Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 61

Thread: Knap så dynamisk SD ?

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Default Knap så dynamisk SD ?

@Shakazu

Du valgte at lukke @Palihz tråd.

Dette er ikke for at genoptage tråden, men mere et forsøg på at tilkendegive, at jeg langt fra er enig i din begrundelse for at lukke tråden, og jeg er heller ikke enig i måden du vælger at lukke den på.

For det første vælger du at bringe et partsindlæg.
    Uden her at diskutere indlæg i Palihz tråd, mener jeg det er meget forkert at komme med et partsindlæg, for derefter at lukke tråden ned, og dermed fratage folk muligheden for at diskutere DIT partsindlæg.

Dernæst vælger du bl.a. at lukke tråden med følgende begrundelse:
    "Grænsen er nået for hvad DU gider se på, så DU vælger at låse tråden. "

Hvad skete der lige her ?? Der forsvandt dynamikken ?!
    For det første, synes jeg det var en god tråd, med god og relativt sober diskussion, på trods af emnet ligger mange meget nær. Det er engagerede medlemmer der giver deres mening til kende. Så kan retorikken godt nogen gange blive lidt hård, men det ændrer jo ikke, at der fra begge sider var nogle rigtig gode pointer.

For det andet, er jeg grundlæggende uenig i, at en tråd skal lukkes fordi en enkeltperson ikke gider se på det, og derfor egenhændigt vælger at lukke en tråd.

Det burde ene og alene ske med udgangspunkt og begrundelse i SD.
    Hvad du gider og ikke gider er uvæsentligt.
    Men hvis ledelsen mener, diskussionen i en tråd er dårlig for guilden, tonen er for grov eller lignende, fair nok, så skriv det - gerne med begrundelse - hvorefter ledelsen så kan vælge at lukke tråden.

Muligvis jeg har misforstået dit budskab. Men en lukning bør bare ikke ske, først med et partsindlæg, og derefter som om det er surt opstød hvor du eller en anden bare ikke "gider" se på det mere. Det er for usagligt, og ikke videre respektfuldt for hverken guilden eller medlemmerne.

/Turbo

Last edited by Turbo; 07-11-2018 at 18:53.

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Muligvis jeg har misforstået dit budskab. Men en lukning bør bare ikke ske, først med et partsindlæg, og derefter som om det er surt opstød hvor du eller en anden bare ikke "gider" se på det mere. Det er for usagligt, og ikke videre respektfuldt for hverken guilden eller medlemmerne.
    Jeg må stemme i her, jeg sendte også samme input til Shakazu. Fair nok at lukke en tråd, det er sket før og hvis det bare er to sider der råber om kap så kommer der intet godt ud af det. Men det er vigtigt man så ikke tager det sidste ord og så lukker. Der bør være en professionel opdeling mellem en persons holdninger (debat deltagelse) og så moderationen af den debat. Hvis man gerne vil deltage i debatten som deltager, så bør moderation klares af en kollega der ikke deltager. Det er god debat stil

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar
    Spil
    WoW

Jeg syntes det var fair nok at lukke den.. Det var lige som en debat der gentog sig selv for 22'ne gang med samme deltagere og intet nyt under solen.

Mener også han giver en meget god begrundelse for, hvorfor ledelsen har valgt den vej den nu har .. og på samme tid invitere ledelsen nye kræfter til for at de kan være med til at præge SD den retning de ønsker.

Shaka er formand for SD og han taler på ledelsens vegne.. Så kan vi ord kløve, men det laver ikke om på det alligevel.

Jeg bakker ledelsen 100% op her.
    Last edited by Huntnez; 07-11-2018 at 21:35.

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Lad mig lige forstå dig ret.
    Dette er ikke for at genoptage den lukkede tråd, men du vælger alligevel og starte en hel ny tråd med næsten samme navn, i stedet for og sende mig en privat besked?

Jeg har deltaget i den debat, men blev ignoreret ligesom både Naja og Pilinias.
    Der står intet nyt i den sidste post, jeg gentager hvad der allerede var skrevet på den forrige side, som jeg starter med og skrive i min post.

