View Poll Results: Hvad skal vi gre med BOEs?

Voters
17. You may not vote on this poll
  • "Masterloot", med lootCouncil

9 52.94%
  • "Masterloot" med roll

8 47.06%
  • Kan man selv bruge det som en god upgrade, ellers roller/lootCouncil

12 70.59%
  • Almindelig personal loot, du m bruge det, eller slge det.

8 47.06%
Multiple Choice Poll.
Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 151 to 169 of 169

Thread: Vi Kojner p Trash

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg kommer ikke d. 24/4 da jeg skal til generalforsamling i andelsboligforeningen.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Restless Cabal video:

U'unat video:
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Hej venner!

Jeg kan ikke lige huske hvilke dage jeg har skrevet jeg kommer og ikke kommer, s i fr lige en opdatering her. Jeg skal besge min svigerfamilie i det kolde Finland, s jeg er lidt inaktiv i de flgende dage:

24/4 - Ingen mulighed for at deltage

29/4 - Stort mske, jeg skal lige se vores planer i Finland. (Tager brbar med s jeg mske kan spille hvis jeg har tiden)

1/5 - Ingen mulighed for at deltage

Mvh. Dalle

Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Det kunne simpelthen vre s pske-lkkert hvis folk de lige fik signet til i morgen (og generelt)
    Vi er pt. kun 13 signet til i morgen. Det kunne da vre rarest hvis vi liiiige blev 20 s vil kunne drbe ting p mythic

Jeg tror vi er en masse som synes det er fedest hvis vi kommer afsted p mythic i morgen.
    Pt. Er vi kun 14 signet.
    Kunne jer der mangler ikke lige f taget stilling? (Haps ogs lige de andre kommende raids nu i er igang ) @Bupse @colthuus @Elvanse @Fisker_Q @mojoe @Luczyi @soulchok @Thastum @tonzen

Tak

Hej gutter,
    Jeg er tentativ her mandag og onsdag, da skal have skrevet en opgave, s m sgu lige bruge et par aftner p det.
    Det kan vre jeg kommer p ved en overspringshandling, men ikke regn med det.

Hber der bliver krt MYTHIC.

Jeg skal se om jeg kan f rettet mit accepteret sign i kalenderen.

SD Medlem Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by Stormcarp View Post
    Hej gutter,
    Jeg er tentativ her mandag og onsdag, da skal have skrevet en opgave, s m sgu lige bruge et par aftner p det.
    Det kan vre jeg kommer p ved en overspringshandling, men ikke regn med det.

Hber der bliver krt MYTHIC.

Jeg skal se om jeg kan f rettet mit accepteret sign i kalenderen.
    Hvis du nu ikke brugte 80% af din vgne tid p at bygge carporte s havde den opgave jo vret frdig for lngst!

Er ikke sikker p jeg kommer i aften s har sat mig tentative

Kommer ikke den 3 og 5 juni

S er jeg ovre eksamen!

Carport-Nick melder sig under fanen igen. Bliver sgu godt med noget fritid igen

Skal arbejde over grundet Folkemdet, s ved ikke hvornr jeg er hjemme i aften.

Jeg kan ikke deltage d. 24/6 da jeg ikke er hjemme.

SD Medlem Forum Fledgling

Hey Venner!
    Fucking fedt med det nye Tier der kommer om 3 uger!!! (onsdag d.10 juli)

Jeg har lidt et par sprgsml, som jeg godt kunne tnke vi alle var med til at besvare eller f besyv p.

HC starter, som sagt d.10 (mythic d.17.). Hvor mange uger kan man forvente vi krer HC og hvad er den samlede raid ambition for nste tier? Vil vi gerne n langt eller vil vi gerne bare have "hygge" raids.

Personligt vil jeg altid gerne n lngst muligt, hurtigst muligt. Jeg tror p vi fr rasta ned her snart og s har vi net 6/9 i det her tier hvilket er rimelig fint, men jeg er sikker p vi kunne n mere med mere tid, selvflgelig har vi haft nogle bumps p vejen, men dem er vi jo kommet over, og det er super nice!

