Results 1 to 10 of 10

Thread: Sch (Mage) Social ansøgning

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Default Sch (Mage) Social ansøgning

Hej Semper Danica

Jeg har et stykke tid overvejet at søge ind til jer, men har lige lurerpasset lidt da der egentlig var godt gang i den guild jeg var i på Al'akir. Derudover skal jeg også Realm Transfer alle mine chars over til jer. Det er jeg klar på nu, hvis i vælger at lukke mig ind

Jeg er 31, kone og 1 barn sat i verden for 4 år siden, og et mere på vej.

Det eneste spil jeg spiller er World of Warcraft. Startede i cracked beta, derefter i beta og herfra har jeg spillet alle expansions. Nogle mere end andre.

Jeg started ved release i en stor dansk guild på allience siden på Ravencrest. Hed den Northern Alliance? Jeg er simpelthen blevet i tvivl.
    - Tempest/United (warrior dps)
    - Argentum (AQ-Naxx, maintank)
    - Herefter fuld pvp med Nelle's farmteam (Morfars hunter). Det var sørme hårdt arbejde. ca. 8-10 timers PvP om dagen så vi kunne få folk i rank 13 på skift. Jeg nåede det ikke

I Burning Crusade blev jeg mage, og har spillet med venner det meste af tiden.

WoTLK var jeg i Smart Casual langt størstedelen af expansionen hvor vi kørte alle raids igennem på Heroic'ish.

Panda, Cata, Legion var jeg meget casual og fulgte en gruppe venner hvorend de nu var.

Jeg vil gerne være medlem af SD på grund af det åbentlyse gode sociale sammenhold i har, og har haft gennem årene. For mig, er det bedste ved spillet, den måde man spiller sammen på. Jeres navn har poppet op i ny og næ siden 2005-ish, så har fulgt med på sidelinjen.

Discord Navn: Sch
    Kender du nogen i Semper Danica: Højst sandsynligt nogle stykker. Men ihvertfald Berleburg (Saenjaina). Mest IRL, da vi er vokset op på samme vej.
    Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Naturligvis, og virker meget fornuftigt.
    Fortæl 3 sjove/deprimerende ting om dig selv:
    Jeg har ganket mange af jer i Molten Span - og selvfølgelig nok også omvendt.
    Jeg har lært min datter at prutte på sin mor, og hun vil simpelthen ikke stoppe med det.
    Min mage og warrior har mere end 300 days played til sammen. Og så er der mine alts. Hmm.

Jeg håber i vil tage mig i betragtning - og ser frem til at høre fra jer.

SD Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Sch
    Jeg forstår ikke helt hvorfor du har lavet endnu en ansøgning?
    https://www.semperdanica.dk/threads/59988-Sch-(Mage)

Hej tilbage.

Jeg prøvede at lave en igår, men har ikke kunne se den.

Den du linker til, kan jeg heller ikke se.

"Invalid Thread specified. If you followed a valid link, please notify the administrator"

Nå for pokker ! Vi lader denne stå så :P

Hej @Sch og velkommen til vores forum

Din ansøgning får lov at stå et par dage, så resten af SD kan se vi har fået en ny ansøgning. Derefter vil enten jeg selv @Luxi eller @Neiro komme med mere info til dig.

Du er allerede nu velkommen på vores discord: https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Mvh
    Najsen // Rekruttering

Det er bare i orden. Tak for det.

Jeg er allerede på jeres Discord og lurerpasser

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar
    Spil
    WoW

Held og lykke, Sch. Hvor er det sjovt at se dig applikere hertil også.

WoW Sergeant Forum Recruit
    Spil
    WoW

Hej @Sch

Vil starte med at byde dig velkommen til Semper Danica, syntes du har skrevet en god ansøgning med lidt mere dybde i hvad vi ellers ser. Og det kan jeg sq godt lide.

Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag 12-10-2018

Jeg selv, @Najsen & @Luxi er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil ha’ vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Lav evt. et /who på Semper Danica & hør om der er nogen der kan invite dig til trial
    Henvis til at din ansøgning på forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekr. teamet
    HUSK at komme på forum 1 gang om måneden (Ja - det er et krav)
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores discord her; https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: www.test.semperdanica.dk/SD
    SD facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    Youtube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q

Mvh

Neiro // Rekrutterings Sergent
    Last edited by Neiro; 12-10-2018 at 19:51.

Tak for velkomsten.

Jeg får lige gjort mine karakterer klar til Realm Transfer her i weekenden, og tager fat i jer på søndag/mandag.

Vi ses

SD Medlem Forum Learner Xean's Avatar
    Spil
    WoW

Tarren Mill Characters
    Xeán - Deathknight

Ceán - Druid
    Seanbobswagg - Monk