Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: Genansøgning - Oliria

SD Medlem Forum Warden

Default Genansøgning - Oliria

Hej alle sammen. Jeg vil gerne søge ind i SD (igen). Jeg har tidligere spillet i SD i en årrække, og har svævet lidt i periferien i årevis som ven. Efter en pause fra Wow siden starten af Legion er jeg startet op igen.

Jeg søger tilbage i SD for endnu engang at få del i det fantastiske sociale engagement i guilden, og for at spille med alle de mange dejlige mennesker i SD.

• Er du over 18 år: Ja
    • Discord Navn: Oliria
    • Hvilket spil spiller du: Wow
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Se ovenfor
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Har været medlem af guilden før/været hang-around i mange år
    • Kender du nogen i Semper Danica: Ja, adskillige
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg har 3 gange prøvet at få en datter (jeg har 3 sønner), jeg har været officer i SD og jeg har engang danset på en scene "Gangnam style" med Tristanas til en SD fest til !
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg er 29 år gammel, har 3 børn (alle drenge) og min kone har også spillet i SD i sin tid (Trinea). Arbejder til dagligt med Supply Chain.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Det var på tide
    Jeg gør en undtagelse, da du er gammel i gårde, og starter dig straks op
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag. d.

Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial
    Jeg selv, @Neiro & @Luxi er ansvarlige for trials. Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil ha’ vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i SD https://www.semperdanica.dk/threads/...-Semper-Danica
    Du tager selv kontakt ingame for character invite. Lav evt. et /who på Semper Danica & hør om der er nogen der kan invite dig til trial
    Henvis til at din ansøgning på forum (og dit forum nick) er blevet accepteret af rekr. teamet
    HUSK at komme på forum 1 gang om måneden (Ja - det er et krav)
    Udover det forventer vi også at man er aktiv på voicedelen af discord, da det her igennem er lettest at komme ordentlig ind i SD. Du finder vores discord her; https://www.semperdanica.dk/threads/59478

Du er også velkommen til at følge os på vores andre meider – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.
    Hjemmeside: www.test.semperdanica.dk/SD
    SD facebook: www.Facebook.com/Semperdanica
    Instagram: www.instagram.com/semperdanica
    Youtube: www.youtube.com/channel/UCYQAwUtzQ5jrmRIJ5q2Gq8Q

Guest Forum Convert

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

SD Medlem Forum Adept

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Jeg gør en undtagelse, da du er gammel i gårde, og starter dig straks op
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra i dag. d.
    Så vi må ikke få lov til at få nogen indsigelse imod det?

Jeg bliver sikkert ikke populær af det her, men det er et nej tak herfra, den måde som Oliria valgte at bruge sin kone/kærestes profil (hun endte så vidt jeg husker med at blive smidt ud af guilden på grund af det) til at læse/debatere i det interne forum efter han selv havde forladt guilden, det er langt over hvad jeg syntes kan tilgives.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Lad fortiden være - det er min holdning. Har altid godt kunne lide Oliria, og selvom der var en mindre forseelse for mange år tilbage, så er det bestemt ikke nok grundlag til at afslå en genansøgning. Husk også at Oliria har været en stor del af guildens ledelse engang og været et kæmpe drive i wow-afdelingen, så man skal tage det gode med det dårlige.

kæmpe herfra.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Sgu ked af at sige det, men det her er nepotisme når det er værst.

@Tristanas du kan ikke kalde det en mindre forseelse, når ledelsen den gang syntes det var så slemt, at Trinea skulle have et guild kick.

Hvis ret skal være ret, så stopper i den her trial til det er debatteret i det interne...

Jeg har intet mod Oliria, og syntes ikke hans fejl er utilgivelig, men det er min holdning. Der kan være flere der ikke mener det samme, og dem tilsidesætter i, ved ikke at høre medlemmerne først.
    Last edited by Quinn; 02-11-2018 at 8:14.

Det bliver et stort herfra.
    Oliria er allerede meget aktiv på discord & ingame, spiller med en bred flok af aktive spillere. Det er god stil.

Quote Originally Posted by Deadlock View Post

Jeg bliver sikkert ikke populær af det her, men det er et nej tak herfra, den måde som Oliria valgte at bruge sin kone/kærestes profil (hun endte så vidt jeg husker med at blive smidt ud af guilden på grund af det) til at læse/debatere i det interne forum efter han selv havde forladt guilden, det er langt over hvad jeg syntes kan tilgives.
    WoW ledelse har valgt at starte en trial, det er ikke et debatforum, men en ansøgning.

Accepter wow ledelsens beslutning.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Vi har valgt at langt de fleste (med få undtagelser) får en ny chance i SD.
    Man er nu trial i SD i mellem 1 og 3 mdr, i den periode skal vi nok opdage hvis en ikke lever op til det de skal.

Når det er sagt, så stopper debatten i en ansøgning her.
    Har man nogen større indvending er man selvfølgelig velkommen til at sende mig en PM.

Ha' en god weekend.

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Min personlige holdning er, at fortid er fortid og alle skal have en chance til og bevise sig selv igen.

Ja, han læste på det interne forum gennem en anden konto for over 5 år siden, da han ikke selv var i guilden mere. Han skrev dog kun 1 gang vil jeg gerne påpege. Den er ikke god nej, men ærligt så var det mere vane end noget andet, det jo ikke som om der står national hemmeligheder på vores interne forum.

Når det så er sagt, så skal alle medlemmer være velkommen med deres mening til ledelsen, ligemeget hvor dårligt der bliver taget imod den. Ligesom jeg kom med min personlige mening.
    Alt information bliver debatteret, men der bliver ikke lukket for ansøgningen. Det er derfor vi har op til 3 måneder ansøgnings tid som det hele kan blive diskuteret under.
    Last edited by Shakazu; 02-11-2018 at 10:07.

