Results 1 to 7 of 7

Thread: Genansøgning -Tordentrolden eller Trailertrolden som af jer kaldte mig

SD Medlem Forum Greenhorn Tordentrolden's Avatar
    Spil
    WoW

Default Genansøgning -Tordentrolden eller Trailertrolden som af jer kaldte mig

Hej SD

Jeg håber i alle har det godt, og jeg håber i kan huske hvem jeg er. Til eventuelt nye ansigter har jeg været medlem af SD i næsten 2 år, kun med undtagelse af et par længere rejser. Jeg plejede at være med på TNT.

For snart 8 måneder siden rejste jeg afsted til Tyrkiet for at forfælge min drøm om at være guide. Det har været en oplevelse for livet og jeg er nu tilbage. Jeg har snart været hjemme i 3 uger, og har faktisk spillet wow de sidste 2 uger, men jeg har bare lurket lidt i baggrunden, for at se om det stadig var noget for mig. Jeg ville elske at kommet tilbage og raide med jer, hvis det er muligt. Jeg syntes dog det ser ud til at jeres teams er pænt fyldt op. Jeg har startet med at lvl en shaman til 120, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at begynde at spille tank. Jeg har spillet tank i M+ i legion en hel del, men jeg kunne godt tænke mig at maine en tank. Jeg ved ikke om der er nogen der har brug for en tank, men i så fald vil jeg gerne spille DPS og så være off-tank eller sådan noget.

Jeg har set at 2 af de medlemmer jeg plejede at spille meget sammen med Lokoid og Kaffe begge har forladt SD imens jeg har været væk, det er jeg selvfølgelig ked af at hører. Men jeg håber på der stadig er mange andre gamle kendinge tilbage.

Min IRL situation lige nu er jeg siden jeg er kommet hjem bare har holdt ferie, og jeg skal nu til at finde et arbejde. Alt afhængig af hvad jeg finder af arbejde bliver vil jeg enten blive i Danmark, indtil jeg skal studere til sommer, ellers vil jeg tage en sommer sæson som guide igen til sommer.

Jeg håber på at hører fra jer.
    Mvh. Tordentrolden

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar
    Spil
    WoW

Ser umiddelbart ud til at du stadig er medlem. @Najsen

SD Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Tordentrolden
    Du er som Agge nævner stadig medlem i SD, så du beder bare en der kan invite in game om et invite.
    Husk at find invite password her på forum

Havde faktisk glemt vi kaldte dig trailertrolden xD kan ikke engang huske hvordan vi startede på det xD velkommen tilbage

SD Medlem Forum Learner Xean's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by kafftastic View Post
    Havde faktisk glemt vi kaldte dig trailertrolden xD kan ikke engang huske hvordan vi startede på det xD velkommen tilbage
    Man kan ikke have en trailertrold uden jydekrog
    Tarren Mill Characters
    Xeán - Deathknight

Ceán - Druid
    Seanbobswagg - Monk

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

@Tordentrolden

Tror jeg smed dine toons ud af guilden i wow da jeg var officer, pga. inaktivitet der.
    Dem får du jo bare invited ind igen & Velkommen tilbage

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Trailer, trailer, trailer