Results 1 to 9 of 9

Thread: Spider-Man [PS4]

SD Trial Forum Adept Berleburg's Avatar
    Spil
    WoW

Default Spider-Man [PS4]

Nogen der spiller det?
    Jeg har spillet det ganske lidt, men er helt tosset med det.
    Fantastisk grafik og utroligt flydende og poleret animation ved kampe og netsvingning.

Spider-Man er nok også min yndlings-superhelt så det er sgu fedt med et godt spil der ærer karakteren på den måde.

+ muligheden for at spille som 2099-versionen i form af de tilgængelige skins man kan unlocke.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Har spillet det lidt da det kom ud, fokuserer på Shadow of the Tomb raider pt istedet for, nåede dog at få samlet alle backpacks lavet alle de police scanner tårne, landsmarks er klaret og nået fordi det helikopter scenario man har set i reklamerne og en eller 2 quests mere.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar
    Spil
    WoW

Jeg har ikke prøvet spillet endnu, men det er helt klart på min indkøbsliste, når jeg er færdig med at fokusere på Wof: BfA :-) Jeg er også stor fan af Spiderman, og jeg var helt vildt med Batman Arkham- serien, så det her spil skal også have et skud. Det ser hvert fald meget lovende ud!
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre

Socialt Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Det er ALT for fedt. Det er ikke fejlfrit, men det fangede mig fuldstændig fra start til slut. Jeg plejer ikke at have problemer med at samle alt det der nu måtte være rundt om i verdenen, men da jeg kom til challenges fik spillet en alvorlig streg i regningen. Jeg gad det ikke i batman spillene og jeg gider det ikke her. Jeg ikke har tålmodigheden til at klare dem 100% og det satte desværre en stopper for at jeg kunne få samlet alt og opgraderet det 100%. Men jeg fik samlet alt andet.

Det var alle pengene værd og jeg er sikker på jeg kommer tilbage til den senere, for endnu en gennemspilning. Ellers kommer der jo et par DLC's, som jeg er spændt på at se hvad er. Der kommer også en new game+ feature, som også sagtens kunne lokke mig tilbage til endnu en omgang. Skal dog lige have kigget på tomb raider også .

Men sidder der nogen udover Cox og kigger med, som endnu ikke har spillet, så kan det på det varmeste anbefales. Så måske hold øje med det på PS store når det kommer på tilbud (hvis det er det der holder jer tilbage), de plejer at give en god rabat når det er

Administrator Forum Senior Thalanoth's Avatar

Wtb PC release
    "Hotkey baseret combat er fyldt med nederens nektar" - Kebra

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Har købt det, men venter med at spille det før jeg er i Portugal(Yes, jeg har plads og vægten, så den kommer fandme med mig!) som et "noget at lave om aftenen når vi ikke er ude" spil. Har dog installeret det for en sikkerheds skyld.
    Last edited by Daikoi; 14-09-2018 at 15:09.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Jeg fik i øvrigt min fra coolshop. Pre-ordered et par dage inden release. Fik en kode tilsendt som jeg ikke aner hvad er til - intet link eller forklaring om hvad det var. Troede det var til at aktivere spillet, så jeg ventede til spillet ankom for at se, men nope. Det skulle bare installeres fra disk og så var det det. Jeg sendte en mail til coolshop, men jeg tror de har glemt kodeordet til deres mail, for jeg har intet hørt tilbage og har ikke fået kontaktet dem siden.

Nogen der har fået en lignende kode og ved hvad den er til?

Edit: Det er bare en standard nordic edition jeg købte, ikke nogen special edition, så der burde umiddelbart ikke være noget ekstra med til den - men så må man vel også forvente at det stod et eller andet sted?
    Last edited by Moody; 14-09-2018 at 16:48.

SD Medlem Forum Elder Deadlock's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Jeg fik i øvrigt min fra coolshop. Pre-ordered et par dage inden release. Fik en kode tilsendt som jeg ikke aner hvad er til - intet link eller forklaring om hvad det var. Troede det var til at aktivere spillet, så jeg ventede til spillet ankom for at se, men nope. Det skulle bare installeres fra disk og så var det det. Jeg sendte en mail til coolshop, men jeg tror de har glemt kodeordet til deres mail, for jeg har intet hørt tilbage og har ikke fået kontaktet dem siden.

Nogen der har fået en lignende kode og ved hvad den er til?

Kunne det ikke være til den her pre-order bonus?

Spider-Man PS4 Pre-Order Bonus: Spider-Man Standard Edition

Players who pre-order the standard edition of Spider-Man will obtain several unique digital items. Here’s what you’ll be receiving when you pre-order the game:

• Spidey Suit Pack – Grants players instant access to three different suits including the Iron Spider suit from Avengers Infinity War, the Spider-Punk suit, and the original Velocity Suit.
    • Skill Points – Gain an early advantage by obtaining extra skill points at the beginning of the game, allowing players to unlock abilities like increased web-slinging speed and more.
    • Unlocking Spider-Drone Gadget Early – Obtain the mobile Spider-Drone that lets players distract and web up enemies.
    • Spider-Man PS4 Custom Theme – Customize your PS4 dashboard with artwork from the legendary comic book artist Adi Granov.
    • Spider-Man PSN Avatar – Swap your usual PSN profile avatar with the bold White Spider icon.
    Last edited by Deadlock; 14-09-2018 at 16:50.

Dunno, måske. Men kan da se at jeg umiddelbart har fået alle suits (ikke sikker på velocity suit, men de 2 andre har jeg helt sikkert). Skill points har jeg dog ingen ekstra af fra start. Der starter jeg i 0, så det kan godt være sådan noget. Men der står bare ingen steder hvor man indtaster den kode. Det eneste der var i coveret var disk'en og en meget basic control oversigt.