View Poll Results: Skal du spille Classic WoW?

Voters
84. You may not vote on this poll
  • Ja, helt sikkert

32 38.10%
  • Ved det ikke endnu

29 34.52%
  • Nej, slet ikke

23 27.38%
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 69 of 69

Thread: Classic WoW - Skal du spille?

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Quote Originally Posted by ZanZan View Post
    Frost mages var da svjh også ret ok at have med - selvom de skulle downgrade deres frostbolts for at holde hele kampen.
    yea mages (frost i MC / BWL / ZG) og fire i AQ- naxx, er også gode virkelig gode, men de skal bruge flask for at slå warriors / rogues som koster 100g pr stk men på den anden side skal warriors og rogues helst have rank 14 weapons så de er permanent top dps

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

Officer Forum Warden

Quote Originally Posted by Beawolf View Post
    Skal jeg spille Classic er det for at raide!
    Jeg synes du skal vælge den class/spec du har lyst til at spille. I sidste ende er det en char du skal holde ud i længe og lvl med, samt have det sjovt med.

Som mange har været ude og sige, så var vanilla raids så nemme at 10 folk kunne afk, og man stadig kunne cruise igennem dem. Derudover så bliver det højst sandsynligt med 1.12 talents og 16 debuff slots, hvilket gør det endnu nemmere. Mon ikke der nok også skulle blive plads til netop dig.

Pt. på private servers bliver nye raids lagt ned på en aften, og ja, hvis du skal med der så skal du nok have en af de der cookiecutter specs men ellers ser man da alle classes og specs med forskellige raid items.

Jeg regner ikke med dit mål med classic er at være først til det hele og bedst, så du kan bruge alt din tid på at booste din epeen ved at stå og flashe dit gear.
    Jeg har en forhåbning om at SD da kommer til at raide, og jeg tvivler på at folk bliver valgt fra pga. class og spec. Mon ikke vi nok skal nå at opleve det meste? Dungeons går nok også, vi plejer da at være gode til at tage os af hinanden?

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Quote Originally Posted by Freakazoide View Post
    yea mages (frost i MC / BWL / ZG) og fire i AQ- naxx, er også gode virkelig gode, men de skal bruge flask for at slå warriors / rogues som koster 100g pr stk men på den anden side skal warriors og rogues helst have rank 14 weapons så de er permanent top dps
    Det er rigtigt at rogues og fury warrs var tæt på umulige at slå, men det kræver som sagt også at de får de ekstremt vilde våben før de kan lave den slags dps, og indtil det sker, er de relativt middelmådige.

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Jeg synes du skal vælge den class/spec du har lyst til at spille. I sidste ende er det en char du skal holde ud i længe og lvl med, samt have det sjovt med.

Som mange har været ude og sige, så var vanilla raids så nemme at 10 folk kunne afk, og man stadig kunne cruise igennem dem. Derudover så bliver det højst sandsynligt med 1.12 talents og 16 debuff slots, hvilket gør det endnu nemmere. Mon ikke der nok også skulle blive plads til netop dig.

Pt. på private servers bliver nye raids lagt ned på en aften, og ja, hvis du skal med der så skal du nok have en af de der cookiecutter specs men ellers ser man da alle classes og specs med forskellige raid items.

Jeg regner ikke med dit mål med classic er at være først til det hele og bedst, så du kan bruge alt din tid på at booste din epeen ved at stå og flashe dit gear.
    Jeg har en forhåbning om at SD da kommer til at raide, og jeg tvivler på at folk bliver valgt fra pga. class og spec. Mon ikke vi nok skal nå at opleve det meste? Dungeons går nok også, vi plejer da at være gode til at tage os af hinanden?
    16 debuff slots - lad os invitere 5 afflication warlocks med!!!

Forum Elder Beawolf's Avatar

Warlock fik jeg faktisk aldrig rigtig spillet ! !!

Human Warlock kaldet Bubber ... jeg ser potentiale

Hvis man kan omdøbe sine pets, kan det så blive til ‘Bubber’s Badekar’ ?!?
    Last edited by Beawolf; 27-11-2018 at 15:25.

Bare husk at affliction locks lever af dots - og med 16 debuff slots i et 40 mands raid, så bliver dine dots sparket ud til højre hver andet sekund.