Flere medlemmer og flere fra ledelsen sagde jeg skulle lukke den for længe siden, men jeg sagde vi skulle lade den køre lidt endnu i håb om folk fik det hele ud, men til sidst blev der gentaget de samme emner hele tiden.

Jeg forstår virkelig godt hvorfor vi har så svært ved og få nye, unge mennesker til og bruge forum. De gider ikke det her forum krig, de vil bare have det sjovt inden i spillet. Der er så mange som har sendt beskeder til ledelsen om, at de ikke føler sig hjemme i Semper Danica fordi de bliver angrebet på forum af ældre medlemmer. Derfor vælger de og bruge Discord voice delen i stedet for.

Forum Warden Lingmao's Avatar

@Kebra
    IMHO 100% rigtig i forhold til moderation. det burde være sådan altid.

men
    Jeg er altid glad for at se så meget engagement der er i såen nogle her tråde
    min hjerne får det nemlig altid omsat til at dem der råber vagt i gevær eller er utilfredse melder sig under fanerne til at hjælpe lidt mere til i fælleskabet.

Husker det som shaka stod mutter alene lige pludselig, og nok derfor han lukkede den anden tråd.
    selvom det er lidt forkert, så kan jeg sku godt forstå hvis han nu skulle sidde og føle sig lidt ilter,

han er jo samt andre netop nogle af dem der frivillig sidder og bruger tid på det fællesskab/guild han godt kan lide.
    hvor der nok er plads til flere omkring det runde bord, så føler jeg at der er mange der tyer til kuglepinden istedet for at trække i arbejds tøjet.

nogle gange er der ikke overskud til det i IRL. men burde man så ikke også lidt igen at fyre kritik af fra en bredside, eller måske hvertfald formulere det på en mere respektable måde.
    (hvilket er noget jeg personligt også har gjort, er bestemt ingen engel på)

men af alle folk, så skal jeg sku nok blande mig uden om det, ville bare lige servere lidt guf til tankerne. man eventuelt lige kunne lidt tygge på .
    Last edited by Lingmao; 07-11-2018 at 20:04.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Quote Originally Posted by Shakazu View Post
    Lad mig lige forstå dig ret.
    Dette er ikke for at genoptage den lukkede tråd, men du vælger alligevel og starte en hel ny tråd med næsten samme navn, i stedet for og sende mig en privat besked?

Jeg har deltaget i den debat, men blev ignoreret ligesom både Naja og Pilinias.
    Der står intet nyt i den sidste post, jeg gentager hvad der allerede var skrevet på den forrige side, som jeg starter med og skrive i min post.

Flere medlemmer og flere fra ledelsen sagde jeg skulle lukke den for længe siden, men jeg sagde vi skulle lade den køre lidt endnu i håb om folk fik det hele ud, men til sidst blev der gentaget de samme emner hele tiden.

Jeg forstår virkelig godt hvorfor vi har så svært ved og få nye, unge mennesker til og bruge forum. De gider ikke det her forum krig, de vil bare have det sjovt inden i spillet. Der er så mange som har sendt beskeder til ledelsen om, at de ikke føler sig hjemme i Semper Danica fordi de bliver angrebet på forum af ældre medlemmer. Derfor vælger de og bruge Discord voice delen i stedet for.
    Den sidste del er jeg så absolut ikke enig i.
    Forumkrig er ikke noget vi har haft siden nogle tosser splittede guilden op i BDO.
    Det fnidder vi læser nu om dage er peanuts.
    Og jeg tror nu nok de gamle i SD også bare gerne vil hygge i de spil de spiller.

At de ældre SDere skulle chikanere de unge så meget at de er nødt til at vælge Discord i stedet for forum og at de ikke føler sig hjemme.
    Seriøst?
    Som om de unge i dag ville have svært ved at kapere vores sprog på forum.
    De er langt hårdere i deres talemåde end vi selv var på samme alder,
    så at de skulle føle sig nødsaget til ligefrem at flygte over på discord er mig en gåde.

