Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29

Thread: Genansøgning - Oliria

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

Velkommen tilbage Oli !

SD Medlem Forum Nestling

For det første, så synes jeg ikke det er i orden at starte en debat på Olirias ansøgning. Har man indvendinger, så bør den tages med rekrutteringen/ledelsen internt.

For det andet, så har han (så vidt jeg har læst og forstået) indrømmet at det han gjorde måske ikke var det bedste move, og har endda tilbudt at få snakket ud om det, med dem der har behov for det. Det er menneskeligt at fejle, og alle bør få en ekstra chance. Og det får Oliria netop ved en trial periode.

Når det er sagt, velkommen til(bage) Oliria!

SD Medlem Forum Warden

Quote Originally Posted by Takina View Post
    For det første, så synes jeg ikke det er i orden at starte en debat på Olirias ansøgning. Har man indvendinger, så bør den tages med rekrutteringen/ledelsen internt.

For det andet, så har han (så vidt jeg har læst og forstået) indrømmet at det han gjorde måske ikke var det bedste move, og har endda tilbudt at få snakket ud om det, med dem der har behov for det. Det er menneskeligt at fejle, og alle bør få en ekstra chance. Og det får Oliria netop ved en trial periode.

Når det er sagt, velkommen til(bage) Oliria!
    Mange tak, og tak til alle som har droppet en hilsen!
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Promotet til medlem