Men jeg kunne rigtig godt tnke mig at hre, hvad folk syntes krav skulle vre? Ilvl, dmg, setup classes,specs? Jeg syntes godt man kan stte krav eller sprgsmklstegn til classes ligesom i de gode gamle dage. F.eks hvorfor spiller man et spec der laver mindre dmg end et andet - fordi det er sjovt? Det ville jeg altid mene var noget man kunne gre alene - hvor man p raid selvflgelig skal g efter group komposotionens hjeste output, HVER gang - eller er jeg helt ved siden af?

Dem der ikke vil lse det hele.

- Ilvl krav?
    - Forventning til hvornr man kommer p Mythic? (man kan farme gear selv, progress raid er ikke til gearing=
    - Class krav til group kompositionen?
    - Hjere forventninger til folk?

Kh,

ps - jeg mener det i bedste mening, og det er ikke mlrettet p nogen, mere en forventningsafstemning.

ms

Jeg kommer frst hjem sent. S afskriv mig til iaften. Hvis jeg kommer p, s er jeg klar som bnkevarmer.

Efter vores Rastakhan kill i gr, er det et godt sted at afslutte Battle of Dazar'alor raidet.
    Selvom vi havde problemer med at finde folk i lbet at dette raidtier til at stille et Mythic raidhold, s har vi stadig formet at f 6/9 Mythic bosser ned.
    Mit hb for det nste raid tier, er at vi kan cleare Hc hurtigere end dette raid tier. Derved komme p Mythic fr.

Inden det nste raid tier starter, den 10.juli, s holder vi pause fra raiding.

Quote Originally Posted by Fraises View Post
    Hey Venner!
    Fucking fedt med det nye Tier der kommer om 3 uger!!! (onsdag d.10 juli)

Jeg har lidt et par sprgsml, som jeg godt kunne tnke vi alle var med til at besvare eller f besyv p.

HC starter, som sagt d.10 (mythic d.17.). Hvor mange uger kan man forvente vi krer HC og hvad er den samlede raid ambition for nste tier? Vil vi gerne n langt eller vil vi gerne bare have "hygge" raids.

Personligt vil jeg altid gerne n lngst muligt, hurtigst muligt. Jeg tror p vi fr rasta ned her snart og s har vi net 6/9 i det her tier hvilket er rimelig fint, men jeg er sikker p vi kunne n mere med mere tid, selvflgelig har vi haft nogle bumps p vejen, men dem er vi jo kommet over, og det er super nice!

Men jeg kunne rigtig godt tnke mig at hre, hvad folk syntes krav skulle vre? Ilvl, dmg, setup classes,specs? Jeg syntes godt man kan stte krav eller sprgsmklstegn til classes ligesom i de gode gamle dage. F.eks hvorfor spiller man et spec der laver mindre dmg end et andet - fordi det er sjovt? Det ville jeg altid mene var noget man kunne gre alene - hvor man p raid selvflgelig skal g efter group komposotionens hjeste output, HVER gang - eller er jeg helt ved siden af?

Dem der ikke vil lse det hele.

- Ilvl krav?
    - Forventning til hvornr man kommer p Mythic? (man kan farme gear selv, progress raid er ikke til gearing=
    - Class krav til group kompositionen?
    - Hjere forventninger til folk?

Kh,

ps - jeg mener det i bedste mening, og det er ikke mlrettet p nogen, mere en forventningsafstemning.

ms
    Fin post, men et eneste vi kan melde ud p nuvrende tidspunkt, er at vi starter i HC.

Det meget konkrete ting du skitserer op, er meget stringent, og der vil vi ikke komme med en konkret udmelding.
    Vi har nsker og mlstninger, men s firkantet krav, som du nvner vil ikke blive stillet.

Vi arbejder hele tiden med dynamikken og optimering i raidroster, og med de enkelte spillere. derfor vil VKpT i takt med udviklingen af raidroster, ogs n lngere progession wise
    Last edited by Ratkuul; 26-06-2019 at 9:19.

SD Medlem Forum Recruit Zmbie's Avatar

@Ratkuul hey hvornr kommer der kalender inv? nr du for tid gider du s lige add Stickyshots ?

SD Medlem Forum Recruit Zmbie's Avatar

Virker som nogle fede figths hverfald nok at se til