Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 117 of 117

Thread: ANDRE SPIL....

...og den gode Thor har fået dreadlocks....jaja....der kan man bare se....tiderne skifter

http://mediaviewer.ign.com/ignMediaP...type%3Dpartner

Forum Convert

Jaja, det kan da godt være at Mythica fokuserer en hel del på PvE (typisk MGS; se bare AC og AC2) men der er jo også en hel del FLERE ting at gi' sig til. Nam nam nam! Mythica bli'r stort, efter min mening, rigtig stort endda! Glæder mig også til at kigge nærmere til E³ - SWG, HL2, DooM III, Mythica og en masse flere - kan det blive bedre? :P :-D 8)
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

Forum Convert

Da jeg nu i godt en uges tid har holdt mig beskæftiget med Mythica og holdt nogle kontakter med folk fra MGS kontaktede de mig pludselig i dag om........

HAHAHA!! I troede nok jeg blev beta-tester eller sådan noget hva'? Næææh du, majsnar! Nå.. Øhm.. Jo, han sagde bare at spillets officielle side nu er kommet online. www.mythica.com - Nogle yderst udsøgte screenshots de har listet op af lommen derinde! Desuden er der også et bette filmsk preview, som jeg er igang med at hente..
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

Forum Convert

Ja - jow - ja - jow..... ja.....
    den er vel mægtig fed - gi'r da et bette indblik på hvad det hele handler om... et meget bette indblik, men ok

Det ska' lige siges at denne film er altså IKKE ingame - hvis nogen ellers skulle ha' den modsatte tanke. :wink:

Men hvis i sidder og stener, og har lidt tid tilovers, så ta' og download den. 8)
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

Jeg vil anbefale alle at tjekke spillet Uplink ud.

Det er ikke specielt nyt eller fancy rent grafisk, men det er fandme kuul:

http://www.introversion.co.uk

Der er vist en demo, men den fulde verison er vist til at skaffe *hosthost* :roll:

Uplink er fandme gammelt men alt for fedt....

Har spillet det for 1½ års tid siden... Man får lov til at være "Ægte" hacker og det er satme sejt at bryde ind i banker og fængsler for at lave jobs 8)
    Boo-Ya

Nu når vi snakker om at hacke, er der nogen der har prøvet denne www.try2hack.nl og tryk på under menuen start og se så hvor langt i kan komme... jeg kan ikke klare lvl 5!!!?
    Boo-Ya

Guest

tja, jeg har så ingen ide om hvordan jeg kommer forbi lvl 1 :P det er nok ik lige i den branche jeg skal tjene mine penge....

Guest

Quote Originally Posted by J-cops
    Nu når vi snakker om at hacke, er der nogen der har prøvet denne www.try2hack.nl og tryk på under menuen start og se så hvor langt i kan komme... jeg kan ikke klare lvl 5!!!?
    Jeg har ikke en dytt forstand på det der, men jeg kom da til lvl 7 eller 8 8) , men dog kun med hjælp fra Longk og min bror

Forum Disciple

Jeg fatter hat af Uplink.......hvordan hulen gemmer man de ting man downloader på sin egen comp?

Kan ingengang klare den der test ops:
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Quote Originally Posted by Dujo
    Jeg fatter hat af Uplink.......hvordan hulen gemmer man de ting man downloader på sin egen comp?

Kan ingengang klare den der test ops:

hmmm......det hele bliver eller forklaret.

Når du kopiere noget med din Filecopier, gemmes filen heri og du skal derefter smide den i den memorybank.

Eller tag et kig på forummet in de på www.introversion.co.uk - de har hjulpet mig meget.

Bare synd man ikke kan gemme , så husk at tage en backup af jeres user file fra tid til anden.

Prøvede lige det link der - er stuck på lvl 2 - men jeg kom da længere end Bardo :wink:

Guest

nu havde jeg jo heller ik lige regnet med at finde koden i source-filen. det er fandme dårlig stil... troede man sq sidde med al sit hacker-værktøj (½ pizza + cola) og se sneakers på tv3, fo at komme nogen steder... men q da være jeg sq prøve igen på et tidspunkt

Jeg har ikke en dytt forstand på det der, men jeg kom da til lvl 7 eller 8 , men dog kun med hjælp fra Longk og min bror
    Jeg gad godt vide hvordan man kommer forbi lvl 5???? (det er den med det der program man skal hente)
    Boo-Ya

hey hey hey....

Så kom Vice city til PC.

Det er da fedeste, det er 100x bedre end det oprindelige GTA 3...

Jeg tror allerede at jeg er ved at blive færdig med det, jeg er den syge gangsterboss (Total Godfather)
    Boo-Ya

Forum Convert

Ja Vice City slår GTA3 i alt!
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Jeg elsker at køre rundt på motorcykel i vice city, det er sq fedt, især med mercedes eller Candy Suxxx bag på :P
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Denne tråd er blevet låst for at undgå korruption i databasen,
    forsættes i ANDRE SPIL.... del 2

http://www.semperdanica.dk/forum/viewtopic.php?t=812

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|