SD Officer Forum Warden

Så sådan som det står til nu, så er der 2 grupper i SD, som ikke føler sig hjemme. Tankevækkende =)

Måske vi bare hver især skulle se indad og konstatere vi alle har fejlet, i det vi forhåbentlig brænder for, nemlig SD. Tiden er nok inde til at vi begynder at kigge fremad, alle sammen, og se på hvad vi kan gøre istedet for at kigge bagud.

Forum Warden Lingmao's Avatar

@Gadrielz
    jeg ser det nærmere som 2 grupper med gamle medlemmer, som ikke rigtig kan sammen, men finder sammen fælles grund mod den større og mere aktive gruppe.

@generalt input til tråden.
    men der er jo et easy fix til det. man kommer ingen steder ved at "stemme fra sofaen". kom ind (igen for nogle, igen) i en ledelsen.
    massere af plads, kan se der er ikke blevet ryddet om blandt inaktive medlemmer i lang tid, og man kan altid finde på noget andet at lave.

påvirk retningen på skibet, eller læn sig tilbage og nyd det serviceret krydstog.
    måske hoppe ud og træk noget frisk luft væk fra forumet og SD i noget tid for at lade batterierne op igen.

anyhow. jeg har blandet mig for meget allerede. beklager inputs hvis der er nogle der er blevet stødt over dem, holder mig væk fra debatten fra nu
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Quote Originally Posted by Turbo View Post
    @Shakazu

Du valgte at lukke @Palihz tråd.

/Turbo

Fuldstændig enig i det hele der. Sad selv og overvejede at sende en besked om det, men valgte at lade være for jeg havde nok ikke sagt noget kønt på det tidspunkt. At svare på en tråd, pege fingre af de der "gamle" og så bare lukke uden videre, det var dybt godnat

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Luk det lort her også

Socialt Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Og kommentarer som den der hjælper? Det kan man da kalde at smide brænde på bålet
    Last edited by Hardeknut; 07-11-2018 at 21:52.
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar
    Spil
    WoW

Give me an abstract plz (har ikke været på forum i 24 timer)

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    @Gadrielz
    jeg ser det nærmere som 2 grupper med gamle medlemmer, som ikke rigtig kan sammen, men finder sammen fælles grund mod den større og mere aktive gruppe.

@generalt input til tråden.
    men der er jo et easy fix til det. man kommer ingen steder ved at "stemme fra sofaen". kom ind (igen for nogle, igen) i en ledelsen.
    massere af plads, kan se der er ikke blevet ryddet om blandt inaktive medlemmer i lang tid, og man kan altid finde på noget andet at lave.

påvirk retningen på skibet, eller læn sig tilbage og nyd det serviceret krydstog.
    måske hoppe ud og træk noget frisk luft væk fra forumet og SD i noget tid for at lade batterierne op igen.

anyhow. jeg har blandet mig for meget allerede. beklager inputs hvis der er nogle der er blevet stødt over dem, holder mig væk fra debatten fra nu
    Ingen grund til at holde sig fra debatten.Den kører da helt stille og roligt i forhold til hvad vi har set før.

Syns nu egentlig ikke jeg har lagt mærke til at der ligefrem skulle være 2 dele af ældre medlemmer som ikke kan med hinanden og så som skulle finde på at finde fælles front mod de mere aktive.

Og hvem er de mere aktive?
    Er det dem som finder sammen i et et aldrende WoW men som SD beholder som mainfame ,da det er det der åbenlyst kan samles flest i samme spil?
    Er det at være mere aktiv i et gammelt SD spil mere accepteret, end at være på forum hver dag og finde sammen med andre SDere i andre spil når muligheden tilbyder sig?

Det er ved at være lidt træls med den med de gamle og nye.
    ja der er gamle og der er nye medlemmer, men sådan som tingene er sat op lige pt så kommer de nye ind fordi de ansøger til WoW.
    De kommer ikke ind for at måske finde nogle andre ældre spil som andre SDere spillere i ny og næ.
    Det er så lidt ærgerligt i mine øjne, for det er rent faktisk ganske hyggeligt i de tilfælde hvor gamle medlemmer og eks medlemmer går sammen i ældre spil.

Jeg håber da så også at der kommer et nyt fedt mmorpg som både nye og gamle joiner, så vi kan lære andre at kende end bare dem vi er vant til i ældre spil og på forum.

