Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 61 of 61

Thread: Knap så dynamisk SD ?

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Nu var SD's rekruttering dengang heller ikke kun et thumbs up system.
    Det var krav om en personlig ansøgnings post, kombineret med saml 10 thombs, kombineret med en personlig samtale - før man kom på trial.
    Og så kørte trial nogle måneder, hvor man primært tjekkede konsistent fornuftig opførsel.

Hvis en ansøger droppede at søge ind, fordi det er for besværligt at skrive en personlig ansøgnings post, så er det der jeg mener at SD er bedre uden det "dovne medlem"
    Nu kan de copy paste en ansøgning, og skifte et par småting, så er den done. Hvis det er bedre, så er det jo fint nok
    Tilføjelse - Dette er sådan som jeg husker rekrutteringen, som den skulle være omkring 2010-2012'ish.
    Rekrutteringen har haft MANGE former, og har været under konstant justering og udvikling.
    Helt i starten var det jo "hej er du dansk? kom med i SD" (Ellers havde Virtuella aldrig haft en chance haha)
    Og vi fik mange kvajhoveder ind på den måde i starten.
    Den første regel var at man skulle være dansk, være 18+ og have noget mellem ørerne!
    Så ja, ansøgning og optagelse er forskellig fra hvert år nærmest.
    Mange er kommet ind via Guild Merges, hvor man lavede en "light rekruttering" - og det gik for det meste fint.

Jeg siger ikke jeres rekruttering er forkert nu, bare anderledes, og delvis en del af årsagen til den faldende forum aktivitet.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Ja, det var lige præcis det jeg mente.

Og jeg har heller aldrig sagt at det kun er den nuværende ledelse der har lavet fejl, det gjorde vi også da jeg selv sad i ledelsen. Jeg synes dog ikke rigtig man lærer af de fejl, som du også pointerer lidt, men man insisterer i stedet på, at ville lave sine egne uden at kigge på historikken. Ligesom dig, tænker jeg heller ikke det begreb som vi kendte det som guild sammenhold, eksisterer mere og det jeg, og mange andre af de ældre medlemmer bliver hængende for, er, jamen i korte træk, hinanden i det sammenhold vi kender hinanden i. Skal da være den første til at indrømme, at jeg kun kender, måske en håndfuld af de sidste 100 nye medlemmer der er kommet til guilden og det er der jo en naturlig årsag til. Vi færdes ikke de samme steder (forum kontra Discord) og vi spiller ikke de samme spil. Så det er jo helt naturligt. De få jeg kender, er dem der har været med til at spille nogle af de andre spil - D3, Ark osv, som vi andre stadig spiller til og fra.

SD bliver styret med store armbevægelser, men jeg mener stadig, at det mangler en meget konkret udmelding. Hvad vil vi med SD. Det virker til at SD primært fokuserer på WoW og hiver folk ind i WoW og spiller man ikke WoW, så er man bare et socialt, inaktivt medlem, som for det første ikke har noget at skulle have sagt, samt er vi overflødige. Nu bliver der lavet nyt forum. Et eller andet sted, skal SD have et reboot, så synes jeg sgu man skal slå hårdt igennem og sortere i guildens prioriteter og vælge at WoW er pt guildens fremtid. Ud med det gamle ind med det nye, i den forstand sagt, at man måske burde fjerne den sociale gruppe, specielt nu hvor svingdøren har sat sig fast i åben tilstand, så er der som sådan ingen grund til at være i en pause gruppe. Den tjente et formål for os andre, der stadig spillede andre spil sammen, men det kan vi nok også gøre andre steder.
    Der er jeg så lodret uenig. Jeg mener, at gruppen "Sociale Medlemmer" ligepræcis skal beholdes for det den er, et sted for folk der ikke spiller et officielt spil med SD men som stadig vægter det sociale i guilden højt. Nu hvor der kun er et officielt spil i SD, så mener jeg da netop, at den sociale status er mere vigtig end nogenside.
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    WoW

Synes umiddelbart at hele diskutionen er ligegyldig, dog er det nok sundt et eller andet sted at have den.
    Jeg blev medlem under SWTOR og blev herefter flyttet over til socialt medlem da swtor døde. jeg har dog ingen planer om at forlade SD, da det altid er rart at have nogen at game med når der kommer nye spil på markedet, og jeg tænker mere på SD som et Game community, end som et WOW community. synes generelt der bliver fokuseret for meget på WOW, men har også forståelsen for at ledelsen skal have et eller andet holdepunkt her i livet. i forhold til nye medlemmer etc. det er gerne de samme mennesker der sidder på discord, og spiller wow. dem som kan fordybe sig i alle spillets facetter med mere. jeg er dog ikke så tilbundsgående i spillende, og derfor er det nok den bedste løsning for mig, og sikkert mange andre kun at være socialt medlem.

