Results 1 to 8 of 8

Thread: Rogue Ansøgningen!

Default Rogue Ansøgningen!

• Er du over 18 år: Ja, 26 somre!
    • Discord Navn: Feedelcastro
    • Hvilket spil spiller du: World of Warcraft, League of legends, Overwatch, PUBG - Dog går min tid foran skærmen mest med WOW for tiden.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Fordi at jeg betalte for at skifte server over til jer! Ej, jeg har lavet et par m+ sammen med nogle fra SD og jeg har været med i to raids nu. Jeg synes i er rare at snakke/spille med.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Igennem Linuh.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Linuh og Dronkie IRL - Og efterhånden dem der er med i raid
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja det har jeg
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Min søn hedder Albert og er heldigvis ikke en prins. Jeg er kun sjov når jeg ikke sover. Min kone har altid ret.

SD Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Feedelcastro og velkommen til vores forum

Din ansøgning får lov at stå et par dage, så resten af SD kan se vi har fået en ny ansøgning. Derefter vil enten jeg selv @Luxi eller @Neiro komme med mere info til dig.

Du er allerede nu velkommen på vores discord: https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Mvh
    Najsen // Rekruttering

Meget fornemt, mange tak
    Vi tales ved en af dagene

Hej @Feedelcastro

Velkommen til Semper Danica. Når jeg læser din ansøgning fornemmer jeg altså det ikke er en som er brugt lang tid på hvilket ikke er et krav. Men jeg er altså nysgerrig. Kan du ikke uddybe det lidt, så jeg sikker på en Trial er meget tæt på.

Mvh Neiro
    Last edited by Neiro; 12-10-2018 at 18:49.

Hej @Neiro
    Jeg give det et forsøg

Jeg hedder i virkeligheden ikke Feedelcastro. Mit navn er Kasper og jeg er 26 år gammel, bor på fyn med min kone og mit 1 årige barn. Jeg har lige siden starten af Legion, ledt efter et guild, jeg gerne har ville joine og da jeg har været horde på Ravencrest, har det været tæt på umuligt! Da jeg hørte om SD, var jeg slet ikke i tvivl om at jeg ville passe rigtig godt ind. Jeg hørte i øresneglen at i var nogle virkelig herlige personer, hvor der er plads til alle - og det kan jeg jo kun bekræfte er sandt, ud fra den tid jeg har været med inde på jeres Discord. Jeg er en mand af få ord - men når man lærer mig at kende, bliver det hurtigt anderledes.
    I er meget velkomne til at spørge mig hvis der er mere specifikke ting i gerne vil vide om mig, havde lidt svært ved at vide præcist hvad der skulle uddybes, men håber det gav et bedre indblik
    Hilsen Kasper.

Hej @Feedelcastro

Du skal ikke være specifik, du skal bare gør det på din måde. Ville bare gerne have lidt mere på og det gør du glimrende. Vi respektere folks forskelligheder her i Semper Danica. Og for mig personligt er det en af grundene til jeg holder så meget af at være her. Men til sagen

Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag 13-10-2018

Jeg selv, @Najsen & @Luxi er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil ha’ vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Lav evt. et /who på Semper Danica & hør om der er nogen der kan invite dig til trial
    Henvis til at din ansøgning på forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekr. teamet
    HUSK at komme på forum 1 gang om måneden (Ja - det er et krav)
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores discord her; https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: www.test.semperdanica.dk/SD
    SD facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    Youtube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q

Mvh

Neiro // Rekrutterings Sergent
    Last edited by Neiro; 13-10-2018 at 20:52.

Socialt Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til
    Øff

Mange tak for det, det vil jeg med glæde tage i mod.
    Det gør jeg med det samme - vi tales ved i guild!