Forum Elder Beawolf's Avatar

Bare husk at affliction locks lever af dots - og med 16 debuff slots i et 40 mands raid, så bliver dine dots sparket ud til højre hver andet sekund.
    Går da fuld burn

Officer Forum Senior Caligo's Avatar

Sådan som jeg huskede det så skiftede jeg mellem affliction (primære spec) og over til destruction fra tid til anden, men mener da jeg også kørte affliction efter debuff ændringerne.. så der har nok været noget prioritering på de debuffs.. ellers husker jeg forkert..
    Men primære var affliction med et dyp i destruction.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Det er rigtigt at rogues og fury warrs var tæt på umulige at slå, men det kræver som sagt også at de får de ekstremt vilde våben før de kan lave den slags dps, og indtil det sker, er de relativt middelmådige.
    Kan ikke huske warrior, men min rogue lå altid top dps med sin blå dagger.
    Det vigtige var vist speed. Langsom mainhand og hurtig offhand.

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Kan ikke huske warrior, men min rogue lå altid top dps med sin blå dagger.
    Det vigtige var vist speed. Langsom mainhand og hurtig offhand.
    Ja husker det også sådan

I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

du har 3-4 locks men de skal stadig kaste curses XD (Ej agony eller doom)

"Sunder armor - Imp farie fire - Curse of Elements - Shadow - Recklessness - Shadow bolt debuff - Frostbolt debuff - 3x Corruption - Nightfall - "thunderfury" - Seal of Light - Seal of wisdom ) mener jeg det er der bliver brugt så er der 2 slots til deep wound ell

Der er "tiers" på debuffs så de bliver ikke Kasted af bossen med mindre de er tier 1 debuffs som Deepwound weapon proc serpen sting etc, curses er tier 3 eller 4 sammen med Sunderarmor imp farie fire
    Last edited by Freakazoide; 28-11-2018 at 23:10.

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hvad med rogues Expose Armor? Kappa

Quote Originally Posted by Freakazoide View Post
    du har 3-4 locks men de skal stadig kaste curses XD (Ej agony eller doom)

"Sunder armor - Imp farie fire - Curse of Elements - Shadow - Recklessness - Shadow bolt debuff - Frostbolt debuff - 3x Corruption - Nightfall - "thunderfury" - Seal of Light - Seal of wisdom ) mener jeg det er der bliver brugt så er der 2 slots til deep wound ell

Der er "tiers" på debuffs så de bliver ikke Kasted af bossen med mindre de er tier 1 debuffs som Deepwound weapon proc serpen sting etc, curses er tier 3 eller 4 sammen med Sunderarmor imp farie fire
    Det lyder rigtigt det der

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Quote Originally Posted by Caligo View Post
    Sådan som jeg huskede det så skiftede jeg mellem affliction (primære spec) og over til destruction fra tid til anden, men mener da jeg også kørte affliction efter debuff ændringerne.. så der har nok været noget prioritering på de debuffs.. ellers husker jeg forkert..
    Men primære var affliction med et dyp i destruction.
    Det var vist 21 points i Destro og 30 i Affliction. Det handlede om at komme ned og få de nødvendige talents der gjorde, at dine Shadowbolts kunne critte meget højt, hvis alt proccede rigtigt. Shadow Bolt var din primære damage dealer, mens Curse og Elements, Corruption, Immolate og Siphon life var fillers til at booste overall damage. DEt var først i TBC, at Incinerate i bunden af destruction tree blev nyttigt. Jeg husker tydeligt mit shadobolt spam i MC og BWL :-P
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

Quote Originally Posted by Cox View Post
    Det var vist 21 points i Destro og 30 i Affliction. Det handlede om at komme ned og få de nødvendige talents der gjorde, at dine Shadowbolts kunne critte meget højt, hvis alt proccede rigtigt. Shadow Bolt var din primære damage dealer, mens Curse og Elements, Corruption, Immolate og Siphon life var fillers til at booste overall damage. DEt var først i TBC, at Incinerate i bunden af destruction tree blev nyttigt. Jeg husker tydeligt mit shadobolt spam i MC og BWL :-P
    Det lyder meget rigtigt
    Husker dog jeg gik demon spec i en periode da jeg var så heldig, som den første, at vinde den bog trinket i BWL som boosted demon dmg med mega mange % ^^ indtil de senere nerfede den.. tror jeg dog først de gjorde op til TBC
    Husker stadig hvor sjovt det var i den BG hvor smedjen er inde på midten at poppe den trinket og så sende sin heavy hitter ind og gå amok på horde ^^ en smule OP :P

Er der nogen udover mig, der spiller på private (Kronos III) som opvarmning? :-)

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Jeg tror jeg lader de gode minder fra vanilla forblive gode minder og springer over her
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Jeg kan også mærke at jeg er ved at skifte lidt i modsat retning. Mest fordi jeg egentlig ikke synes jeg har lyst til at støtte activision

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Regio View Post
    Jeg tror jeg lader de gode minder fra vanilla forblive gode minder og springer over her
    Jeg er med på den der