Vi er alle sammen vel i SD fordi vi alle godt kan lide at spille spil.
    Det startede med et spil og er siden hen blevet til mange mange flere.

Nu er vores problem så at WoW for en dels vedkommende ikke er tiltalende mere og at der ikke er noget nyt på vej som ser ud til at samle folk under samme tag igen.
    Alt ære og respekt for dem der stadig hygger sig i WoW, men hvor mange ville stadig spille WoW hvis ikke det var fordi det var i SD regi.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Ratkuul View Post
    Luk det lort her også
    Er det sådan i taler til hinanden på discord?

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    Er det sådan i taler til hinanden på discord?
    lige min tanke...

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

SD Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Jeg kan sagtens forstå man bliver frustreret over en tråd bliver låst.
    At man laver en ny tråd, i stedet for at smide en PM afsted til Shaka forstår jeg dog ikke.

Hvis man ønsker en saglig debat, så lad os lige starte med at lade være med det der hakkeri på hinanden, ellers har vi endnu en lukket tråd.
    Last edited by Najsen; 07-11-2018 at 22:52.

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    Den sidste del er jeg så absolut ikke enig i.
    Forumkrig er ikke noget vi har haft siden nogle tosser splittede guilden op i BDO.
    Det fnidder vi læser nu om dage er peanuts.
    Og jeg tror nu nok de gamle i SD også bare gerne vil hygge i de spil de spiller.

At de ældre SDere skulle chikanere de unge så meget at de er nødt til at vælge Discord i stedet for forum og at de ikke føler sig hjemme.
    Seriøst?
    Som om de unge i dag ville have svært ved at kapere vores sprog på forum.
    De er langt hårdere i deres talemåde end vi selv var på samme alder,
    så at de skulle føle sig nødsaget til ligefrem at flygte over på discord er mig en gåde.
    Om du er enig eller ikke, så ændre det jo ikke på det faktum, at vi har haft samtale efter samtale med trials og nye medlemmer, om de ikke har lyst til og bruge vores forum netop fordi de ikke føler sig hjemme. Hvor mange nye ser du? For jeg ser ikke nogen, og sådan har det været i flere år.
    De har meldt sig ud af den skriftlige del, og holder sig kun til og snakke på Discord, men det gjorde de allerede også den gang vi brugte Mumble. Og læg venligst mærke til jeg skriver snakke og ikke skrive, for der bliver ikke skrevet særlig meget på Discord, men den bliver brugt til og snakke sammen ligesom Mumble.

Det kan jo ikke være alle nye som tager fejl, og alle os gamle som har ret, vi kan virkelig ikke bare beholde vores skyklapper på tro alt er perfekt. Vi har mistet rigtig mange medlemmer over de sidste mange år, og selvom Black Desert Online delen af Semper Danica ikke gjorde det på den bedste måde, så var deres argument netop også de ikke følte sig hjemme her. Der står side op og side ned hvordan de føler sig chikaneret på forum. Det kom jo ikke ud af ingen ting 200 medlemmer vælger og flygte fra Semper Danica, ja der var også andre grunde til det, men den negative stemning på forum var en kæmpe stor faktor, og derfor var der jo heller ingen som gad bruge det.

En af vores værdier i Semper Danica er udvikling, og det en værdi der ikke er blevet set særlig højt på i rigtig mange år. Kom med forslag om hvordan vi kan gøre det bedre for alle i Semper Danica. Konstruktive forslag med hvordan man kunne gøre forskellige ting ville være helt perfekt. Det nytter dog ikke noget og sige "Flere spil" for det vil jeg virkelig også gerne, men hvordan får vi flere spil? De der små 5 mands spil er jo ikke noget man kan bygge et stort fællesskab op under.

Jeg skal nok svare på alle PMs, men min indbakke drukner lige nu i alt fra jeg er den største idiot som ødelægger Semper Danica, til jeg gør det skide godt og skal bare fortsætte.
    Last edited by Shakazu; 08-11-2018 at 4:08.

