Results 1 to 7 of 7

Thread: Ansøgning - Warlock - Creamiiz

Default Ansøgning - Warlock - Creamiiz

• Er du over 18 år: Ja, 32

• Discord Navn: Creamiiz
    • Hvilket spil spiller du: WoW
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Har hørt at det er en hyggelig og velfungerende guild.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Har hørt om jer fra Dusaro. Ham der lige har ansøgt jer.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Kun Dusaro der lige er kommet ind.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv:

• ​Jeg har været med fra vanilla af.

• Jeg mødte min nuværende kæreste igennem WoW og vi har nu en datter på 2 år og endnu en pige på vej.

• Er i gang med at læse Rationel væske, elektrolytbehandling og ernæring.

Hej @Creamiiz Velkommen til Semper Danica

vi lader lige ansøgningen stå lidt så alle har en mulighed for komme forbi og hilse på. Du kunne måske bruge tiden på at uddybe tingene lidt mere så vi får et bedre indblik i hvem du er som person
    Last edited by Neiro; 13-10-2018 at 22:30.

Jo, jeg kan da prøve.

jeg har vel spillet wow i 11 år, dengang spillede jeg mage og synes det var fedt at slå bjørne ihjel. Jeg skal dog hilse og sige at det tager ret lang tid at blive max lvl ved kun at slå bjørne ihjel.

Jeg har søgt jeres guild fordi jeg gennem hele legion var medlem af en lille guild hvor jeg ofte var den eneste online. Jeg var nødsaget til at pugge alt content og det var en blandet fornøjelse, nogle aftener var spild af tid. Det vil jeg gerne, så vidt muligt, undgå i bfa. Jeg har længe ledt efter en guild og helst en dansk guild. Dusaro som har sat den her ansøgning i gang og som jeg har kendt rigtig længe forslog jeres guild.

Jeg håber på en aktiv guild, hvor der er mulighed for at se så meget content som muligt. Det virker som om jeres guild kan det og det vil jeg gerne være en del af.

Jeg mødte min kone i wow, hun spillede paladin, jeg spillede også paladin, så det var et ret godt match Hun spiller ikke wow længere.

Jeg arbejder med klinisk ernæringsforskning, det er godt nok en tidsrøver. Det betyder at jeg ret ofte ikke når mine emissary quest, men er måske heller ikke det jeg prioritere højst.

Hvis der er andet i vil vide, må i endelig sige til.

./cheers Jonas

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa!
    Velkommen til SD.

Rigtig fin introduktion af dig selv. Det lyder til at SD helt sikkert er stedet for dig

Og hvor er det dog hyggeligt du har mødt din kone igennem wow! Wow kan altså noget

Hop da ind på vores Discord og få sniksnakket lidt. https://www.semperdanica.dk/threads/59478 der sidder gerne nogle online hele tiden

God fornøjelse med ansøgningen
    Last edited by Pilinias; 15-10-2018 at 16:46.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag. d.

Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial
    Jeg selv, @Neiro & @Luxi er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil ha’ vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Lav evt. et /who på Semper Danica & hør om der er nogen der kan invite dig til trial
    Henvis til at din ansøgning på forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekr. teamet
    HUSK at komme på forum 1 gang om måneden (Ja - det er et krav)
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores discord her; https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre meider – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: https://test.semperdanica.dk/SD/index.html
    SD facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    Youtube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q

Mvh
    Najsen // Rekrutterings holdet.

Super, det gør jeg

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Promotet til member