Results 1 to 16 of 16

Thread: Social Member - Naimlik (WoW)

SD Trial Forum Fledgling
    Spil
    WoW

Default Social Member - Naimlik (WoW)

Hejsa!
    Jeg er lige startet på at spille WoW igen og for første gang i næsten 10 år har det fanget min interesse! Jeg kunne derfor godt tænke mig at have en lidt mere fast holdeplads i spillet, hvor jeg måske også med tiden kan finde nogen at spille med enten i PvP eller PvE, hvad jeg nu lige tænker kunne være sjovt. Derudover kender jeg flere der har været medlemmer af Semper Danica og som har talt godt om jer, så jeg håber I vil tage et kig på min ansøgning selvom jeg bare ansøger som social
    Jeg forventer at spille nogle timer (1-3) 4-6 aftener om ugen primært når min kone og vores lille datter er gået i seng (de sover begge to alt alt for meget hvis I spørger mig )

• Er du over 18: Næsten ikke, jeg er stadig i mine 20'ere (et par måneder endnu)

• Discord Navn: Naimlik

• Hvilket spil spiller du: Jeg er lige begyndt på WoW igen for første gang siden WotLK. Derudover spiller jeg en del Hearthstone, men har lidt mistet interessen, da jeg ikke føler jeg kan opnå meget mere uden at skulle bruge meget mere tid på det end jeg har mulighed for.

• Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Som jeg også var lidt inde på i introen så har jeg hørt godt om jeres guild og jeg er en rimeligt social person, så jeg håber på at det at være en del af SD kunne tilføje det sociale aspekt af WoW som jeg havde i gamle dage, men som jeg ikke har haft de sidste mange år. Derudover ville jeg synes det var fedt at have nogle at spille med, i stedet for altid at skulle finde randoms hvis man vil igennem en dungeon eller et raid. Sidst men ikke mindst, så har jeg tidligere skabt vedvarende venskaber gennem WoW, og det er jo et super fedt perspektiv at alle i guilden er danskere som jeg ved mødes IRL ind imellem

• Hvor har du hørt om Semper Danica: Jeg forsøgte faktisk at ansøge en gang for 8 år siden, efter opfordring fra flere daværende medlemmer (Oliria, Trinea, Ement, Cuber, Zipox og andre, men kan desværre ikke huske alle deres in-game navne). Helt specifikt har Oliria, som ikke længere er medlem, anbefalet mig at søge ind denne gang.

• Kender du nogen i Semper Danica: Det er godt nok længe siden jeg har talt med ham, men Jakob (Ement, eller hvad han nu hedder i dag), spiller stadig ved jeg

• Har du læst og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Yes, jeg synes det lyder rigtigt fornuftigt!

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg er ikke særligt sjov, men jeg skal se Andens jubilæums show om 2 uger, så måske I kan spørge mig der? 2, Jeg spiller aldrig om søndagen, søndage er hellige pga NFL. 3, Jeg har brugt alt alt for mange penge på Hearthstone kort de sidste 4 år

Jeg glæder mig til at høre fra jer, og forhåbentligt også spille med jer i fremtiden

Mvh Peter/Naimlik

SD Medlem Forum Trainee
    Spil
    WoW

godt at se dig igen ..det godt nok længe siden, men held og lykke med ansøgningen

jeg håber på at det at være en del af SD kunne tilføje det sociale aspekt af WoW som jeg havde i gamle dage, men som jeg ikke har haft de sidste mange år
    det er alderen, bare vent til du passere de 30
    Last edited by Actoprimos; 10-10-2018 at 9:59.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Velkommen til SD

Vores skema er ret simpelt, men du formår da at smide fyld på
    Der kommer nok 1 fra rekrutteringen snart & byder dig velkommen

Kodi

SD Trial Forum Fledgling
    Spil
    WoW

Haha der er heldigvis LÆÆÆÆNGE til! I modsætning til dig, du har da passeret de 30 for længst Jeg vidste ikke du også var her, men super fedt! Glæder mig til at spille med dig

SD Trial Forum Fledgling
    Spil
    WoW

Og jeg siger i øvrigt mange tak! Håber ikke det var alt for meget tekst :P

SD Rådsmedlem Forum Apprentice Rune's Avatar

Godt at se dig igen velkommen tilbage
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Velkommen tilbage.

Grevsen/Ismar

SD Medlem Forum Adept Strexx's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Naimlik View Post

• Kender du nogen i Semper Danica: Det er godt nok længe siden jeg har talt med ham, men Jakob (Ement, eller hvad han nu hedder i dag), spiller stadig ved jeg
    Han hedder @Konrax på forum

SD Rådsmedlem Forum Convert Pilinias's Avatar

Velkommen til(bage)
    Rigtig god fornøjelse med ansøgningen.

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

I skal ikke lukke Peter ind!

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Hej

Jeg kan forstå du har snakket med en Officer ingame omkring et invite i World of Warcraft?
    Du skal lige blive godkendt af rekrutteringen før du kommer på trial, og der kan gå op til 3 dage som der også står i vores information.

Når du kommer på trial vil du blive bedt om et kodeord til invite, dette kodeord kan man finde på vores interneforum. Giver man ikke dette kodeord eller sidder på Discord med en Officer, så får man altså intet invite.
    Og så er det en rigtig dårlig ide og bede om en "voksen" og snakke med, når en Officer beder om dette kodeord.

Hav en god dag, og jeg er sikker på en fra rekrutteringen kigger i løbet af de 3 dage

SD Trial Forum Fledgling
    Spil
    WoW

Hej Shakazu

Som jeg også forsøgte at sige til den jeg talte med så havde jeg misforstået en tidligere post her på tråden, det undskyldte jeg også.

Og så lige for at udrede, så forsøgte jeg at sige jeg ville vente til en voksen havde kigget på min ansøgning og så vende tilbage. Med voksen mente jeg en der kunne tage en beslutning omkring det, og der må jeg selvfølgeligt undskylde at jeg fik formuleret mig dumt, det er bare dårlig intern humor som jeg selvfølgeligt ikke kunne forvente at andre ville forstå

SD Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Vi kan alle komme til at dumme os

Men et hej får man nu alligevel og velkommen til vores forum

Din ansøgning får lov at stå et par dage, så resten af SD kan se vi har fået en ny ansøgning. Derefter vil enten jeg selv @Luxi eller @Neiro komme med mere info til dig.

Du er allerede nu velkommen på vores discord: https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Mvh
    Najsen // Rekruttering

SD Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Hej igen @Naimlik

Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag. d.

Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial
    Jeg selv, @Neiro & @Luxi er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil ha’ vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Lav evt. et /who på Semper Danica & hør om der er nogen der kan invite dig til trial
    Henvis til at din ansøgning på forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekr. teamet
    HUSK at komme på forum 1 gang om måneden (Ja - det er et krav)
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores discord her; https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre meider – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: www.test.semperdanica.dk/SD
    SD facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    Youtube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q

Mvh
    Najsen // Rekrutterings officer
    Last edited by Najsen; 12-10-2018 at 16:50.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar
    Spil
    WoW

Tak for de gange du har været med på onslow, samt aktiv på forum! Ind med ham

SD Trial Forum Fledgling
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Tak for de gange du har været med på onslow, samt aktiv på forum! Ind med ham
    TAARK <3