Results 1 to 7 of 7

Thread: Ansøgnin - arms warrior - Ahreon

Default Ansøgnin - arms warrior - Ahreon

Er du over 18 år: Jep, jeg er 30.

Discord Navn: Tommstah.

Hvilket spil spiller du: Jeg spiller primært WoW på min undead warrior (https://worldofwarcraft.com/en-gb/ch...en-mill/Ahreon). Derudover har jeg en ugentlig CS:GO aften med min storebror og tre venner, hvilket vi hygger os meget med. I hvert fald når vi vinder

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Fordi WoW bare er et sjovere spil, når man har nogen at spille det med, eller snakke med mens mans spiller. Derudover vil jeg gerne se noget raid content. Det er mit klare indtryk, at SD er en yderst aktiv guild, hvilket jeg sætter pris på!

Hvor har du hørt om Semper Danica: Jeg har faktisk været med i SD tidligere. Eller dvs. jeg var på trial i foråret (mener jeg det var), men personlige omstændigheder gjorde, at jeg ikke havde tid/overskud til at spille, så jeg stoppede brat. Jeg fik aldrig meldt ud til SD, hvilket jeg naturligvis beklager, men det var ikke en prioritet på daværende tidspunkt. Jeg søgte dengang ind på min hunter Asunian, men nu er jeg altså på en warrior. Jeg tvivler på, at nogen kan huske mig. Jeg nåede ikke at gøre det store væsen af mig dengang, men det har jeg tænkt mig at gøre nu. Altså i positiv forstand!

Kender du nogen i Semper Danica: Kun Dusaro som lige er kommet på trial. Men jeg håber da på at komme til at lære mange flere at kende!

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Yes, dem er jeg indforstået med!

Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    - Da jeg levelede min første character tilbage i Vanilla, en human warrior, var jeg så bange for at sætte mine talents forkert, at jeg helt lod være med at sætte dem. Det var først, da jeg var ca. level 25, at en af mine venner satte dem, da han vidste, hvad der var "the shit".
    - Jeg har engang vundet i stopdans. BEST DAY EVER!!
    - Jeg har klæbehjerne, når det kommer til sangtekster.

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Vh.
    Thomas.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Ahreon og velkommen til vores forum.

Din ansøgning får lige lov at stå 1-3 dage, så folk kan se der er kommet et nyt får til flokke, og så vil enten jeg selv, @Neiro eller @Luxi kommer med mere info.
    Du er allerede nu velkommen til at joine vores discord: https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Mvh.
    Najsen // Rekruttering

SD Medlem Forum Recruit Luxi's Avatar

Velkomme til forum

lækkert og se så udfylgt angsøning så der er masse og sætte sig til og læse

Fremragende. Jeg kigger forbi Discord i morgen!

Quote Originally Posted by Luxi View Post
    Velkomme til forum

lækkert og se så udfylgt angsøning så der er masse og sætte sig til og læse
    Så håber jeg blot, det er interessant læsning. I må endelige spørge, hvis der mangler noget

Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag. d.

Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial
    Jeg selv, @Neiro & @Luxi er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil ha’ vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Lav evt. et /who på Semper Danica & hør om der er nogen der kan invite dig til trial
    Henvis til at din ansøgning på forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekr. teamet
    HUSK at komme på forum 1 gang om måneden (Ja - det er et krav)
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores discord her; https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre meider – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: https://test.semperdanica.dk/SD/index.html
    SD facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    Youtube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q

Mvh
    Najsen // Rekrutterings holdet.

Fremragende! Jeg hiver lige fat i en af jer i morgen!

@Ahreon
    Jeg kan se du sidst var aktiv ingame for 7 dage siden, det er så fint.
    Men sidst du var på forum var i dec.
    Som du er informeret SKAL man tjekke forum MINDST én gang om mdr, ellers står man til at blive smidt ud af SD.
    Er du stadig aktiv?

Mvh
    Najsen