Jeg er glad for at være en del af SD, om det så er på den ene eller den anden måde. Vær nu stolte af at vi har et community, som man ikke finder mange andre steder.
    Jeg forstår ikke dem som vælger at forlade SD, af den ene eller den anden grund for derefter at søge ind igen. Græsset er ikke grønnere på den anden side, medmindre man selv har brugt hormonmiddel på sin egen plæne.

Feeble
    WHO DO WE LOVE...
    WONDERDUDE, 9K DPS mage!.
    hell yeah.

Hearts Break all around me

SD Medlem Forum Acolyte

Shit jeg får lange patter af de her tråde.

Lets boil it the hell down:

Er man meget utilfreds med tingene, så stepper man op og hjælper til eller kommer videre.
    Men så mange mennesker, så kan vi ikke undgå at have lige så mange holdninger.
    Hvis der er noget der skulle skræmme folk væk, så er det tråde som denne.

SD Medlem Forum Recruit
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Wace View Post

Lets boil it the hell down:

Er man meget utilfreds med tingene, så stepper man op og hjælper til eller kommer videre.
    Men så mange mennesker, så kan vi ikke undgå at have lige så mange holdninger.
    Hvis der er noget der skulle skræmme folk væk, så er det tråde som denne.
    Could'nt Agree more.
    WHO DO WE LOVE...
    WONDERDUDE, 9K DPS mage!.
    hell yeah.

Hearts Break all around me

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Wace View Post
    Det er jo direkte løgn, det havde du sgu da i forvejen
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Helt i starten var det jo "hej er du dansk? kom med i SD" (Ellers havde Virtuella aldrig haft en chance haha)
    Og vi fik mange kvajhoveder ind på den måde i starten.
    Ok så kan man godt føle sig lidt presset når det skrives på den måde.

SD Medlem Forum Convert HrLind's Avatar

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Kan se du kun var trial i lidt over én mdr.

De 3 mdrs trial er noget vi fornyligt har indført.
    ja der kan man se hvordan det kan gå min sin hukommelse gik lige tilbage til min ansøgning for at kikke

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Synes vi skal se den her og så huske lidt på hvad vi sammen har været igennem i årenes løb.

SD Medlem Forum Apprentice Havdreng's Avatar
    Spil
    WoW

Jeg nåede ikke dramaet, så dette er alt jeg kan bidrage med

Jeg kan huske, at jeg kom ind under GW2 Her skrev jeg en ansøgning, kom på venteliste, blev accepteret, skulle spille med SD, samtale med Hest, og så spille lidt mere og derefter var jeg medlem Jeg husker ikke hvor længe det tog ^_^

Så kan de, der er imod den nutidige rekruttering, sammenholde den med overstående.
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.
    Brian: That doesn't make any sense..
    Stewie: It doesn't have to make sense when you look like this!

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

De ældste af os havde en super nem ansøgningsprocess som beskrevet tidligere.
    Jeg er enig i en del ting der er blevet gjort og uenige i andre. Generelt er jeg bare glad for, at der er nogle der gider at ligge energi i en “platform” jeg har kaldt “hjem” i over 14 år. Så mange tak skal i have for det! I slipper ikke sådan af med mig. På et eller andet tidspunkt får jeg vel tid til at bruge mere tid på gaming indtil da spiller jeg lidt når vi snuser til nogle af de nye ikke-mm titler der er. The division 2 bliver nok mit næste, hvis huset er færdigt tids nok.

Og kan i så alle sammen give hinanden en jule-SD-krammer og tale ordentligt! faktisk tænker jeg i ville kunne forklarer jer over for hinanden en hel del bedre på Discord. Syntes Fame det er smart, selvom jeg kun har brugt det til Divinity 2 med 3 andre

Edit: det er Fame over 15 år..... gucamole!
    Last edited by Quinn; 08-11-2018 at 18:13.