SD Medlem Forum Adept Strexx's Avatar
    Spil
    WoW

Ja der er gamle og der er nye medlemmer, men sådan som tingene er sat op lige pt så kommer de nye ind fordi de ansøger til WoW.
    De kommer ikke ind for at måske finde nogle andre ældre spil som andre SDere spillere i ny og næ.
    Alle dage er folk vel kommet ind for at spille et officielt spil? Tvivler på nogen nogensinde har ansøgt for at spille EVE Online eller lignende med SD.

Nu er vores problem så at WoW for en dels vedkommende ikke er tiltalende mere og at der ikke er noget nyt på vej som ser ud til at samle folk under samme tag igen.
    Alt ære og respekt for dem der stadig hygger sig i WoW, men hvor mange ville stadig spille WoW hvis ikke det var fordi det var i SD regi.
    Måske omkring 90% eller mere.
    Last edited by Strexx; 08-11-2018 at 9:18.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Det kan jo ikke være alle nye som tager fejl, og alle os gamle som har ret, vi kan virkelig ikke bare beholde vores skyklapper på tro alt er perfekt. Vi har mistet rigtig mange medlemmer over de sidste mange år, og selvom Black Desert Online delen af Semper Danica ikke gjorde det på den bedste måde, så var deres argument netop også de ikke følte sig hjemme her. Der står side op og side ned hvordan de føler sig chikaneret på forum. Det kom jo ikke ud af ingen ting 200 medlemmer vælger og flygte fra Semper Danica, ja der var også andre grunde til det, men den negative stemning på forum var en kæmpe stor faktor, og derfor var der jo heller ingen som gad bruge det.
    Ironisk, hvordan alle nye medlemmer, efter der er blevet slækket meget kraftigt på vores ansøgnings process, pludselig ikke kan føle sig hjemme i SD. Der er blevet råbt vagt i gevær MANGE gange af mange medlemmer i tidens løb, af netop den årsag, at vi hiver folk ind for volumen og ikke for at integrere dem som en del af vores fællesskab. Der er en grund til, at vi førhen valgte at hive folk ind der passede ind i SD, men nu er det omvendt. Nu skal SD tilpasse sig den mængde af folk vi hiver ind og så sidder I og undrer jer over, hvorfor det fungerer rigtig dårligt?

Igen, smid alle gamle SD'ere ud, hvis I føler det er dem der er problemet (og det bliver der jo ikke lagt skjul på at det er, for ledelsen har jo ikke taget nogen dårlige beslutninger), så må vi jo se om folk begynder at skrive på forum/discord. Jeg kan allerede svare på det nu, men det gider I jo nok heller ikke høre på
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Socialt Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

Jeg skal nok svare på alle PMs, men min indbakke drukner lige nu i alt fra jeg er den største idiot som ødelægger Semper Danica, til jeg gør det skide godt og skal bare fortsætte.
    Meh, ser mere ud til at du skal lære at hvis man låser en tråd skal man ikke også komme med det sidste ord.
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Mht. forum, så tror jeg ikke det handler om alder, eller nye mod de gamle.
    Glem også det pjat nogen siger med at det er nye tider hvor man er gået væk fra forum.
    Bullshit! Det er kun et spørgsmål om at gøre tingene rigtigt!

De unge nye vil sgu da gerne deltage i et forum, hvis det er DERES forum. I er bare havnet der hvor de ikke føler dette.

Der er jo 2 helt naturlige årsager til at nye bliver intimideret af det gamle.
    A - Aldersforskellen er vokset. Dengang "de gamle" var 25-35 år, der var de mere på niveau når en ung på 19-22 søgte ind.
    Idag kommer de ind til de gamle, som er 35-45 år. De er en helt anden race i forhold til når man er 22.
    B - Jo større forum bliver, desto mere intimiderende og uoverskueligt bliver det.
    Så logisk at jo voldsommere forummet er, desto sværere er det at gå i gang med for en ny.

