Results 1 to 5 of 5

Thread: Farvel som mowogh 👎

SD Medlem So long, and thanks for all the fish
    Spil
    WoW

Default Farvel som mowogh 👎

Hejsa alle SD'er det er mig en mærkelig situation jeg er havnet mig i her de sidste par dage.

Nu har jeg været medlem af SD siden 2014 og har haft de bedste in-game år sammen med jer! Har fået lært en masse personer at kende, og det bedste sammen Hold Jeg nogensinde har prøvet før.
    MEN Jeg har fået et tilbud om at komme i et nyt guild fra slutningen af ugen, så prøv og fang mig løbende hvis i kan som jeg har takket Ja til, for ligeså meget at prøve noget nyt og udvikle mig endnu mere både som person og in-game. Jeg vil forsat blive ved med at være i SD, men det bliver på mine alts characters og vil stadig heller end gerne join jer engang imellem !! I SKRIVER BARE

Håber det bedste for jer ! Vi ses derude! Og nok os til årets julefrokst (måske)

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar
    Spil
    WoW

Nu spiller jeg ikke WoW mere, men den her besked er bare for meget... du rykker din tid og indsats over i et nyt guild og regner med at du kan forblive i SD med alts... SD er ikke til for at være en reserve guild...

Det er bare ikke i orden...

/Rune

SD Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Mowogh

Som andre har fået lov til er det tilladt at spille med andre guilds, men hovedparten af din tid SKAL ligge i SD.
    Hvordan ser det ud for dig, er det noget du kan overholde?

Spil
    WoW

Nu det skam sådan set ikke fordi at det er som sådan Alts, men mowogh er bare den character som jeg joinede guiden med og som jeg er kendt under, spiller mindst ligeså meget på min anden, så vil slet ikke sige at jeg bruger SD som reserve

Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Hej @Mowogh

Som andre har fået lov til er det tilladt at spille med andre guilds, men hovedparten af din tid SKAL ligge i SD.
    Hvordan ser det ud for dig, er det noget du kan overholde?
    Hej, Ja helt sikkert er det dét, så let slipper i ikke fra mig ^^