en invite.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Heey kan godt huske dig
    Du var en af de første der skrev i min ansøgning tilbage i 2011..

Dejligt at se gamle members komme tilbage

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej

Kan se der mangler lidt info her.
    Så trial udløber: 24.12.2018

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Heey kan godt huske dig
    Du var en af de første der skrev i min ansøgning tilbage i 2011..

Dejligt at se gamle members komme tilbage
    Det er sgu godt husket.
    Godt at se du har holdt ved.

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Hej

Kan se der mangler lidt info her.
    Så trial udløber: 24.12.2018
    Tak for info!

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Kan se du faktisk var den første

Er du tosset jeg har fået læst mange star wars bøger siden den gang

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Kan se du faktisk var den første

Er du tosset jeg har fået læst mange star wars bøger siden den gang
    Haha, nice! Nu er der jo også nye og friske tegneserier om Star Wars, udgivet af Marvel. Og de er "officielle" historier.