Det svarer jo til at man som ny 22 årig medarbejder kommer ind på en ny arbejdsplads.
    Står der 10 nye kolleger som er på 25-35 år, så virker det sgu cool nok.
    Men står der 40 i alderen 35-45, så vil den 22 årige højst sandsynligt få lidt svedige håndflader

Så her er den logiske løsning (som jeg har sagt mange gange internt i ledelsen tidligere)

Drop dette gamle forum, og lave et nyt.
    Start på en frisk, hvor nye og gamle er på lige fod. Hvor I alle har 1 ting til fælles = SD.
    Et nyt forum, hvor alle starter med postcount = 0!
    Sørg for at alle skal skrive "Hej, jeg vil gerne ind" i en velkomst tråd.
    Nye og gamle er lige, og fælles om at bygge dette nye SD community op internt fra bunden.
    Og annoncer det som en event, en online fest - få alle med on day 1. Ha en fucking easter egg konkurrence, hvor de skal finde noget på forummet, og kan vinde WOW gold eller noget

Behold det gamle forum her, som et opslagsværk i et link i en pinned locked post. Der er meget relevant historik at hente her.
    Men lav et nyt forum for det gamle SD, og I vil få fælles følelse af et nyt SD - for alle i SD, ikke domineret af de gamle, og som er overskueligt for dem der er nye på forummet.
    Det gamle forum er jo ikke tidssvarende længere. Det har trængt til en makeover i 10+ år.
    Det trænger til et åbent forum for alle de gamle, som er mere et community, og et internt forum, som er relevant for SD anno 2019.

Jeg ved I allerede er i gang med noget i den stil. Jeg råder bare til at gå all in.
    Postcount 0, nyt forum, frisk SD. De skal "søge om at komme ind igen" - hvis I laver noget hvor det bare er de gamle profiler der fortsætter på en ny facade, så forspilder i chancen.

Kh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

@Talnox du taler som du har forstand.
    Ja, det er blevet letter at komme ind i SD. Og sikke et dejligt liv det har skabt in game og på Discord, kom og oplev det
    Der udover er det også blevet letter IKKE at består sin trial.

Der kommer et HELT nyt forum, netop med de ting du er inde på Wooot. Og netop blandt andet med håb om at gøre det mere indbydende og overskueligt.

SD Medlem Forum Warden Caligo's Avatar

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Ironisk, hvordan alle nye medlemmer, efter der er blevet slækket meget kraftigt på vores ansøgnings process, pludselig ikke kan føle sig hjemme i SD. Der er blevet råbt vagt i gevær MANGE gange af mange medlemmer i tidens løb, af netop den årsag, at vi hiver folk ind for volumen og ikke for at integrere dem som en del af vores fællesskab. Der er en grund til, at vi førhen valgte at hive folk ind der passede ind i SD, men nu er det omvendt. Nu skal SD tilpasse sig den mængde af folk vi hiver ind og så sidder I og undrer jer over, hvorfor det fungerer rigtig dårligt?

Igen, smid alle gamle SD'ere ud, hvis I føler det er dem der er problemet (og det bliver der jo ikke lagt skjul på at det er, for ledelsen har jo ikke taget nogen dårlige beslutninger), så må vi jo se om folk begynder at skrive på forum/discord. Jeg kan allerede svare på det nu, men det gider I jo nok heller ikke høre på
    Det var sådan her INDEN der blev slækket på den "noget omstændige" ansøgningsprocess.. Så det holder altså ikke rigtigt, med mindre kravene var strengere inden jeg joinede SD?
    Derudover så tror jeg måske @wOOOOt har fat i noget af det rigtige med tilhørsforholdet.. ved ikke om jeg tror på den med alderen som sådan, men ok
    Vil dog stadig mene at forummer i dag er en mindre del i spilverdenen end den var tidligere, desværre.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Warden Caligo's Avatar

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    @Talnox du taler som du har forstand.
    Ja, det er blevet letter at komme ind i SD. Og sikke et dejligt liv det har skabt in game og på Discord, kom og oplev det
    Der udover er det også blevet letter IKKE at består sin trial.
    Helt enig her, selvom jeg ikke har total overblik over den nuværende process, så har jeg da fulgt lidt op på det siden det sidst blev bragt op
    Men ved også hvad jeg kæmpede for af ændringer i SWTOR og BDO regi i sin tid, og er dermed yderst positiv over at der overhovedet er sket ændringer.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.