SD Medlem Forum Warden

Det er godt at se at SD ånden lever endnu, og at mange stadig føler et stort ansvar for guilden.

Jeg kan sagtens forstå Deadlocks holdning, og accepterer fuldt ud at ikke alle synes lige godt om min ageren - no hard feelings. Jeg skal være den første til at indrømme at jeg ofte pressede citronen, og gik på kanten af "acceptabelt" de forrige gange jeg var i SD. Jeg håber dog at alle forstår, og anerkender, at jeg altid handlede ud fra min overbevisning om hvad der var bedst for SD.

Sidst jeg var i SD, og selv var del af ledelsen forresten, var der en hæftig debat omkring guildens regler og retningslinjer. I særdeleshed omkring hvor "åben" SD skulle være og hvordan ansøgningsprocessen og mulighederne for at være med i guilden. Alle der var med i guilden dengang bør kunne nikke genkendende til den debat. Jeg var nok en af de mest aktive debatører for den fløj, der mente at SD skulle være mere åbent, og det blev til nogle ophedede diskussioner både i ledelsen og forummet generelt.

Meget af det der skete dengang, skal ses i lyset af dette. Det handlede om at udstille nogle situationer hvor jeg (og andre) mente at SD spændte ben for sig selv, ved at være for lukket. Den nævnte episode fandt sted, efter at jeg havde flyttet min main char over i en anden guild - og prøvede (forgæves på det tidspunkt) at kunne spille med SD med en alt. Dengang kunne man ikke være social member hvis ikke man kunne opfylde en række krav, bl.a. at man ikke måtte have sin main i en anden guild. Derfor kunne jeg hverken være del af guild chatten, eller forummet. Det på trods af at jeg dagligt spillede med masser af folk fra SD. På det tidspunkt var Trinea stadig i SD, og jeg brugte derfor hendes konto til at følge med. Det gjorde jeg selv ledelsen opmærksom på (ved at tilkendegive det på forum) og derved blev Trinea også kicket.

Jeg respektere at mange ikke synes det var ok, men i må endelig ikke tro at jeg havde "onde hensigter". Hvis nogen har lyst, så vil jeg hjertens gerne snakke om det på Discord eller over PM. Jeg har lagt mange timer i SD, både som medlem, som del af ledelsen og på sidelinjen - og har altid følt mig som del af guilden (også selvom det ikke altid var muligt at være med ingame).

Og jeg venter gerne med trial indtil i, og vi, har haft mulighed for at snakke det igennem.

Mvh
    Anders
    Last edited by Oliria; 02-11-2018 at 10:29.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by Deadlock View Post

Og hvad med dem der synes den beslutning allerede den gang var helt hen i vejret?

Det er et debatforum for online gaming, hvor han læste et par posts fra sin kones login. Big deal. Kan virkelig ikke se det skulle drives så vidt allerede dengang.

Personligt er jeg glad for at se et aktiv som Oliria genansøge. Er slet ikke i tvivl om det er en ildsjæl der kun vil SD det bedste.

Held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Learner

Gælder det hele ikke om at have det sjovt ?, ind med ham !

Quote Originally Posted by Oliria View Post
    ......Jeg skal være den første til at indrømme at jeg ofte pressede citronen, ....
    da du ikke har presset min citron, og holder dig fra mine lime frugter "if you know what i mean"..... så kan jeg sagten tilgive dig
    Last edited by Actoprimos; 02-11-2018 at 11:12.

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Synes også, at Oliria skal have et stort velkommen tilbage. Ja han fik måske smækket lidt med døren, sidste gang han forlod guilden, men for mig viser det blot, at han var og er en der føler og brænder for SD. Jeg har ikke så mange personlige erfaringer med Oliria, men en der brænder sådan for guilden kan kun være en bonus for guilden som helhed-. Jeg mener defor, at han bare skal bydes velkommen tilbage :-)
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Endnu engang skulle man lige minde sig selv om at Oliria ≠ Orla..
    herfra.

SD Medlem Forum Warden

Quote Originally Posted by Actoprimos View Post
    da du ikke har presset min citron, og holder dig fra mine lime frugter "if you know what i mean"..... så kan jeg sagten tilgive dig
    Det behøver du ikke være bange for Acto... jeg holder mig væk fra dine citrusfrugter
    - Oliria

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Quote Originally Posted by Oliria View Post
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg har 3 gange prøvet at få en datter (jeg har 3 sønner), jeg har været officer i SD og jeg har engang danset på en scene "Gangnam style" med Tristanas til en SD fest til !
    oh my g...
    den fest havde jeg lykkeligt glemt alt om. jeg havde mareridt i ugevis
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Ej hvor hyggeligt! WB Oli

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg har 3 gange prøvet at få en datter (jeg har 3 sønner), jeg har været officer i SD og jeg har engang danset på en scene "Gangnam style" med Tristanas til en SD fest til ![/QUOTE]

Yep har også kun 3 sønner de er nu voksne, jeg var også med på scenen "ham den gamle lille tykke gråhårede" husker også Oliria som en med stort engagement i SD, som jeg gerne vil have ind igen.
    Men med Oliria's
    SD-historie mener jeg der skal være mulighed for indsigelse imod det, og ikke direkte adgang.
    Last edited by Blamage; 02-11-2018 at 19:40.
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Godt at se dig søge tilbage i SD igen @Oliria

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Welcome back på TIDE
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage
    Øff

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

Velkommen tilbage
    World of Warcraft Classic HYPEEEE