Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 117

Thread: ANDRE SPIL....

Jeg har lige prøvet freelancer demoen, jeg må sgu sige at det er pisse flot og det er det første "Space" game med dette gameplay, jeg har set...

Jeg skal helt klart have det fulde!!!
    Boo-Ya

Forum Convert

/fixx

skal jo lige vide hvilken server du er startet på så kan du da godt få en guidet tur i AO :wink:

hvis du altså ikke har stødt ind i nogle af de andre endnu

Thalanoth....

Har du gennemført spillet endnu (Freelancer)?

Jeg er nået til sidste kamp (Tror jeg), det an man jo umuligt klare... der er 1 mill Nomads over det hele og så vil de ha at man skal smadre nogle generators... jeg er løbet tør for shield batteries og nano bots.... Jeg er fucked....
    Boo-Ya

Guest

J-cops: ja de sidste missioner er pretty damn tough

En taktik jeg brugte på nogle af de andre steder hvor der var generators man skulle smadre var at placere mig næsten helt op at de shield generators, slukke moteren og strafe rundt om dem og skyde på dem, så vidt jeg husker gjorde jeg også det på sidste mission

Yeah!!!

Jeg fik endelig gjordt det af med de sataner, så kan de lære det!!!

Ved du om man kan få sit eget battleship eller cruiser til at flyve rundt i?

Jeg har den der anubis nu her og den er ikke noget at råbe hurra for i forhold til de andre!
    Boo-Ya

Guest

Nææ man kan ikke få de store ships

Men tag og spar en mil sammen og tag på eventyr i Sigma og Omicron systemerne, der kan du finde nogle kickass våben og købe nogle kickass ships

Det er tough der ude men det kan betale sig, sig til hvis du skal bruge nogle kordinater...

Skal jeg være helt ærlig, er jeg totalt forvirret når det kommer til kordinater. Jeg fulgte bare missioner og der er der jo hele tiden et waypoint...

MEn jeg har kigget lidt på Det der map og det burde ikke være skide svært at finde ud af!

1 mill!? Det kommer fandme til at lang tid.... hvorfor en mil?
    Boo-Ya

Guest

Det gør det en del nemmere hvis jeg skal guide dig hen til et bestemt sted at du kan læse finde ud af det med kordinaterne på kortet

En mil er bare et ca. tal, der er et ship der koster 558.550 og et shield der også koster nogle hundrede tusinde, og så skal du også ha penge til shields batteries og nanobots mellem missions, og reperationer bliver hurtigt dyrt i et system med meget radiation

Shiiiit....

Jeg må hellere se at komme igang, tror lige at jeg vil blive venner med det der map først...
    Boo-Ya

Guest

Hvor har I spillet fra ?

Guest

(fløjte) en kammerat...

Forum Convert

hehe har prøvet AA-O america army online (ala Cs) pretty cool

vietcong er ok lidt mystisk men cool surrondings

black hawk dawn SP demo er for KOOOL det må jeg bare ha !!

skal i aldrig prøve AO der er en 7 day free trial hvis i sku få lyst..så kan i jo altid lige smide et tell til mig som PM eller ingame "COOLCAKE" hvis i sku ha lyst til at prøve og ha lidt hjælp :wink:

jaja spiller oz lidt CS über rate på 0,58 :shock:

Guest

Hehe...når jeg endelig gider spille, så ligger jeg på en 3.0-4.0 stykker...men ok, jeg er også stor fan af ex_interp 0.05 :-D

(Hvis i ikke ved hvad den gør, så prøv en dag at skrive det i konsollen...i laver dobbelt så mange headshots, trust me)

Og ja, når CS 1.6 kommer ud, bliver den fastlåst til 0.1, som er standard...så udnyt det mens i kan

Forum Disciple

Morgoth, det næste CS der kommer ud er da vist CS 2?! Hehehe, har da hørt mange rygter om at de ik udgiver 1.6 men springer til 2eren hvor der kommer ny grafik og sådan noget sjovt noget. Mange gider ik spille CS fordi graffiken er SÅ dårlig.......hehe, jeg forstår dem slet ik
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Guest

Oh ok, ja jeg følger ikke rigtig med i det hele mere...ved godt de er ved at lave Condition Zero...men så er den heller ikke længere...det er jo heller ikke vigtigt. Det vigtige er SWG.

....damn.....er lige startet på Freelancer demoen......jeg ville fandme også gerne have en "ven" der har det fulde :wink: :wink:

Er der forresten nogen der har spillet(eller spiller) Duelfield?

http://www.duelfield.net

Har hentet den gratis udgave men det virker ikke :?
    Så'n er det at være dum

Nogen andre der har prøvet?

Er der nogen af jer der kan huske det spil der hed Postal...?

Nu er det så'en så at postal 2 er lige om hjørnet, denne gang som et fps spil hvor man være endnu mere voldlig end i 1'eren...

POST NR. 100[/b]
    Boo-Ya

Har sldrig selv spillet det, men læst om det i Pc Player.de var vist ikke vildt imponerede

http://www.gopostal.com/

Damn det ser godt ud :shock:

Hvorfor kan de ikke finde ud af at lave sådan nogle videoer til SWG??????

http://www.blizzard.com/wow/movies/

:shock:

KÆFT DET SER GODT UD!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Kære venner

Fredag d. 28 kommer noget der nok skulle kunne hjælpe på savnet efter SWG...

Black Hawk Down udkommer, og Demoerne var flotte, men jeg har lige fået at vide at den fulde version er endnu flottere og totalt fedt. Så hvis der er andre end mig der køber det, så kunne vi lave nogle fede SD-BHD dyster.

Nam nam - must have!!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

Har Novalogic fået lavet noget der minder om AI i black hawk down ?
    I deres deltaforce spil var der stort set ingen

Forum Convert

SP demoen virkede temmelig OK faktisk

heh....Delta Force det var sjovt....for MANGE år siden...

Heh...jeg har sgu ikke råd til at købe spillet....måske hvis vi fik fat i Freelancer.....har kun prøvet demoen, man gad satme godt prøve hele spillet i MP!!

Forum Learner

Delta force BHD er ok, AI-en er ikke fantastisk, dine mates har det med at rende lidt i vejen, men stemningen er der helt klart og grafikken er flot... En lille bonus viden er at den version man ikke køber i butikkerne, også kan bruges på nettet, ligesom Freelancer

Et andet ok spil er Enclave et fantasy hack n slash, konverteret fra x-box (god konvertering :-D). Det har nok den mest effektive grafik-engine jeg har set indtil nu i et spil, min gamle (har lige opgraderet) 900 tbird med geforce 2 kørte det flydene og grafikken er supergod. Spillet er dog lidt for kort, 2 campaigns (god og ond) med ca 13 missioner i hver, og der er ingen karakterudvikling andet end man kan unlocke forskellige chars (der ser forskellige, men stort set kan det samme :?), så jeg anbefaler ikke at købe det, men hvis man har en "ven", så er det værd at få fat i :wink: