Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 117

Thread: ANDRE SPIL....

Guest

Ja Enclave's grafik er sku mucho nice
    Det lider lidt af consol konvertering problemer, men ellers er det et friskt pust i en genre der ikke er super meget af til pc

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Quote Originally Posted by Crazy J
    Har nogen her prøvet MAFIA(ja spillet jeg har jo ikke godkendt jer endnu) :wink:
    Jeps, har skam gamet en del mafia - rigtigt cool - men har dog lagt det på hylden for tiden, da jeg af en eller anden grund ikke kan få stemmer på mellem sekvenserne - alt andet lyd virker fint. Så vidt jeg ved så startede det efter jeg skiftede cpu ??? og folkene bag spillet gider ikke lave patch, de har travlt med hidden & dangerous 2 :cry:

Quote Originally Posted by crash
    Heh...jeg har sgu ikke råd til at købe spillet....måske hvis vi fik fat i Freelancer.....har kun prøvet demoen, man gad satme godt prøve hele spillet i MP!!
    *cough* edonkey *cough*

Har ikke selv prøvet freelancer (endnu), men har hørt meget godt om det, og der var da også en del på SWG officielle forum (=SOE?), der var helt oppe at køre ved tanken om at space expansion kunne blive lavet i den stil.

ER DER SLET INGEN DER GAMER RTCW ONLINE DET ER DA EN SKANDALE :cry:
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Forum Convert

har lige hentet et sødt bil spil "live for speed" som der er et par gutter der laver selv uden om de "store firms" ...

det er sgu et ok fun game lavet til online når det er færdigt det kan hentes på "liveforspeed.net" eller "liveforspeed.com"

og FUCK du kan stille på ALT,ALT undtagen downforce, men camber toein toe out osv.. det er sygt !! ved din bil,ikke så nemt (så det er godt at man kan sende setUp's til hinanden ingame :wink: )

Guest

Freelancer er meget sjovt... så længe det vare. Main 'questen' (af mangel på bedre ord) er lige lovlig kort og relativ nem. Efter man har gennemført den, kan man spille videre i bedste Morrowind stil, men det er ligsomt lidt hult... der er ikke noget formål med... overhovedet.

Lige nu sidder jeg og lamer Diablo II: Lord of Destruction. Man kan sige om det hvad man vil, men jeg har for meget samler-instink til at lade være med at spille det ops:

Forum Convert Ganiir's Avatar

Jepper, det er faktisk et okey spil. Live for Speed. Har kørt et par aftener nu og det er et udemærket online game.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Black hawk dawn RULEZ!

Efter de første 10 småmissioner, starter mission "Irene" den fra filmen - SAVLEEEE :P
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Det vil jeg give dig ret i w0000t, Det er slet ikke som nogen af de andre delta force, det er stikker helt af det spil *Løber efter det, prøver at fange det med lassoen*
    Boo-Ya

....hmmm.....der skulle vel ikke være en herinde der kan fortælle mig hvordan jeg får Tiefighter til at virke i Windows XP??? Har afsindigt meget lyst til at spille det, men det vil ikke rigtig som jeg vil?? Hjælp? :shock: :? :-D

Guest

....hmmm.....der skulle vel ikke være en herinde der kan fortælle mig hvordan jeg får Tiefighter til at virke i Windows XP??? Har afsindigt meget lyst til at spille det, men det vil ikke rigtig som jeg vil?? Hjælp? :shock: :? :-D
    Har du prøvet med kompatibilitetstilstand ?

...erh...øhh....nej det har jeg nok ikke.....

...ser du.....

...jeg aner ikke hvad
    kompatibilitetstilstand
    er

Guest

...ser du.....

...jeg aner ikke hvad
    kompatibilitetstilstand
    er

Tihi
    Højreclick på Tiefighter exe filen og vælg Egenskaber/Kompatibilitet

......nååååhh.....heh det kender jeg godt, men jeg vidste bare ikke lige at det hed sådan :-D .....men tak for rådet......det vil jeg da lige prøve 8)

Guest

...ser du.....

...jeg aner ikke hvad Citat:
    kompatibilitetstilstand
    er
    Det kan jeg godt forstå. Det hedder nemlig compatabilitymode
    Dansk sux :cry:

Jeg har også engelsk version.....
    .....men det havde sgu nok ikke gjort den store forskel selvom jeg havde haft den danske 8)

Gaaaaaahhhh! :shock:

Spillet virker - faktisk også uden brug af kompatibilitetstilstand......menmenmenmen.......je g kan ikke få mit joystick til at virke sammen med spillet...... :evil:

...nogen gode bud? :roll:

Heh - jeg har også endelige fået fat i Freelancer....menmenmen.....der er næsten ikke noget af lyden der virker....så gjorde jeg som der står i manualen under troubleshooting - og så blev det endnu værre!!!!!

...hvad fanden gør man så? :shock: ops: :cry: :?

Guest

Heh - jeg har også endelige fået fat i Freelancer....menmenmen.....der er næsten ikke noget af lyden der virker....så gjorde jeg som der står i manualen under troubleshooting - og så blev det endnu værre!!!!!

...hvad fanden gør man så? :shock: ops: :cry: :?
    Man leder på diverse forums om spillet om der er andre der har samme problem og måske også en løsning

Forum Disciple wh00's Avatar

Nogen som har kigget lidt på Sony's kommende MMOFPS "Planetside"?

Jeg syntes at det ser ret lovende ud, fed grafik og det hele....

anyways, her er et par links med lidt mere info om spillet:

http://www.planetside.com

http://pc.ign.com/articles/380/380065p1.html

http://www.gamerseurope.com/article.php?id=298

http://pc.ign.com/articles/389/389307p1.html

*mums* sir' jeg bare!

Guest

jeg syntes det ser ekstremt dårligt ud

Forum Disciple wh00's Avatar

Quote Originally Posted by Kenny
    :evil: Hva snakker du om?????????????? :evil:

Guest

tror ikke det bliver et særlig fedt MMOG!

Guest

hvis man tilhører den gruppe af tosser der betaler for fileplanet, kan man komme med i beta....

Forum Convert

Quote Originally Posted by Kenny
    Du må da gerne specifere din holdning lidt, Kenny...
    Jeg kan slet ikke se noget galt med spillets grafiske side. Til gengæld ved jeg ikke om det gameplayet kommer til at holde i længden. Løbe rundt og skyde, og... Ja... Blive ved med det... Men det er vel en typisk Crafter-holdning?
    Spillet er nok ikke liiige noget for mig, men har da alligevel skrevet mig op til en Beta-version af det.
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Har nogen af jer læst ign's Mythica artikel, hvis ikke så tag lige og gør det

http://pc.ign.com/articles/400/400220p1.html?fromint=1

Jeg må hellere advarer jer, den er temmelig lang, men man behøver jo ikke læse det hele, vel :wink:

WEEEEE, et spil bygget fuldstændigt over nordisk mytologi endda et MMO. Det kunne godt gå hen og blive helt interessant. Desværre er der ikke rigtigt nogen ingame screenies mest concept art osv.

fandt lige endnu et interview, og her behøver man ikke være insider for at se alle screensne. Så det måtte jeg jo lige tilføje 8)

http://www.gamespy.com/previews/april03/mythicapc/
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Forum Convert

Yup, jeg faldt også over Gamespys preview for ikk' så lang tid siden - og kan allerede sige, at med den mytologiske interresse jeg har for Midgård, brænder jeg sgu alligevel noget efter at få nallerne i Mythica!
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }